Voisin äänestää VKK jäsentä. Olen venäjämielinen
Ei ole VKK ehdokkaita Kajaanissa
10
133
Vastaukset
- Anonyymi
MENE SINNE VITUN VENÄJÄLLE ÄÄNESTÄMÄÄN , EIKÖS SE OLE MAAILMANN TOISEKSI VAPAIN DEMOKRATIA , HETI TRMPIN MÄÄRÄÄMÄM AMERIKAN IHME MAAN JÄLKEEN
- Anonyymi
Ottaako vasemmistolais jonnea noin pahasti pattiin toisinajattelijat? 😂 menehän lipittämään megaforcea. Teissä vassareissa niitä pikku jonneja oli paljon ehdokkaana kun katselin teidän kuntavaalien ehdokkaita LOL😆🤣 lähinnä naurattaa kun yritätte olla mukamas olla pelottavia äärivasemmistolaisia. Minua ei pelota yhtään
- Anonyymi
Eiköhän kansa herää noihin vasemmistolaisten ja valtamedian valheisiin. Teillekin valehdeltiin että Venäjä hyökkää tänne. Ei hyökkää. Globalistit ite kerjää sotaa tänne ei venäjä. Minkäkin juulun niihin ihmisiin jotka ovat heränneet tähän sotaan. Teille valehdellaan
- Anonyymi
Tässä näette mikä oikeus valtio suomi on... toisinajattelijoita vainotaan
- Anonyymi
Raamatun mukaan kaikki nuo tulee tappaa. Eivät ymmärrä nuo vassarit että homous ja kaikenlaiset sukupuolen vaihdot ovat syntiä. Lukekaa vaikka itse Mooseksen kirjoista. Myös Koraani käskee tappamaan kaikki homot ja lesbot ja transut Muhammedin määräyksestä mutta ei tuokaan mene kaaliin vassareille. Kyllä muslimit aikanaan tekee oman islamistisen puolueen kunhan heistä tulee enemmistö he käyttävät vain vasemmistoa hyväkseen taivoitteidensa saavuttamiseen kun vassarit on niin tyhmiä ja helppo käyttää hyväksi
- Anonyymi
Kyllä minä tiedän kaiken islamista koska osa suvustani on muslimeita ja olen islamia opiskellut vähän liiankin paljon.
- Anonyymi
Sinä et käynyt edes peruskoulua loppuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et käynyt edes peruskoulua loppuun.
Näytät itse olevan sellainen kun kielenkäyttökin sinulla on kuin teinillä
- Anonyymi
Mutta löytyy yksi Vapauden Liiton ehdokas. Puolueen linja on eroon Eu:n ja Naton jäsenyydestä. Meinasin jättää äänestämättä, mutta äänestänpä sittenkin.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä suomen tulee erota euroopasta. Vladimir Putin on sanonut että koraani on pyhä ja länsimaat eivät kunnioita ihmisten uskonnollisia tunteita. Kristityt ja muslimit ovat hyvin samankaltaisia ja myös heidän opit eivät eroa paljoa toisistaan. Olen venäjämielinen, putin puolustaa islamia sekä kristinuskoa. Osa suvustani on muslimeita koska minulla on maahanmuuttaja taustainen toinen vanhemmistani ja minun toinen nimeni on islamilainen. Putin on hyvä johtaja harmi vain kun tämä kansa on aivopesty päättäjien toimesta uskomaan valheisiin. Minä olen löytänyt totuuden ja Herrassamme Jeesuksessa kristuksessa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323938
- 453320
- 402919
- 172696
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010