Taitaa olla huonoissa kantimissa noi keskustelut. Suorastaan ykstoikkosia. Jos ei ole asiaa niin ei kai sitä kannata yrittää väkisin vääntää...
Aiheet vähissä?
16
367
Vastaukset
- Anonyymi
Asiaa olisi, mutta palstaa kuivattaa eräät höpöttäjät eli eipä saa aikaan kunnon keskustelua.
- Anonyymi
Tuliisi Kahvila Karvioon Kupiainen Laittaa Hatun Kiertämään Kaikki Pekkoset Konttaa Ja Lantteja Noukkii Ravintolan Sisus Herastuomari
- Anonyymi
Turapaskaa ja koiranhoiolapaskaa tuutin täydeltä. Kaikki on hienosti, mitä muuta voisimme toivoa?
- Anonyymi
Vilkoa Ei Lasketa, Annetaan Hänen Kirjoitella...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilkoa Ei Lasketa, Annetaan Hänen Kirjoitella...
Jos on 15 samantyylistä asiaa kirjotelkoon yhden otsikon alle. Tai suoraan vilkon asiat ketjun tekoon. Näin näkee muutaki yheltä sivulta
- Anonyymi
Nyt suljettiin viimeisin turaketju, jospa nyt alkaa jutut muistakin aiheista vai onko muita aiheita
- Anonyymi
Aloitetaan uusi turaketju!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitetaan uusi turaketju!
👍👍👍
- Anonyymi
Kolmen sanan kirjailijoita on paljon, välillä tuntuu että onko he mitään kirjoittanu jälkeen rihvelitaulun. No näissä merkeissä.
- Anonyymi
Ketjusta poistettu jo 2 sääntöjen vastaista viestiä eli tunnistettavia tietoja! Toivottavasti palsta siistiytyy ja voidaan keskustella normaalisti....sitä odotellessa ☺️
- Anonyymi
Höpöpipipöpi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244