Haluaisi ostaa rasvalehden, mutta ei ole löytynyt tietoa. Akvaario on 128l, valoa 2x18, lämpö 26, eikä ole kasveja syöviä kaloja. Kuinka isoksi se kasvaa? Kuinka usein sitä voi jakaa? kiitos vastauksista etukäteen.
Rasvalehti
ostaja
1
274
Vastaukset
- harakka
Noista valotehoista en osaa sanoa.
Itselläni 2x30w.
Rasvalehtihän on samantapainen kasvutavaltaan kuin vaikka vesirutto. Eli aika nopeasti venyy pituutta. Lähes viikottain saan sitä lyhentää ottamalla kasvin hiekasta, pätkäisemällä tyvestä pätkät pois. Jos latvapuolesta katkaisee, niin kasvattaa siihen uuden latvan/latvat.
Ei sitä pysty jakamaan, noista latvapistokkaista saa uusia.
Vanhemmiten alimmaiset lehdet tuppaa karista pois ja varsi onkin pitkälle kalju.
Kokoa en muista. Mulla ainakin tuntuu että se kasvais vaik kuin jos en sitä lyhennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318