Hakeutui niin lähelle
En siis minä
Mitä pidit siitä kun
25
425
Vastaukset
- Anonyymi
En pidä. Mulla on suuri reviiri ja sen sisälle saa tulla vain hän.
- Anonyymi
vain M
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vain M
Minuako tarkoitat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minuako tarkoitat
Enpäs tiedä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpäs tiedä?
Elä tiedä. Ihan sama kai se on kuka sinne reviirillesi pääsee. Suppea se ei ainakaan ole muuta kuin minun suhteen
- Anonyymi
Mitähän lähelle hakeutuja tykkäsi siinä lähellä olla?
- Anonyymi
Silmät loisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmät loisti
Musta näytti, että häntä hieman jännittikin. Se toinen koki rohkeana valintana sen lähelle tulemisen. Oli kiinnostunut kohtaamaan kerrankin suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta näytti, että häntä hieman jännittikin. Se toinen koki rohkeana valintana sen lähelle tulemisen. Oli kiinnostunut kohtaamaan kerrankin suoraan.
Siitähän sinä tykkäät. Toisen olet kuluttanut jo muuten loppuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitähän sinä tykkäät. Toisen olet kuluttanut jo muuten loppuun
Nyt meni ohi.
- Anonyymi
Onks tää mulle, se kumartu lähemmäs ja sanoi ilkikurisesti että nää on ihan pascoja (tuotteen pakkaus). Ei aina oo kyse jostain percepa nosta tai sek sistä niinku eräällä.
- Anonyymi
Pidin, siitä tietää että tykkää aikuisten oikeasti.
- Anonyymi
Kaverin puolesta vastaan, että tykkäsi siitä. Kerto, et näki siitä unta seuraavana yönä. Ei osannu sen enempää sanoo, pitää sitä kivana tyyppinä.
- Anonyymi
Katsoin ett siinäpä sulle sopiva.
- Anonyymi
Mua ahdisti, kun mä tajusin, että hän on ehkä kiinnostunut musta. Tähän kuvioon ei tarvita enää lisää ihmisiä.
- Anonyymi
Elääkö ihmiset kuvitelmissa että tapahtumat joissa ”ihminen mukana” on todellisia? Että ihminen ei pelastaudu, ei osaa, ja tekee harkintaa erilaisista asioista? Miten yksinkertaisena voi ihmistä pitää? Miten pilkkana ja vähäpätöisenä voi ihmistä, ihmisen aikaa tai elämää pitää?
- Anonyymi
Eikö ole oikeasti ymmärrystä ihmisen ahdingosta. Oikeista tilanteista?
- Anonyymi
Et näyttänyt pitävän toisen läheisyydestä. Kovin iloiselta et näyttänyt
- Anonyymi
Onko tää taas siltä joka jankkaa siitä toisesta?
- Anonyymi
En ole häntä tänään nähnyt.
- Anonyymi
Ei tietoa kuka oli
- Anonyymi
Vastaukset katoilee 😕
- Anonyymi
Tyytyväinen oon ja nyt ollaan vakkaripariskunta, suomi&baltti.
- Anonyymi
Pidin
Halusin myös lähelle - Anonyymi
Ihan sekaisin näistä vai oliko se sun tuttu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 524528
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1494187- 673832
- 1253790
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans433615Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe773453- 983021
- 542875
- 252696
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142394