48v ukkomies, siisti ja ok muutenkin, haluaisi kokeilla seksiä miehen kanssa. Nuoresta saakka ollut mielessä, mutta antanut olla. Mutta miksi ei nyt sitten sitä lopulta kokeilisi. Sittenpä tietää tykkääkö vai ei. Löytyisikö Riihimäeltä tai jostain lähettyviltä miestä leikkimään kanssani?
Vastaukset 9
- Anonyymi
Olisin likellä myös haluisin kokeilla. Ukm 64v
- Anonyymi
Onko sulla jotain anonyymiä sähköpostiosoitetta tai muuta väylää millä saan yhteyden? T: aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla jotain anonyymiä sähköpostiosoitetta tai muuta väylää millä saan yhteyden? T: aloittaja
Ei ole! Voidaan kyllä tavata vaikka vanhan tien varrella lenkki polun parkissa lähellä salea. Ukm 64v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole! Voidaan kyllä tavata vaikka vanhan tien varrella lenkki polun parkissa lähellä salea. Ukm 64v
Ok. Mä luon jonkun anonyymin sähköpostin niin voitais olla yhteydessä ja sopia tarkemmin.
Löytys kik kisuille
- Anonyymi
Mites hoidetaan asia?
Haluisin itekki riihimäeltä seuraa en oo tehny ikinä aiemmin mitään
- Anonyymi
Millanen mies siellä?
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981485Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44817Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl473703Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll9609- 38570
- 41547
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29518Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490- 29468
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152458