Verotoimiston palvelemattomuus

Anonyymi-ap

Kyllä on huonossa mallissa asiat, kun ei Porilla ole varaa yhteen verovirkailijaan joka palvelisi asiakkaita kasvokkain. Miten ne kuvittelee että veroasiat hoituu kun ei ole asiakaspalvelijaa?
Ei se riitä eikä ole palvelua, kun kannetaan itse paperit sinne postilaatikkoon näkemättä virkailijaa. Eihän me tiedetä onko ilmoituksemme vääriä tai puutteellisia, olisi kysyttävää ennen paperien täyttämistä, mutta ei. Tähän on puututtava. Jos ilmoituksissa on jotain epäselvää, niin ilmoituksen tekijä voi saada hankaluuksia ja veromätkyjä jos tiedot eivät ole olleet tarpeeksi kattavat. Ilmoittajaa siis syyllistetään siitä että heillä ei ole asiakaspalvelijaa jolta kysyä neuvoja. Puhelinyhteyttä porin verovirastoon ei ole, puhelu menee vatakunnalliseen numeroon, jossa on loputon jono. Tämä on törkeää.

4

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä valtion rahastaminen ylittää jo kaiken sietokyvyn.
      Meidät pakotetaan maksamaan veroa ja hoitamaan veroasiat itse. Milläs ne itse hoitaa kun ei ihmiset edes ymmärrä mitä ne tiedotteissaan ilmoittelee, ja kun verohallinto muuttaa asioita kaiken aikaa niin ei voi pysyä asioiden tasalla.
      Soittaminen verohallintoon on tuskallista odottamista, ja kehtaavat vielä veloittaa odottamisesta, odotus on maksullista. Tämä on törkeää kansalaisten kohtelua ja rahastamista. Ensin tuli palvelut maksullisiksi, nyt maksat itse siitä että et saa palvelua.

• Anonyymi

Maailma on mennyt siihen, että asiakas joutuu itse palvelemaan itseään. Yhtä lailla pankit ovat sulkeneet konttorinsa ja netin kautta asiakas saa itse palvella itseään.

Vein auton vuosikatsastukseen ja sain varata ajan nettisivuejn kautta ja maksoin käynnin etukäteen netin kautta. Nykyään yritykset eivät edes joudu rahastamaan asiakkaitaan, kun he maksavat käyntinsä etukäteen netin kautta.

• Anonyymi

Voin kokemuksesta kertoa että näin on parempi. Verotoimiston ikäneitojen ja hapansilakoiden kanssa asiointi ei ole lähelläkään tätä nykyistä epämukavuutta.

• Anonyymi
      UUSI

En voi hoitaa myös asioita kun olen kuuro mykkä eikä meillä ole nettiä eikä puhelinta kun ei ole kenttää,napuritkin muuttanut kaupunkiin kun kaupat ja bussit lopetettu mutta ei haittaa kyl voiti ne maksaut hoitaa ja oman palkkansa ,myös tiedottaa sukulaisillensa naapurien veloista ulosotossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      149
      6280
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      46
      1705
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1364
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      45
      1008
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      320
      991
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      45
      903
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      889
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      866
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      857
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      845
    Aihe