12 viikkoinen sakemannin pentu kadonnut, jos tiedät jotain laita vinkkilöit!
https://www.facebook.com/share/p/1AB21BUumW/?
Mustalaisilta ostettu saksanpaimenkoiran pentu kadonnut!
23
701
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Penalla tietoa missä koira nyt on?
- Anonyymi
Myös mannea joka myi tuon etsitään
- Anonyymi
Vuoksenniskalla nähty pentua
- Anonyymi
Eikö kukaan ole nähnyt pentua? Vinkkilöit kaivataan
- Anonyymi
POROMIEHET..AMPU..KITTILÅ
- Anonyymi
Miten koira karkasi? Onko pantaa kaulassa?
- Anonyymi
Jotain tuntomerkkejä?
- Anonyymi
Neljä jalkaa, häntä ja karvainen.
T:Pena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neljä jalkaa, häntä ja karvainen.
T:Pena👎👎👎
- Anonyymi
Sääntö numero 1 kaupanteossa . Älä osta mitään mustalaisilta ja älä myy mitään mustalaisille.
- Anonyymi
Totta nyt on myöhäistä katua,onko pentua näkynyt?
- Anonyymi
Just näin
- Anonyymi
Samaa linjaa olen jo noudattanut jo 30 vuotta tummat ei tarvii minun palveluita enkä minä heidän ja jatkuu edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa linjaa olen jo noudattanut jo 30 vuotta tummat ei tarvii minun palveluita enkä minä heidän ja jatkuu edelleen.
Se on ainut bisnes mitä heijän kaa voip tehhä elikkä ei mitään . Aina kuseevat silmään jollain tavalla se on niillä verissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samma här.
- Anonyymi
Poistin julkaisun kadonneesta koiranpennusta, koska juttu selvisi. Tässä nyt selville saadut asiat:
Koira tosiaan katosi lauantai-iltana Vuoksenniskalta. Sieltä koira on viety hoitoon ulkomaalaisielle perheelle Piirukujalle, ja se on haettu sunnuntaina pois sieltä. Sen on hakenut mies sähkömopolla. Kävin tänään keskustelemassa tuon perheen kanssa, ja sain asialle vahvistuksen. Mopomieskin on valitettavan tuttu.
Olen keskustellut omistajan kanssa, sekä tämän koiran pois hakeneen miehen vaimon kanssa. Omistaja ei halua pitää koiraa, mutta ei oikeasti tiedä missä koira on. On sopinut koiran palauttamisesta myyjälle.
Tämä sähkömopomies vaimoineen ei kuulemma tiedä asiasta mitään, kun ovat olleet ihan muualla. Valitettavasti kolme silminnäkijää on nähnyt miehen ja koiranpennun sähkömopon kanssa ja tämä ulkomaalainen perhekin sen kertoi, että koiranpentu tuotiin heille päiväksi hoitoon.
Edelleenkään koirasta ei vilaustakaan. Sähkömopomies vaimoineen tietävät varmasti missä koira on.
Nyt koiraa etsii jo myyjäkin, eli eiköhän kohta rupea ilmestymään. Järkyttävää valehtelua ja kieroilua ei voi muuta sanoa. Jos motiivina on huoli koiran elinoloista, ei varastaminen ja piilotteleminen ole kuitenkaan se vaihtoehto. Eläinsuojelu on sitä varten. En voi kun päivitellä asioita ja todeta, että toivon koiran saavan kunnon kodin ja asianmukaisen hoidon matoihin, ennen kaikkea ruokaa.
Case Closed minun osaltani. - Anonyymi
Öö, onpas sotku.
Mutta arvattavasti päätyy siihen, että alkuperäiset myyjät tarjoavat pian ihan prikulleen samannäköistä pentua myyntiin...- Anonyymi
Myydään ja haetaan pois rahat pitäen...
Kauppa on se mikä kannattaa
- Anonyymi
Elsu ilmoitus pitää tehdä
- Anonyymi
Jos tiedät tarkemmin tapauksesta tee Elsu ilmoitus
https://sey.fi/tee-elainsuojeluilmoitus/ - Anonyymi
Koiranpentu on löytynyt, mutta miten on pidetty pentuaikana kasvattajan toimesta?????
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6258247Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3483168Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4142223- 1281347
- 311323
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151245Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1081155- 931103
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651075- 46933