Te olette idiootteja!

jje

Siis mikä vitun riippuvuutta? Mulla on ollu kaiken sortin harrastuksia, esim rullaillu 12 vuotta. Ja on ollu päiviä, ku oon tehny sitä 24/7 niiku saliaki käynny joskus jne.. Istun nykyää kuiteskin eniten koneella, koska tää on viihdyttävintä. Kyl mä rullailenki joskus iha vaihtelu vuoksi. Mut normaalisti istun koneella 24/7 ircaamas frendien kanssa tai pelaamas tietokonepelejä/kattomassa leffoi kaikkee mitä koneel voi tehä.

Okei olen riippuvainen monista harrastuksista jne.. Mitä vittua sit? Miks mun pitäis luopua koneesta, jos viihdyn sen ääressä?

6

1759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeejee

Täysin samaa mieltä.

• sekin...

ole hyvä vain,toki saat pitää harrastuksesi.Mikäli sen koet elämässäsi tärkeäksi,etkä halua itsellesi muuta läheistä vierellesi tai yleensäkin haluat elää koneelle.
      Se on sinun valintasi emmekä rupea siitä kiistelemään.

• Perhonen72

Sun ei pidä luopua:
      *Perheestä
      *Ystävistä
      *harrastuksista
      *ruoasta
      *unesta
      *työstä/ opiskelusta
      *tietsikasta jne...
      Kaikki voi mahtuu elämään, niinkun itselläkin.
      Ja tottahan se on, että me kaikki olemme riippuvaisia kaikista tärkeistä asioista, jota tuossa jo muutaman luettelinkin..
      Hyvää kesää sulle!

• surffari

Totta että kaikesta tehdään heti riippuvuus ongelma jos viettää aikaa jutussa. Kaikki on kuitenkin suhteellista. Jos esim. telkkua katsoo joku 5-8 tuntia päivässä kukaan ei siittä sano mitään, mutta tietsikan käytössä se on jo riippuvuden merkki???
      Mielestäni ihminen on sellainen että jää olemaan asioihin joissa viihtyy, eikä siinä mitään kummempaa ole.

• nipsaus

no ei hyvä ihme älä unohda nettiä, jäät jälkeen.

• kalle

ole vaan niin pal ko haluut koneellas, mut pal jää aitoja kokemuksia kokematta tuola ulkopuolella,ulkona,muualla,missä vain -kavereiden kaa. Mitäpä kerrot lapsenlapsillesi tai sen ikäpolvenihmisille vapaa ajastasi,mistä korvat höröllään kuuntelevat, ehkeivät niinkän ole kiinnostuneita "silloisesta"netin käytöstäsi koska arkipäivää silloin heille. Taitavat ihmetellä-ykspuolinen oli tuokin tyyppi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe