Mustalaisilta ostettu saksanpaimenkoiran pentu kadonnut!

Anonyymi-ap

26

1012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko Penalla tietoa missä koira nyt on?

• Anonyymi

Myös mannea joka myi tuon etsitään

• Anonyymi

Vuoksenniskalla nähty pentua

• Anonyymi

Eikö kukaan ole nähnyt pentua? Vinkkilöit kaivataan

• Anonyymi

POROMIEHET..AMPU..KITTILÅ

• Anonyymi

Miten koira karkasi? Onko pantaa kaulassa?

• Anonyymi

Jotain tuntomerkkejä?

• Anonyymi

Neljä jalkaa, häntä ja karvainen.
        T:Pena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neljä jalkaa, häntä ja karvainen.
        T:Pena

👎👎👎

• Anonyymi

Sääntö numero 1 kaupanteossa . Älä osta mitään mustalaisilta ja älä myy mitään mustalaisille.

• Anonyymi

Totta nyt on myöhäistä katua,onko pentua näkynyt?

• Anonyymi

Just näin

• Anonyymi

Samaa linjaa olen jo noudattanut jo 30 vuotta tummat ei tarvii minun palveluita enkä minä heidän ja jatkuu edelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa linjaa olen jo noudattanut jo 30 vuotta tummat ei tarvii minun palveluita enkä minä heidän ja jatkuu edelleen.

Se on ainut bisnes mitä heijän kaa voip tehhä elikkä ei mitään . Aina kuseevat silmään jollain tavalla se on niillä verissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samma här.

• Anonyymi

Poistin julkaisun kadonneesta koiranpennusta, koska juttu selvisi. Tässä nyt selville saadut asiat:

Koira tosiaan katosi lauantai-iltana Vuoksenniskalta. Sieltä koira on viety hoitoon ulkomaalaisielle perheelle Piirukujalle, ja se on haettu sunnuntaina pois sieltä. Sen on hakenut mies sähkömopolla. Kävin tänään keskustelemassa tuon perheen kanssa, ja sain asialle vahvistuksen. Mopomieskin on valitettavan tuttu.

Olen keskustellut omistajan kanssa, sekä tämän koiran pois hakeneen miehen vaimon kanssa. Omistaja ei halua pitää koiraa, mutta ei oikeasti tiedä missä koira on. On sopinut koiran palauttamisesta myyjälle.

Tämä sähkömopomies vaimoineen ei kuulemma tiedä asiasta mitään, kun ovat olleet ihan muualla. Valitettavasti kolme silminnäkijää on nähnyt miehen ja koiranpennun sähkömopon kanssa ja tämä ulkomaalainen perhekin sen kertoi, että koiranpentu tuotiin heille päiväksi hoitoon.

Edelleenkään koirasta ei vilaustakaan. Sähkömopomies vaimoineen tietävät varmasti missä koira on.

Nyt koiraa etsii jo myyjäkin, eli eiköhän kohta rupea ilmestymään. Järkyttävää valehtelua ja kieroilua ei voi muuta sanoa. Jos motiivina on huoli koiran elinoloista, ei varastaminen ja piilotteleminen ole kuitenkaan se vaihtoehto. Eläinsuojelu on sitä varten. En voi kun päivitellä asioita ja todeta, että toivon koiran saavan kunnon kodin ja asianmukaisen hoidon matoihin, ennen kaikkea ruokaa.
      Case Closed minun osaltani.

• Anonyymi

Öö, onpas sotku.
      Mutta arvattavasti päätyy siihen, että alkuperäiset myyjät tarjoavat pian ihan prikulleen samannäköistä pentua myyntiin...

• Anonyymi

Myydään ja haetaan pois rahat pitäen...
        Kauppa on se mikä kannattaa

• Anonyymi

Elsu ilmoitus pitää tehdä

• Anonyymi
    • Anonyymi

Koiranpentu on löytynyt, mutta miten on pidetty pentuaikana kasvattajan toimesta?????

• Anonyymi

Saako nykyään samasta kaupasta auton sekä koiran? Hyvää businesta taitaa olla. Saakohan kuitinkin?

• Anonyymi

Joo, ja suihinoton kaupanpäälle. Lefalta.

• Anonyymi

Mustalaiset varasti pennun ja myyvät sen uudestaa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      186
      6236
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      61
      4723
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      57
      4482
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      71
      4308
    5. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      70
      2709
    6. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      62
      2225
    7. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      132
      1681
    8. odotatko vielä viestiä minulta...

Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan
      Ikävä
      139
      1614
    9. Joroinen räjähdys

Ja siellä räjähti sähköpakettiauto,joka teki suuret tuhot.
      Hybridi- ja sähköautot
      54
      1548
    10. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      35
      1358
    Aihe