Haluan venäläisen vaimon

Anonyymi-ap

Jonka ikä 24-30 vuotta. Lopettakaa russo fobia päättäjät. Löytyisköjän Kajaanista venäläistä naista? Olen sinkku

38

573

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaimoehdokaisiin ei kuulu yhtään wokelaista

• Anonyymi

Venäjällä voivat kastsoa peiliin. Itse aiheutettua.

• Anonyymi

Yhtään wokettajaa ei minulle vaimoksi tule

• Anonyymi

Ei taida muitakaan olla tulossa ihan ruuhkaksi. Nyrkki-Kyllikki on ystäväsi siihen asti kunnes näkö menee ja aivot mätänee

• Anonyymi

Miehiä löytyy, naiset ovat muuttaneet pois.

• Anonyymi

Wokettajille ne homot ja lesbot sekä transut sopivat oikein hyvin niitähän ne vaahtoaa koko ajan naikoot niitä. Minä en yhtään wokettajaa ota. Olen terve hetero arvokonservatiivi ja iha yököttää nuo wokettajat ja niiden homot lesbot ja transut

• Anonyymi

Käviskö tuollainen neker akka sinulle?

• Anonyymi

Olet ihan 5 vuotiaan tasolla. Taitaa näytön takana olla jonne energia juoma tölkin kanssa lippis nurinpäin. Semmoinen sinä olet

• Anonyymi

Riittääkö että on taattu putinisti, suomalainenkin?
      Silloin paikkakuntavalinnaksi tinderissä Suomussalmi.
      Ikähaarukkarajauksessasi voit kait joustaa 5-10 vuotta ylöspäin, alkuseulonnassa?
      Ihan sivistyneitä, sopivasti elämänkokemusta omaavia vakivirkaisiakin tarjolla Ämmänsaaricityssä.
      Erikoisuutena maanpuolustusjärjestöihin viime aikoina pyrkyryyttä esittäneitä Vasemmistolaisia., miehet kiinnostaa siis todella hyvin.

• Anonyymi

Mina Valentina mina sopiva sankukokemus on aina ovat kehuneet! Haluatko minua?

• Anonyymi

Huijari. Täällä on on ihan ihme porukkaa

• Anonyymi

mulle ennen sota aikoja jopa illalla ennen 21 kaupan jonossa soi puhelin taskussani kun kotona katsoin kuka se oli, olikin tuo venäläinen naine kuka kuitenkin suomalaistunut ja kaua suomes asunut

mut hän etsii semmoisia mua vanhempia ukkoja ketkä paris vuodes ehkä jo alkaa tehdä kuolemaa ja kahmii niiden rahat siis

• Anonyymi

Mina Valentina ei huijari, vasta 5 suomi mies puhdistanu.

• Anonyymi

Olet huijari sama henkilö olet kuin viimeksikin nyt vain eri nimellä. Hullu

• Anonyymi

mina muos rakasta putin, rakasta sina muos?

• Anonyymi

Minkä takia haluat naisen pesemään pyykkiä?

• Anonyymi

Paska kolo paska kolo happened

• Anonyymi

Ei ne taida venäjän naisetkaan työttömästä kajaanilaismiehestä välittää.. yritteliäitä kun ovat!

• Anonyymi

Mee asumaan ryssälään.

• Anonyymi

Kommenteistanne päätellen näen aivan selvästi minkälaisia kiusaajia perussuomalaiset ja vasemmistolaiset ovat. Kummatkin ovat pahoja kiusaajia ja vihan sekä väkivallan kylväjiä. Minun ääneni ei mene vaaleissa kummallekkaan noista äänestän jotain aivan muuta. Media yrittää näyttää kuinka hyviä vasemmistolaiset ovat mutta tästä palstoilta nään minkälaisia ovat kun riisuvat naamiot.

• Anonyymi

Onneksi olen uskova ja minun ääneni vaaleissa ei mene kummallekkaan noista hulluista

• Anonyymi

Olet pettänyt Jumalan ja rankaisu on tulossa.

• Anonyymi

Sullahan on kädet veressä.

• Anonyymi

Eivät taidakaan niinsanottuja suvaitsevaisia taitavat olla aivan jotain muuta. Ei eroa Pohjois korean kim jong unista mitenkään. Sick People

• Anonyymi

Mina olla kiinnostua Suomi mies, ole 25 vuota ika ja teha paljo tuota olla ahkera. Mina pita sinua huvana. Mista mina loutaa sinut.

• Anonyymi

Onko sulla telegram tai jotain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla telegram tai jotain?

Minule voisi soitaa, jos mina laita numero tanne, en halua kaikki soita minule.

• Anonyymi

Niin ne venäläiset naisten muodossa soluttautuupi suomeen.... miettikääpä perä kamari poijat sitä

• Anonyymi

Se on moni suomalainen mies päässyt omaisuudestaan eroon venäläisen akan vuoksi. Tiedän tapauksen, että mieheltä meni kuorma-auto, talo, kaivinkone ym.

• Anonyymi

Vaimoni on venäläinen lääkäri , kaunis ihminen hyvällä palkalla sairaalassa.
        Ollut Suomessa 12 vuotta, ei mitään vaikeutta ole ollut ihmisten kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimoni on venäläinen lääkäri , kaunis ihminen hyvällä palkalla sairaalassa.
        Ollut Suomessa 12 vuotta, ei mitään vaikeutta ole ollut ihmisten kanssa.

Me on kaikki pantu sitä ennen sinua

• Anonyymi

Pilua kympillä.

• Anonyymi

sinä et saa kuin karva lapasata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sinä et saa kuin karva lapasata.

Saa sitä ilma euron lanttia.

• Anonyymi

Ainakin Itä-Helsingissä on mummoikäisiä venakkoja tuhansia.

• Anonyymi

Sota tilanteen sattuessako nämä soluttautujat ovat valmiina toimimaan jos käsky käy?

• Anonyymi

Vakooja on liikkeellä .

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe