Ettet kovin rakastuneesti sitä katso. Minua sinä katsot aina etkä sitä peittele.
Aina on ollut vaikeaa että olet ollut niin perääni kun perääsi on niin moni muukin.
Ehkä se lohduttaa
22
409
Vastaukset
- Anonyymi
Mene elämään sitä elämääsi äläkä raportoi.
- Anonyymi
Raportoin juuri niin paljon kuin haluan
- Anonyymi
Sinulla näyttää olevan aivan yhtä vähän sitä elämää kuin satuja kirjoittavalla palstasedällä, eli aplla
- Anonyymi
Katsoin ko tänään sinua?
- Anonyymi
Katsoit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoit
En ole nähnyt ketään tuttua.
- Anonyymi
Luuletko sinä epeliä leikkivä lapsi haalivasi näistä palstasedän monologeista jotain minkä voit yhdistää johonki? Säälittävää mikäli näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole nähnyt ketään tuttua.
Katsoit kuitenkin 😆😂
- Anonyymi
Mitä sinä niistä muista välität. Ei ne ole meiltä pois. Tiedät kyllä että olet ainoa kuka saa "sen" katseeni ❤️
- Anonyymi
Ehkä se on totta. Se on raskasta jos saa kateutta mutta sitähän on elämässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se on totta. Se on raskasta jos saa kateutta mutta sitähän on elämässä
Kateus on vain ihailua. Vaikka elämässäni ei olisi ketään muita, on yhteytemme niin toisesta maailmasta, että se herättää väkisinkin tuntemattomia myöten kateutta. Se on kestettävä jos haluaa parasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus on vain ihailua. Vaikka elämässäni ei olisi ketään muita, on yhteytemme niin toisesta maailmasta, että se herättää väkisinkin tuntemattomia myöten kateutta. Se on kestettävä jos haluaa parasta!
Se on kyllä jotain ❤️ Mikä ihme mulle tuli tänään. Varmaan kaikki tämä kuormitus ja pelot mitä olen kokenut ja ihan kaikki muukin stressi ja paine mitä on ollut. Tuli ihan kauhea tärinä ja se kertoo siitä väsymyksestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä jotain ❤️ Mikä ihme mulle tuli tänään. Varmaan kaikki tämä kuormitus ja pelot mitä olen kokenut ja ihan kaikki muukin stressi ja paine mitä on ollut. Tuli ihan kauhea tärinä ja se kertoo siitä väsymyksestä
En ole tänään nähnyt sinua, mutta lepää välillä rakas. Luota meihin, aika tulee kyllä.
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tänään nähnyt sinua, mutta lepää välillä rakas. Luota meihin, aika tulee kyllä.
🥰sitä mä olen nyt tehnyt😊oot ihana
- Anonyymi
Olivia O, P ja E tykkää sinusta !
- Anonyymi
Mun on huomattavasti helpompi katsoa niittä joita kohtaan mulla itsellä ei sillai ole mitään tunteita
https://youtube.com/shorts/nL0Ox7mOCKo?si=2WeV9-2fwvW4Ygbu
Si taas niitä joita kohtaan tuntee edes joitain mun on vaikea katsoa silmiin ettei vaan toinen ymmärrä mitään väärin ja taas niitä kohtaan joita kohtaan tunnen enemmän kuin omasta mielestäni olisi luvallista katson mielummin silloi kun eivät välttis sitä sillai edes itse tiedosta ja joidenkin kohdalla taas on joutunu opetteleen muuten vaan oleen katsomatta kun saattavat vaivaantua tai jopa kenties syytteen nostamista harkita nää kun monikaan ei ole tottunut että joku voisi yhdellä vilkaisullakin tietää onko toisessa mitään mikä voisi kiinnostaa vähääkään - Anonyymi
Sinähän se minua aina katsoit eikä toisinpäin.
- Anonyymi
Löysin sinut maailman rakastavin ja hellin mies. Löytäjä saa pitää ❤️🤗🤭
Lapin kesä ☀️ ja tunturipurojen raikkaus 😂😂- Anonyymi
Kokeilehan itseäsi irvokkaasti kehuva äijä sitä tunturipurojen raikkautta vaikka lapparin muodossa. Lappari on juama ”tepi”
- Anonyymi
Sinua katson, silmät jääneet sinuun kii🤭🤗Huudin jo silloin perääsi kun ensimmäisen kerran näin.
Ajattelin jo silloin että hoitelen tuon miehen ja siinä sivussa tusinan verran lapsiamme 😂Illat askartelen pannulappusia 😂yhteiseen talouteemme ja kudon sukkia ja ryijyyn kirjailen meidän rakkaustarinaa monenkirjavilla langoilla paukuttelen kangaspuilla
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172899
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302876En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791846Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va751462Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371362- 471108
- 991021
- 111909
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46843