Ikäviä uutisia omalle kylälle.
Laura Arffman : Avioero
12
676
Vastaukset
- Anonyymi
Keskity omiin asioihisi.
- Anonyymi
Julkinen haastattelu joka lehdessä, kun nettiä selailee.
- Anonyymi
Monet eroaa, tuskin vaikuttaa ulkopuolisiin. Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
WHO ??
- Anonyymi
WHO = maailman terveysjärjestö.
- Anonyymi
Ei vaikuta kiteeseen mitenkään. Onhan täälläkin monet eronneet. Hoitakoot itse omat asiansa.
- Anonyymi
Mehukas juoru vai yksityisasia? Tietysti mehukas juoru.
- Anonyymi
Pitäkää huoli omista asioistanne!
- Anonyymi
Olimpa yllättynyt kun hän avoimesti kertoi haastattelussa, että on ollut Kiteellä koulukiusattu
- Anonyymi
Vielä suurempi ihme on että ilkeää tunnustaa olevansa Kiteellä syntynyt!😱 Monella ei siihen olisi rohkeus riittänyt, vaan sattuuhan niitä heikkoja hetkiä hänellekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä suurempi ihme on että ilkeää tunnustaa olevansa Kiteellä syntynyt!😱 Monella ei siihen olisi rohkeus riittänyt, vaan sattuuhan niitä heikkoja hetkiä hänellekin.
Oletkos itse etelässä syntynyt ?
Kesälahdella. 💩
- Anonyymi
Ei vaikuta meitsiin mitenkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764