On myös mahdollista, että aikanaan kuolen tähän Kankaanpään kämppääni.
Olen 35-vuotias sinkkumies
Anonyymi-ap
8
364
Vastaukset
- Anonyymi
Päivystys numerossa 080 005 005 joka päivä 24/7. Nollalinja on valtakunnallinen ja ilmainen auttava puhelin, jonne voi soittaa mihin kellonaikaan tahansa, vuoden jokaisena päivänä.
- Anonyymi
En mä sellaista tarvii, sanoin vain, miten on mahdollista myös joskus käydä.
- Anonyymi
Kaikki me jossain kuolemme.
- Anonyymi
Jotkut yllättäen.
- Anonyymi
Huomaisiko sitä kukaan?
- Anonyymi
Tuskin kuolet ,Purra ja Orpo ei maksa sun vuokria kun vuokra on kallis mut teltta mukaan ja ulkomaille reppureissaan
- Anonyymi
Sekö estää mua kuolemasta?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428