Tekninen johtaja Siponen läksi Savonlinnaan. Savonlinnan kaupunginjohtaja Laine lähetetään Savonlinnasta. Tervemenoa Pekka Hirvonen Savonlinnaan ?
Se on sillä Siponen
14
595
Vastaukset
- Anonyymi
Valitkaa seuraavaksi JOHTAJA, joka laittaa ruotuun sekä maankäyttöasiat että piipertävän rakennustarkastajan.
Poikkeuslupa asiat yksityishenkilöille virkarattaissa toista vuotta ja valmista ei tule.- Anonyymi
Jos asiat eivät etene joutuisasti hakijasta riippumattomista syistä, kannattaa infota siitä virkahlön esimiestä. Hakemusruuhkasta ym ei kunnan jäsenet (asukkaat ja muut siellä kiinteistön omistajat) tiedä. Viesti ei tavoita somen kautta.
- Anonyymi
Mutta sehän on Kiteellä kirjoittamaton sääntö ettei omille maileen saa rakentaa ainakaan rantaan.
Pitää ostaa kaupungilta tontti ja siihen tölli kyhätä.- Anonyymi
Itse haettiin Kiteelle mökki rantaan luvat viime keväänä ja lupa rumbassa tais mennä reilu viikko vähän eri aika menee luvissa täällä pääkaupunkiseudulla.
Ja ihan omalle maalle rakennettiin.
Toki rakennettiin määräysten mukaan niin mistään ei tarvinnut poikkeusta hakea ja naapureilta haettiin itse nimet paperiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse haettiin Kiteelle mökki rantaan luvat viime keväänä ja lupa rumbassa tais mennä reilu viikko vähän eri aika menee luvissa täällä pääkaupunkiseudulla.
Ja ihan omalle maalle rakennettiin.
Toki rakennettiin määräysten mukaan niin mistään ei tarvinnut poikkeusta hakea ja naapureilta haettiin itse nimet paperiin.Siis rakensitte jo rakennetulle tontille lisää ?
Ette rakentamattomalle maalle Pyhäjärven rantaan.
Siinä se ero.
- Anonyymi
Laitoin vinkkiä asianomaisille, kunnianloukkaus on rikos.
- Anonyymi
Yllättyikö kukaan🤣🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllättyikö kukaan🤣🤡
Sinä saatat yllättyä kun postilaatikkoon ilmestyy haasepaperit. Rikos ei kannata.
- Anonyymi
Onko tänään se päivä kun järkesi viimeinenkin valo on kadonnut?
- Anonyymi
Haasepaperit mitä ne on.Onko uutta paskapaperia?
- Anonyymi
Paskaa on nyttemmin enemmän, kuin paperia. Se lienee ekolookista ?
- Anonyymi
Asiaan. Siponen lähtee yksinkertaiseti kaksinkertaisella palkalla.
Laine laitetaan uusille aalloille. Pekka on ehdolla kyvykkäänä johtajana. Pärjäsi yllättävän hyvin aiemmassa haasteelliseessa virassaan. - Anonyymi
Kiitos Kari Siposelle, pärjäsit yllättävän hyvin. Ottaen huomioon olosuhteet ja muut tekijät. Toivotan hyvää matkaa ja menestystä !
- Anonyymi
Savonlinnakin on kuihtuvaa aluetta. Hyvinä aikoina sovittuja palkkoja on ehkä syytä tarkistaa, sielläkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921460Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231238- 50978
- 70920
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56812
- 102794
- 82790
- 32725