Pahat puheeni PERSUista ja myönnän että olen kirjoittanut palturia..PERSUt ovat Rehellisiä ja sanansa pitäviä Suomen ja Suomalaisten ystäviä.Suomen ja Pyhäjärven parhaaksi PERUSSUOMALAISET.🌈💦💦💦😇🙏
Perun kaikki
12
281
Vastaukset
- Anonyymi
Palstavasemmistolainen hotkaisi epähuomiossa vaimonsa tabletit
TOTUUS- SEERUMI TOIMII SITTENKIN !
Toppen !
Toppen ! - Anonyymi
No nyt vitsin murjasit.
- Anonyymi
Lopeta kaheli tuo vouhkaus.
Anna ihmisten, puoluepukareiden (maan hallitus) olla rauhassa, tehdä virheensä tai olla tekemättä.
Kaikki löytyy edestä.
Olet yksipuolisesti trollannut noita persuja, milloin ketäkin.
Pysy siellä bakussasi tai hyppää järveen.
Meitä ei kiinnosta emojisi, sairasta. - Anonyymi
Persuilla pakkokeinot käytössä, näkyy tepsivän.
- Anonyymi
Jätä kuitenkin nuo persut rauhaan.
Olet sen verran tollo, että sinulla ei meriittiää, suuntaan eikä toiseen.
- Anonyymi
Minä liikutuin viestiketjun aloittajan herkäst' tunteen purkauksesta , , sinua on selvästi asija painanut mieltäsi. Minunkin täytyy myöntää että olen syylistynyt samaan samaan häpeälliseen , , , todella häpeälliseen tekoon ja aliarvioimaan kyseistä puoluetta , , olen pahoilani.
- Anonyymi
...että viitsit jatkaa, kaikki tunnistaa tuon pajatuksesi.
Senverran on psykologian opintoja takana, sinut on helppo kategorian oppien ja faktojen tosiasian valossa laittaa omaan karsinaan, paikallistuntemuksen ja oppien perusteella, sikala on sinulle jatkopaikka.
Kiitos, olen tehnyt diagnoosin osaltasi.
Loppu.
- Anonyymi
Aprillia Aprillia syökää Duunareitten eväät ja juokaa kiljua päälle Emävalehtelija Huijari PERSUt🌈💦💦💦😇🙏
- Anonyymi
Sinullahan on joka päivä aprillipäivä.Aina valehtelet.Emoji KepuHeKo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse2366607Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r524656Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1004441Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli74229Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s393723Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1173628Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan683606Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava233511SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha713283Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739532425