Mikä pisseeria.. Mikä? Kysykää nerotoimittajalta paikallisläpysikästä! Sehän tämän levitti ja aikaansai!
Mikä pisseeria.. Mikä? Kysykää nerotoimittajalta paikallisläpysikästä! Sehän tämän levitti ja aikaan
18
630
Vastaukset
- Anonyymi
Cookki. Ja niksulan sivupiste. Kotikaares
Toivottavasti tulee nimet julki
Harmittaa egen puolesta nämä syyttelijät jotka on kilpailevasta leiristä (veropetturit) huutelee todella aktiivisesti syyttäen egeä.Voisi kuvitella että näin laaja lynkkaaminen kiinnostais muitakin.
Ege toiminut kankaanpäässä ainakin 30vuotta! Toinen just sen kaks kolme vuotta.
Ei ole epäselvää. Ja mikä oli visio antaa liiketoiminta luvan jatkua?? Heti ovetsäppiin kun nyt on taas uusi veronkiertäjä aloittamassa hymyssä suin- Anonyymi
Käräjäoikeuden paperit saa pyytämällä sähköpostiinsa. Sieltä sitten ilmenee syytettyjen nimet. Egehän on syytön, sen tietää tyhmempikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käräjäoikeuden paperit saa pyytämällä sähköpostiinsa. Sieltä sitten ilmenee syytettyjen nimet. Egehän on syytön, sen tietää tyhmempikin.
näytäppä mulle todiste nii uskon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin "fiksu" osaa varmasti selvittää asian itsekin. Itsehän pyysin papereita sähköpostiini, niin tiedän kyseisen tyypin ravintolat kiertää kaukaa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin "fiksu" osaa varmasti selvittää asian itsekin. Itsehän pyysin papereita sähköpostiini, niin tiedän kyseisen tyypin ravintolat kiertää kaukaa :)
on se sit kumma juttu et tiimarin tilois oleva pizzeeria pyörii ihan normaalisti ja siellä käy ihmisiä. itse meinaan mennä aina sinne koska paremmat eväät ku egestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on se sit kumma juttu et tiimarin tilois oleva pizzeeria pyörii ihan normaalisti ja siellä käy ihmisiä. itse meinaan mennä aina sinne koska paremmat eväät ku egestä
Mee sä vaan sinne. Mä meen Egeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee sä vaan sinne. Mä meen Egeen
nii meenki heti ruokatunnilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todiste on siinä, että kirjoitat nettihakuun kärjäoikeuden paperit ja menet tuomioistuinlaitoksen sivulle niin siellä on aika selkeästi ohjeet, miten paperit itselleen saa. Ei se sen kummempia todisteita tarvitse.
- Anonyymi
Vellihousut! Läpyskän geniustoimittajalta kysymään noin kunnolla, vai eikä velli pysy byxorissa pidemmälle?
- Anonyymi
Ei me uskalleta! Me pelätään paikallisläpyskän suurta toimittajaa nyyyh
- Anonyymi
Ainoa, joka tämän sai aikaan, on laittomasti toiminut yrittäjä. Ei auta kuin peiliin katsoa.
Cry me a river - Anonyymi
Eläköön paskalehdistö!
- Anonyymi
rikolliset onneks saa sitä mitä tilaa, muhahahahahaa
- Anonyymi
hyvältä maistuu
- Anonyymi
näky faces lukevan että niinisalon pitseria aukes tauon jälkeen ja pian uusi päivitys että pitseria eri nimellä nykyään.
- Anonyymi
Serkku tuli hätiin.
- Anonyymi
justii... eipä onneks tarvi käydä
- Anonyymi
Mikä mahtaa olla uuden armypizzan nimi niksulas? Ja viä anoi mihin valtio suostui liiketoiminta kiellon siirtoa että voi ajaa hallitusti alas..... kuolen nauruunnnn!!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1043627Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1162277Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai192252Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso62173Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani81894- 361566
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es581026Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t36950Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 71909Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47860