Mustalaisilta ostettu saksanpaimenkoiran pentu kadonnut!

Anonyymi-ap

26

917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko Penalla tietoa missä koira nyt on?

• Anonyymi

Myös mannea joka myi tuon etsitään

• Anonyymi

Vuoksenniskalla nähty pentua

• Anonyymi

Eikö kukaan ole nähnyt pentua? Vinkkilöit kaivataan

• Anonyymi

POROMIEHET..AMPU..KITTILÅ

• Anonyymi

Miten koira karkasi? Onko pantaa kaulassa?

• Anonyymi

Jotain tuntomerkkejä?

• Anonyymi

Neljä jalkaa, häntä ja karvainen.
        T:Pena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neljä jalkaa, häntä ja karvainen.
        T:Pena

👎👎👎

• Anonyymi

Sääntö numero 1 kaupanteossa . Älä osta mitään mustalaisilta ja älä myy mitään mustalaisille.

• Anonyymi

Totta nyt on myöhäistä katua,onko pentua näkynyt?

• Anonyymi

Just näin

• Anonyymi

Samaa linjaa olen jo noudattanut jo 30 vuotta tummat ei tarvii minun palveluita enkä minä heidän ja jatkuu edelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa linjaa olen jo noudattanut jo 30 vuotta tummat ei tarvii minun palveluita enkä minä heidän ja jatkuu edelleen.

Se on ainut bisnes mitä heijän kaa voip tehhä elikkä ei mitään . Aina kuseevat silmään jollain tavalla se on niillä verissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samma här.

• Anonyymi

Poistin julkaisun kadonneesta koiranpennusta, koska juttu selvisi. Tässä nyt selville saadut asiat:

Koira tosiaan katosi lauantai-iltana Vuoksenniskalta. Sieltä koira on viety hoitoon ulkomaalaisielle perheelle Piirukujalle, ja se on haettu sunnuntaina pois sieltä. Sen on hakenut mies sähkömopolla. Kävin tänään keskustelemassa tuon perheen kanssa, ja sain asialle vahvistuksen. Mopomieskin on valitettavan tuttu.

Olen keskustellut omistajan kanssa, sekä tämän koiran pois hakeneen miehen vaimon kanssa. Omistaja ei halua pitää koiraa, mutta ei oikeasti tiedä missä koira on. On sopinut koiran palauttamisesta myyjälle.

Tämä sähkömopomies vaimoineen ei kuulemma tiedä asiasta mitään, kun ovat olleet ihan muualla. Valitettavasti kolme silminnäkijää on nähnyt miehen ja koiranpennun sähkömopon kanssa ja tämä ulkomaalainen perhekin sen kertoi, että koiranpentu tuotiin heille päiväksi hoitoon.

Edelleenkään koirasta ei vilaustakaan. Sähkömopomies vaimoineen tietävät varmasti missä koira on.

Nyt koiraa etsii jo myyjäkin, eli eiköhän kohta rupea ilmestymään. Järkyttävää valehtelua ja kieroilua ei voi muuta sanoa. Jos motiivina on huoli koiran elinoloista, ei varastaminen ja piilotteleminen ole kuitenkaan se vaihtoehto. Eläinsuojelu on sitä varten. En voi kun päivitellä asioita ja todeta, että toivon koiran saavan kunnon kodin ja asianmukaisen hoidon matoihin, ennen kaikkea ruokaa.
      Case Closed minun osaltani.

• Anonyymi

Öö, onpas sotku.
      Mutta arvattavasti päätyy siihen, että alkuperäiset myyjät tarjoavat pian ihan prikulleen samannäköistä pentua myyntiin...

• Anonyymi

Myydään ja haetaan pois rahat pitäen...
        Kauppa on se mikä kannattaa

• Anonyymi

Elsu ilmoitus pitää tehdä

• Anonyymi
    • Anonyymi

Koiranpentu on löytynyt, mutta miten on pidetty pentuaikana kasvattajan toimesta?????

• Anonyymi

Saako nykyään samasta kaupasta auton sekä koiran? Hyvää businesta taitaa olla. Saakohan kuitinkin?

• Anonyymi

Joo, ja suihinoton kaupanpäälle. Lefalta.

• Anonyymi

Mustalaiset varasti pennun ja myyvät sen uudestaa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6304
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe