KIITOS, erittäin suuri kiitos.

Anonyymi-ap

Tällä palstalla on tapana kiittää Kymppiä hänen kirjoituksistaan, hänen silloin tällöin kiittäen kiitoksista, mutta aina aktivoitunut jatkamaan aihettaan.

Totean että tämän kiitoksen arvoisen vastauskokonaisuuden viimeisessä kappaleessa on erittäin hyvin päätelty miksi minä > § < annan palautetta kuten annan.

Minä esitän erittäin suuren kiitoksen Numballe vastauksestaan alla olevaan kysymykseen / kysymyksiin.

Sinäkö siis olet tavannut Numban ja voit vakuuttaa hänen puhuvan totta ja yhdyt hänen lausuntoihinsa?
Kuka sinä olet?

Ei Senssu ei ole koskaan tavannut minua, joten en minäkään häntä, oletko sinä Laiffila tavannut 2010 vai oletko vain mielisairaana luonut jonkin suhteen tähän.

Voidaan hyvällä omalla tunnolla kysyä miksi sinussa on varsin pahasti pielessä, possottelusi on oire siitä, samoin kuvakavalkadiisi.

Olennaista on kysyä mitä saat tästä sinähän olet täysin ulkopuolinen, ilman mitään kontakteja kenenkään, ja koska rakkautesi 2010 kääntyy joksikin muuksi, kun huomaat totuuden, siitä jota puolustat henkeen ja vereen, varsinkin kun 2010 ei edes tarvitse sinua mihinkään.

Jos et nyt sitten asusta 2010 kattilassa, mikä sekään ei ole poissuljettu ajatus, kun katsoo sinun tekemisiäsi täällä.

Todellisuudessa sinusta on ollut vain haittaa rakkaallesi 2010, joka uskottavuus on täysin pohjalukemissa sinun tekemien kirjoitusten takia, sinä olet itse asiassa jopa ongelma hänelle, jopa hengenvaarallinen ongelma, yhtä nopeasti kun olet rakastanut häneen, tunteesi voivat muuttua, miksi tahansa, jokainen näkee että 2010 on lähes yhtä sairas kuin sinäkin, jos hänellä olisi edes hieman järkeä päässä, hän kieltäisi sinua edes katsomaan tälle palstalle, jos sinä ja hän ette ole sama henkilö, silloin on pirumerrassa, hänellä on kertomansa mukaan alaikäisiä lapsia, ja sinä kattilassa.

Toki voi tukea mielenterveyttäsi kuvittelemalla että minä ole Senssu, en ole, sinusta poiketen Senssu ei minua puolusta kuten sinä selvästi puolustat 2010, todennäköisesti Senssua vaan haastaa se että olet huoritellut hänen vaimoaa, kirjoittanut kaikenlaista paskaa hänestä, vaikka hän on sinua huomattavasti vanhempi, minä en puutu hänen kirjoituksiinsa koska hän on minua vanhempi, ja kunnioitan itseäni vanhempia aina ja joka paikassa…

10

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpönlöpöä. Minä tiedän kuka Kymppi on ja minä tiedän kuka sinä olet, mutta minä en tiedä kuka Senssu on etkä tiedä sinäkään. Hän on sivupersoonasi.
      Huorittelun olet aloittanut sinä ja nimittelyn ylipäätään. Kävit heti kimppuuni kun aloin kertoa hieman itsestäni ja perheestäni ja olet nimitellyt lapsianikin tietämättä heistä mitään. Senssulla ei ole mitään vaimoa jota edes voisi huoritella. Olen Kympin facebook-kaveri ollut jo vuosia ja tiedän että hän on se joka sanoo olevansa ja hän on hyvin perhekeskeinen mies kuten minäkin ja puolustamme perheitämme samalla tavalla.

Koska olet viimeksi kuullut Senssun matkakokemuksista taikka nähnyt hänen valokuviaan? Minä en ole nähnyt koskaan.

laiffila

• Anonyymi

Se kuules Satasenköyhä onkin sun ongelmas että kuten sanot, et tiedä kuka minä olen.

Silti sulta pukkaa tarinaa runsaasti sun kertoen musta mitä sun päähäs kulloinkin mielivallastasi kehittyy.

