Terveystalo taas tapetilla

Anonyymi-ap

Tämä skandaalijättiläinen, Terveystalo, on taas päässyt negatiivisiin otsikoihin. Terveystalo on nyt ylilaskuttanut ihmisiä.
Ei näy loppua näille uutisille. Terveystalojen osakaslääkärit ovat sitä lajia lääkäriä, ettei ole syytä asioida eilen eikä huomenna.

14

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuo eivät ole lojaaleja yhteiskunnalle. Rottia jotka nakertaa meidän veropottia.

• Anonyymi

Terveystalon suojissa virkavalansa rikkoneita, myös laittomuuksiin syyllistyneitä lääkäreitä.

• Anonyymi

Terveystalon labra ei löytänyt parasittikokeessa
      purkkiin laitettuja matoja ollenkaan.

Tulos: negatiivinen.

KUKA LUOTTAA TULLAISEEN ”labraan”?

OLLAAN NIIN SYVÄLLÄ KUIN VAIN VOI.

• Anonyymi

Edesmennyt Itäpuiston Lääkäritalo väärensi rikostapauksessa pyydetyn verikokeen tulokset, koska syytettynä oli lääkäri.

• Anonyymi

Haiskahtaa hyvävelijärjestelmältä. Onneksi mainitsemasi Itäpuiston Lääkäritalo on lopetettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haiskahtaa hyvävelijärjestelmältä. Onneksi mainitsemasi Itäpuiston Lääkäritalo on lopetettu.

Lopetettiinko lääkärit myös. Ei ihme jos lääkäreistä on pulaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja henkilöstö on nyt Terveystalossa.

• Anonyymi

Minä olen monesti käynyt yhdellä lekurilla Terveystalossa. Itse lääkärin huoneessa olen ollut 2-5 minuuttia, mutta laskutus on ollut 15 minuuttia.

• Anonyymi

Lääkäri on vaarallinen vastustaja jos sellaisen syytteeseen haluaa. Joutuu kohtaamaan lääkäririkollisuuden silmästä silmään.

• Anonyymi

Kävit siis silmälääkärillä.

• Anonyymi

Ilmeisesti jokaisen pitää ryhtyä kellokalleksi yksityislääkärin vastaanotolla ja ilmoittaa lääkärin nimi ja käyntiaika maksajalle, jos maksaja on esimerkiksi työterveyshuolto.

• Anonyymi

Purra ja Satonen keksivät kilvan uusia kyttäysjärjestelmiä, joilla työttömät etuuksien menettämisen pelossa pakotetaan hakemaan töitä. Uusi kyttäysjärjestelmä mahdollistaa kuulemma 700 työttömän kiinnijäämisen!!!!!!!! Mutta nämä yksityislääkärit saavat hallituksen avulla mellastaa ihan miten vaan puolen miljoonan vuosituloilla. Kukaan ei kyttää.

• Anonyymi

Minä kyttäsin yhtä lääkäriä Terveystalossa. Otti 20 minsan aikana kolme potilasta.
      Olin itse menossa ko. lekurille ajokortin uusimista varten. Olin silloin vastaanotolla 10 minuuttia, kun piti vähän tutkia, koska mulla on C-kortti.

• Anonyymi

Näitä rosvoja synyy kuin sateella,lopun ajat edessä,siis nyky muodossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2977
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      60
      2879
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2333
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1843
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1699
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1624
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1566
    8. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1236
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1235
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79
      1060
    Aihe