Elokapina, Kettutytöt ja kaikki luontojärjestöt yhteistyössä ja vuoroissa voisivat sulkea Lapinlahden Teboilin sillan pysyvämpiluontoisesti.
Näyttävät banderollit kaiteeseen vitostien kulkijoille. Aiheuttaisi haittaa sopivan vähäisesti mutta koko valtakutaan julkisuutta sitäkin enemmän.
Ja voisiko sanomaa levittää mielipiteille kypsemmästä maasta!!!
Mielenosoitus Teboilin sillalla
12
679
Vastaukset 12
- Anonyymi
Tuossa on muuten ideaa.
- Anonyymi
Siellä ne kettutytöt persaus märkänä istuu viitostiellä.
- Anonyymi
Juila johtaa touhuja
- Anonyymi00011
Sinua oli kuulemma laskutettu jo
- Anonyymi
Jospa se kaunis Riitta-liisa vai mikä se oli, sekä seinästä repäisty Minttu toimii päsmärinä.
- Anonyymi
Yhdyskuntapalvelukseen määrätyt voivat hoitaa leirin siivouksen, siivottavahan se on laitonkin leiri ja kotipaikan parhaaksi menee.
Huhujen mukaan pieni piikki tulossa pikkupitäjän "haravamiehissä".- Anonyymi
Mutta ei vielä "huhuttomuutesikaan" mukaan kasvanut 22.4.1966 "piikki" metsäsienistä.
- Anonyymi
Entäs jos ne purnaakin väärässä maassa?
Kyllä meinaa mennä usko LUKEn touhuihin.
https://www.metsalehti.fi/artikkelit/satelliitti-paljastaa-hiilitaseen/#47f846cf
Miten tää tilanne oikein on? - Anonyymi
Jäätyy ne kettutytöt pyllykarvoistaan kiinni viitostiehen
- Anonyymi00010
Hyvvee päivee salametsästyspitäjä!
Nyt olemme saapuneet,
ja jatkoa seuraa...- Anonyymi00012
Huomattu että joidenkin lapsukaiset liikennettä kiihoittaakseen vauhdittaakseen käsimerkkeilevät siinä sillalla
- Anonyymi00013
Sudet on lisinyt joka puolella Suomea.Oikeasti lappiksessa liikkuu niitä myös,löytyi vknloppuna isoo tassun jälki.Hirvittää kulkea kun karhutkin heränneet nälissään.Luonnollista pelko vaistoa.Ei mitään hysteriaa.Nyt on niin että luonnon eläimet saa olla,ihminen väistäköön.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498