Minulla on ktaranmuotoinen vaimo kuten olet kertonut, mutta jälleen sinähän et tiedä kuka minä olen, mutta jo seuraavassa virkkeessä kerrot että minulla ei ole vaimoa.

Kuka minkäkin on alottanut, onkin hyvä kysymys ja siihen perustat oikeutesi aukoa turpaasi.
        Juttu on niin että minun vaimoani ryhdyttiin arvostelemaan aloittaen kaksihaaraisista hiuksista ja jopa löytyi kaksoisleuka, josta naamailut sitten laajenivat.

Höpöä sun facekaveruus, kun ette ainuttakaan sanaa tällä palstalla keskenänne vaihda vaikka te molemmat oireilette joka päivä.

Taas kysyt matkakokemuksista ja valokuvista, ole hyvä vaan Tehdasköyhä ja alkaa lataamaan matkakokemuksiasi ja valokuvia.

Kun minä olen laittanut valokuvia, niin ne on aina aiheuttanut ainoastaan piipityspärrää, joten ei aihetta aijailuun mulla enää.

> § > = Senssu, eikä muuksi muutu vaikka nimimerkkiäni myös muut tahtovat käyttää.

> § <

• Anonyymi
        UUSI

Ei et tiedä mitään 2010 jos et asustele hänen päässään, kuten sanoin sinusta on vain haittaa 2010 palstakirjoittelulle kun sinun kirjoituksesi menevät hänen tekemisiksi, joka tapauksessa...

Puolustat perhekeskeisiä miehiä, laulunluritelmilla ja kuvakavalkadilla, joka on hyvin huolestuttava, hyvin huolestuttavaa... mitä jos kuitenkin hakisit itsellesi apua, ja jätät 2010 puolustamaan itse itseään, ei hän siihen hulluja tarvitse.

• Anonyymi

Muutama kysymys Satasenköyhä, kun itsekin viljele alati kysymyksiäsi.

Sinä siis olet Kymppisi vuosien takainen facekaveri, ok.
      No eikös hänen facekavereitaan ole myös exänsä ja ylivertaisensa, jopa nykyinen vaimonsa, vai onko hänellä eri faceprofiilit eri henkilöille?

Sinä siis olet facesta "Antanut itsesi ymmärtää", ja mitä muut on mahdollisesti ymmärtänyt, kirjoittaako hän facessaan facekavereilleen varallisuuksistansa ja paljonko, sekä millä hintaa on räplännyt pipareita, koska sinä tiedät niin olevan kuten hän tällä palstalla bablaa?

Onko hänen facestaan todettavissa Eeden altaineen ja temppeleineen ja jos on niin miksi ei aijaannu?

Polleileeko hän facessaan kaikilla ajoneuvoilla ja kertoen kuin hän on vahingossa hoksannut miten silmukoissa ajetaan hiekanjyvän tarkkuudella?

Onko hän facekavereilleen julistanut tietoisuuteen että hän on rattijuoppo niin suomessa kuin thaimaassa motojuoppo?

Onko facessaan hänen kertomuksensa että hän tyrmää tavallisista tallaajista 99,9% syöden samalla jätskiä?

Joo, no on teillä kihlatuilla keskenänne todellakin rakentava facekaveruus, olisiko aihetta jopa tavata kun Tehdasköyhä joskus pääset tänne Thaimaahan?

> § <

• Anonyymi

Niin ja kuules "Lerpanlaiffi" mulle kyllä sopii että aloitetaan keskinäinen sanailu mikäli sulla ja kihlatullasi on uskallusta ryhtyä siniseksi ja jättäen puskahuutelut pois.

> § <

• Anonyymi

Niin no siellähän on sitten mun puhelinnumero, ole hyvä ja ryhdy soittelemaan mulle.

Silloinhan selviää olenko minä olemassa.

> § <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no siellähän on sitten mun puhelinnumero, ole hyvä ja ryhdy soittelemaan mulle.

Silloinhan selviää olenko minä olemassa.

> § <

Sinä olet hullu, hae itsellesi apua.

> § <

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet hullu, hae itsellesi apua.

> § <

Ja jälleen juntti on junttilassa herännyt suorittamaan elämäntehtäväänsä.

• Anonyymi
      UUSI

Näin keskellä yötä " chiang maissa". Melko sekavaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3591
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1648
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1493
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1300
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      926
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      913
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      243
      905
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      889
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      864
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      839
    Aihe