Pukeudun mielelläni mustiin vaatteisiin jotka korostavat miellyttävästi mustaa partaani. Jostain syystä asuinalueeni uskovaiset ovat alkaneet kyttäämään minua ja kuljeksimaan Raamattu kädessään perässäni lainaten siitä milloin mitäkin lausetta. En saa edes pihallani grillata rauhassa olutta juoden ja Judas Priestiä tai Dimmu Borgiria kuunnellen kun aidan reunalle alkaa kasaantua äreitä uskovaisia. Eikö Suomessa pitäisi olla uskonnonvapauslaki?
Uskovaiset vainoavat minua
3
153
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on tämän yövuorolaisen tekemän turhan aloituksen pointti ?
- Anonyymi
Se että uskovaisten pitäisi antaa normaalien ihmisten olla rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että uskovaisten pitäisi antaa normaalien ihmisten olla rauhassa.
Ja teko sitten annatte ihmisten olla rauhassa?
Onko normaalia haukkua vammaisia niin että ei saa olla rauhassa teiltä?
Ja tod näk keksitte koko aloituksen?
Sitten te ette edes hyväksy uskontovapautta kristityille vaikka niin väitättekin?
Sitten te vielä itse aiheuttaen ongelman,että on ketä haukkua?
Kun joku on vammautunut vuoksenne kaltaisten, olette tytyvääne kun pääsette haukkumaan, että on muka vammautuneen vika vaikka tehän hänet vammautitte mustalla matkalla?➕
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690