Poika oli 18-19 v ja mun vaimo 44 v. Juttu paljastui ihan vahingossa, illalla suostuttelin vaimoa pieneen ilotteluun, ennen saunaan menoa. Kun työnsin takaapäin kaluani vaimon ykköseen, niin huomasin, että persereiän ympärillä oli rantu ruskeaa. Aivan pyöreä rengas. Kun työnsin sormen vaimon kakkoseen ja haistoin. Siinä ei haissut paska vaan sperma. Käänsin vaimon toisin päin ja kysyi suoraan, kenelle olet antanut kakkosta ? Ensin hän kielsi tuon asian. Kun kuitenkin kysyin uudestaan, hän tunnusti, että oli antanut harkkapojan panna paljaalla perseeseen, kun ei kondomeja ollut.
Vaimo pani tet-harjoittelijan kanssa
5
2041
Vastaukset
- Anonyymi
No jatkoitko itse panemista?
- Anonyymi
Tais olla nuorempi kuin 18-19v
Työelämään tutustuminen eli TET on peruskoulun yläkoulun oppimäärään sisältyvä lyhyt työharjoittelu - Anonyymi
Tet-harjoittelijat ovat kylläkin 8. tai 9. luokkalaisia peruskoululaisia eli 14-16 vuotiaita...
- Anonyymi
Poika on munalla vetänyt paskat mukana 😂
- Anonyymi
Tetissä ollaan yläasteiässä. Tuli omat tet-ajat mieleen. Pääsin itseä vanhemman naisen kanssa tekeen takahuoneeseen töitä. Ja joka kerta se avasi paitaa, siten että rintaliivit näkyi. Se riitti siihen, että vielä 50 vuotiaanakin muistelen naista ja runkkailen. Ja huvittavaa, että se nainen oli itsekin vielä nuori. Liekö 18-20 vuotias.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024467Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821197- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816