Terveystalo taas tapetilla

Anonyymi-ap

Tämä skandaalijättiläinen, Terveystalo, on taas päässyt negatiivisiin otsikoihin. Terveystalo on nyt ylilaskuttanut ihmisiä.
Ei näy loppua näille uutisille. Terveystalojen osakaslääkärit ovat sitä lajia lääkäriä, ettei ole syytä asioida eilen eikä huomenna.

14

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuo eivät ole lojaaleja yhteiskunnalle. Rottia jotka nakertaa meidän veropottia.

• Anonyymi

Terveystalon suojissa virkavalansa rikkoneita, myös laittomuuksiin syyllistyneitä lääkäreitä.

• Anonyymi

Terveystalon labra ei löytänyt parasittikokeessa
      purkkiin laitettuja matoja ollenkaan.

Tulos: negatiivinen.

KUKA LUOTTAA TULLAISEEN ”labraan”?

OLLAAN NIIN SYVÄLLÄ KUIN VAIN VOI.

• Anonyymi

Edesmennyt Itäpuiston Lääkäritalo väärensi rikostapauksessa pyydetyn verikokeen tulokset, koska syytettynä oli lääkäri.

• Anonyymi

Haiskahtaa hyvävelijärjestelmältä. Onneksi mainitsemasi Itäpuiston Lääkäritalo on lopetettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haiskahtaa hyvävelijärjestelmältä. Onneksi mainitsemasi Itäpuiston Lääkäritalo on lopetettu.

Lopetettiinko lääkärit myös. Ei ihme jos lääkäreistä on pulaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja henkilöstö on nyt Terveystalossa.

• Anonyymi

Minä olen monesti käynyt yhdellä lekurilla Terveystalossa. Itse lääkärin huoneessa olen ollut 2-5 minuuttia, mutta laskutus on ollut 15 minuuttia.

• Anonyymi

Lääkäri on vaarallinen vastustaja jos sellaisen syytteeseen haluaa. Joutuu kohtaamaan lääkäririkollisuuden silmästä silmään.

• Anonyymi

Kävit siis silmälääkärillä.

• Anonyymi

Ilmeisesti jokaisen pitää ryhtyä kellokalleksi yksityislääkärin vastaanotolla ja ilmoittaa lääkärin nimi ja käyntiaika maksajalle, jos maksaja on esimerkiksi työterveyshuolto.

• Anonyymi

Purra ja Satonen keksivät kilvan uusia kyttäysjärjestelmiä, joilla työttömät etuuksien menettämisen pelossa pakotetaan hakemaan töitä. Uusi kyttäysjärjestelmä mahdollistaa kuulemma 700 työttömän kiinnijäämisen!!!!!!!! Mutta nämä yksityislääkärit saavat hallituksen avulla mellastaa ihan miten vaan puolen miljoonan vuosituloilla. Kukaan ei kyttää.

• Anonyymi

Minä kyttäsin yhtä lääkäriä Terveystalossa. Otti 20 minsan aikana kolme potilasta.
      Olin itse menossa ko. lekurille ajokortin uusimista varten. Olin silloin vastaanotolla 10 minuuttia, kun piti vähän tutkia, koska mulla on C-kortti.

• Anonyymi

Näitä rosvoja synyy kuin sateella,lopun ajat edessä,siis nyky muodossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1547
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      11
      1425
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      97
      1367
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1240
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1129
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      86
      1053
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      951
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      938
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      905
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      866
    Aihe