48v ukkomies, siisti ja ok muutenkin, haluaisi kokeilla seksiä miehen kanssa. Nuoresta saakka ollut mielessä, mutta antanut olla. Mutta miksi ei nyt sitten sitä lopulta kokeilisi. Sittenpä tietää tykkääkö vai ei. Löytyisikö Riihimäeltä tai jostain lähettyviltä miestä leikkimään kanssani?
Riihimäeltä kokeiluseuraa?
9
633
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin likellä myös haluisin kokeilla. Ukm 64v
- Anonyymi
Onko sulla jotain anonyymiä sähköpostiosoitetta tai muuta väylää millä saan yhteyden? T: aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla jotain anonyymiä sähköpostiosoitetta tai muuta väylää millä saan yhteyden? T: aloittaja
Ei ole! Voidaan kyllä tavata vaikka vanhan tien varrella lenkki polun parkissa lähellä salea. Ukm 64v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole! Voidaan kyllä tavata vaikka vanhan tien varrella lenkki polun parkissa lähellä salea. Ukm 64v
Ok. Mä luon jonkun anonyymin sähköpostin niin voitais olla yhteydessä ja sopia tarkemmin.
Löytys kik kisuille
- Anonyymi
Mites hoidetaan asia?
Haluisin itekki riihimäeltä seuraa en oo tehny ikinä aiemmin mitään
- Anonyymi
Millanen mies siellä?
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465480Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2395456Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2292944Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171442464- 692091
- 701860
- 2101749
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,581409Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871379Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.3451281