Pahat puheeni PERSUista ja myönnän että olen kirjoittanut palturia..PERSUt ovat Rehellisiä ja sanansa pitäviä Suomen ja Suomalaisten ystäviä.Suomen ja Pyhäjärven parhaaksi PERUSSUOMALAISET.🌈💦💦💦😇🙏
Perun kaikki
12
263
Vastaukset
- Anonyymi
Palstavasemmistolainen hotkaisi epähuomiossa vaimonsa tabletit
TOTUUS- SEERUMI TOIMII SITTENKIN !
Toppen !
Toppen ! - Anonyymi
No nyt vitsin murjasit.
- Anonyymi
Lopeta kaheli tuo vouhkaus.
Anna ihmisten, puoluepukareiden (maan hallitus) olla rauhassa, tehdä virheensä tai olla tekemättä.
Kaikki löytyy edestä.
Olet yksipuolisesti trollannut noita persuja, milloin ketäkin.
Pysy siellä bakussasi tai hyppää järveen.
Meitä ei kiinnosta emojisi, sairasta. - Anonyymi
Persuilla pakkokeinot käytössä, näkyy tepsivän.
- Anonyymi
Jätä kuitenkin nuo persut rauhaan.
Olet sen verran tollo, että sinulla ei meriittiää, suuntaan eikä toiseen.
- Anonyymi
Minä liikutuin viestiketjun aloittajan herkäst' tunteen purkauksesta , , sinua on selvästi asija painanut mieltäsi. Minunkin täytyy myöntää että olen syylistynyt samaan samaan häpeälliseen , , , todella häpeälliseen tekoon ja aliarvioimaan kyseistä puoluetta , , olen pahoilani.
- Anonyymi
...että viitsit jatkaa, kaikki tunnistaa tuon pajatuksesi.
Senverran on psykologian opintoja takana, sinut on helppo kategorian oppien ja faktojen tosiasian valossa laittaa omaan karsinaan, paikallistuntemuksen ja oppien perusteella, sikala on sinulle jatkopaikka.
Kiitos, olen tehnyt diagnoosin osaltasi.
Loppu.
- Anonyymi
Aprillia Aprillia syökää Duunareitten eväät ja juokaa kiljua päälle Emävalehtelija Huijari PERSUt🌈💦💦💦😇🙏
- Anonyymi
Sinullahan on joka päivä aprillipäivä.Aina valehtelet.Emoji KepuHeKo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1307162Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.142519Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2631204- 1001009
Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942161937En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek137890Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih69879Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.79764Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j13723Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com18711