Ylen siirtyminen teräväpiirtolähetyksiin on aiheuttanut hämmennystä

Anonyymi-ap

Ylen siirtyminen teräväpiirtolähetyksiin on aiheuttanut hämmennystä.

19

222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, kyä näino. Terävä oli, mahottoman terävä.
      Mulle se aiheutti aika kippeen piston sormeen. Pahempi oli kun silimäneula.

• Anonyymi

Uudempi telkkari toimii hyvin, mutta vanhasta hävisi ylen lähetykset.

• Anonyymi

Kansalaisdigiboksi 39 € ja vanhastakin töllöstä näkyy digilähetykset. helppo asentaa ja käyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kansalaisdigiboksi 39 € ja vanhastakin töllöstä näkyy digilähetykset. helppo asentaa ja käyttää.

Varmaan HD-lähetykset...?

• Anonyymi

minnuu ottaa pattiin ku Audit porhaltaa ohitse.

• Anonyymi

Ei pitäisi olla mikään yllätys. Teräväpiirtoon siirtymisestä on toitotettu ahkerasti. HD-televisioita on ollut myytävänä jo yli kymmenen vuotta, joten jahnukaiset katsovat aika vanhoilla telkkareilla.

• Anonyymi

Mökillä oli vielä vanha telkkari mutta alkoi näkyä hd-kanavat kun verkkokaupasta ostin pienen digipalikan, kansalaisdigipoksin, maksoi alle 49 euroa. Ihan näppärä peli, eikä maksa maltaita.

• Anonyymi

Näkyyhän nuo muut kanavat kuin 1,2 ja 5. Ei tartte edes bokseja.

• Anonyymi

Autossasi ei toimi 1, 2 ja 5. vaihde ja olet ihan tyytyväinen autoosi...????

• Anonyymi

Vanha tallentava (ei hd) digiboksi käytössä . Vain antenninjohdon liitos ja kaukosäätimellä näkyy ylen kanavat, koska tv on vanha hd. Ei tarvitse erikseen johtoja vaihdella.

• Anonyymi

Vanhempasi asuvat korvessa, etkö sinä kertonut että YLEllä on jatkossa vain HD-kanavat. Jos huolehtisit lähimmäisistäsi mitään hämmennystä ei olisi aiheutunut.

• Anonyymi

Olen kyllä hyvin hämmentynyt kun telkkaristani näkyy kaikki HD-kanavat. Voi tätä hämmennyksen määrää...

• Anonyymi

joillekin vanhemmille ihmisille tuo voi olla hämmentävää kuten keskustelun aloittajan perheessä on ollut

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa antennijohdon liitos käytännössä.

• Anonyymi

Tarkoittaa yleisesti laajempaa hämmennystä. Yksittäistapauksesta ei ole kyse.

• Anonyymi

Itse tein taannoin kiisseliä ja silloin tarvittiin laajempaa hämmennystä. Kattila oli sen verran iso, että tavallinen hämmennys ei ollut riittävä ja siirryin laajempaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse tein taannoin kiisseliä ja silloin tarvittiin laajempaa hämmennystä. Kattila oli sen verran iso, että tavallinen hämmennys ei ollut riittävä ja siirryin laajempaan.

Samaa myös vaalikojuilla nähtävissä.

• Anonyymi

Jos kanavien näkyvyydessä on ongelmia kannattaa asentaa television antennipistokkeeseen hd-sertifikaatin sisältävä vararele. Tähän kun liittää antennijohdon, niin näkyy hd-kanavat. Varareleitä löytyy hyvin varustetuista tavarataloista.

• Anonyymi

Joo, ja varapäreitä valaisijoiksi joka huusholliin sähkökatkojen varalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3472
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2883
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe