Siis mikä vitun riippuvuutta? Mulla on ollu kaiken sortin harrastuksia, esim rullaillu 12 vuotta. Ja on ollu päiviä, ku oon tehny sitä 24/7 niiku saliaki käynny joskus jne.. Istun nykyää kuiteskin eniten koneella, koska tää on viihdyttävintä. Kyl mä rullailenki joskus iha vaihtelu vuoksi. Mut normaalisti istun koneella 24/7 ircaamas frendien kanssa tai pelaamas tietokonepelejä/kattomassa leffoi kaikkee mitä koneel voi tehä.
Okei olen riippuvainen monista harrastuksista jne.. Mitä vittua sit? Miks mun pitäis luopua koneesta, jos viihdyn sen ääressä?
Te olette idiootteja!
6
1809
Vastaukset 6
- jeejee
Täysin samaa mieltä.
- sekin...
ole hyvä vain,toki saat pitää harrastuksesi.Mikäli sen koet elämässäsi tärkeäksi,etkä halua itsellesi muuta läheistä vierellesi tai yleensäkin haluat elää koneelle.
Se on sinun valintasi emmekä rupea siitä kiistelemään. - Perhonen72
Sun ei pidä luopua:
*Perheestä
*Ystävistä
*harrastuksista
*ruoasta
*unesta
*työstä/ opiskelusta
*tietsikasta jne...
Kaikki voi mahtuu elämään, niinkun itselläkin.
Ja tottahan se on, että me kaikki olemme riippuvaisia kaikista tärkeistä asioista, jota tuossa jo muutaman luettelinkin..
Hyvää kesää sulle! - surffari
Totta että kaikesta tehdään heti riippuvuus ongelma jos viettää aikaa jutussa. Kaikki on kuitenkin suhteellista. Jos esim. telkkua katsoo joku 5-8 tuntia päivässä kukaan ei siittä sano mitään, mutta tietsikan käytössä se on jo riippuvuden merkki???
Mielestäni ihminen on sellainen että jää olemaan asioihin joissa viihtyy, eikä siinä mitään kummempaa ole. - nipsaus
no ei hyvä ihme älä unohda nettiä, jäät jälkeen.
- kalle
ole vaan niin pal ko haluut koneellas, mut pal jää aitoja kokemuksia kokematta tuola ulkopuolella,ulkona,muualla,missä vain -kavereiden kaa. Mitäpä kerrot lapsenlapsillesi tai sen ikäpolvenihmisille vapaa ajastasi,mistä korvat höröllään kuuntelevat, ehkeivät niinkän ole kiinnostuneita "silloisesta"netin käytöstäsi koska arkipäivää silloin heille. Taitavat ihmetellä-ykspuolinen oli tuokin tyyppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1552117MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1301205- 1361143
- 47981
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j72958- 58892
- 38727
- 76727
- 34697
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan245674