Ainut paikallinen edokas jolla rikostuomio. Iltalehti selvitti kaikki vuoteen 2021 asti.
Tuolla
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d778153b-159c-4b5a-9111-8f8df79f4aba
Nimi on julkinen ja julkaistu.
KD:n miesehdokkaalla tuomio eläinsuojelurikoksesta
27
1178
Vastaukset
- Anonyymi
Uskovaisilla on oma laki.Tänään tehdään pahaa ja huomenna pyydellään anteeksi
jumalalta. - Anonyymi
Eiköhän siellä oo ainakin yks toinenkin jolla on rikos taustaa.Millä lie luovinut et ei oo listoilla.Eikö tule näviin ilman katuvaloja?
- Anonyymi
Siinä oli joku aikaraja jota uudemmat rikokset otettiin mukaan. Sen mukaan tämä kd-läinen Jämsän ainoa rikoksesta tuomittu ehdokas!
- Anonyymi
Mitens se mikä oli otsikoissa jättämällä velat maksamati.
- Anonyymi
Mikkel-Kikkel Näkkälänlärvi on tunnettu, oikeydessa tuomittu kissanrääkkääjä ja demareiden puoluesihteeri.
Lindtfmannen homostelukaveri ja pierivä lappalainen. - Anonyymi
Psykopaatti. Hoet samaa.
- Anonyymi
Niin että hanki elämä. Kerroppa miten se elämä hankitaan. Tietääkseni jokainen saa elämän syntyessään. Ei sitä kenenkään tarvitse erikseen hankkia, eikä voikaan, vai mitä.
- Anonyymi
Kaikissa puolueissa on pelkkiä konnia, eihän normaalit, rehelliset ihmiset edes lähde ehdokkaiksi mihinkään vaaleihin. Lisäksi ne on niin v***n tyhmiä, etteivät edes ymmärrä niinkään yksinkertaista asiaa, että media kaivaa niistä kaikki tiedot.
Siksi olen jättänyt äänestämisen kokonaan.- Anonyymi
Eläinrääkkääjät on monesti psykopaatteja.
Näkeehän sen demareissakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläinrääkkääjät on monesti psykopaatteja.
Näkeehän sen demareissakin.Niin, se kissanpolttaja. Sehän on demari.
- Anonyymi
Siis perin kristilliset ovat arvot, jos eläintensuojelurikoksesta tuomittu?
- Anonyymi
"Kaikissa puolueissa on pelkkiä konnia, eihän normaalit, rehelliset ihmiset edes lähde ehdokkaiksi mihinkään vaaleihin. Lisäksi ne on niin v***n tyhmiä, etteivät edes ymmärrä niinkään yksinkertaista asiaa, että media kaivaa niistä kaikki tiedot.
Siksi olen jättänyt äänestämisen kokonaan."
-Kerroppas sitten jos normaali ihmiset eivät vaaleihin/politiikkaan lähtisi mukaan, hullut ja sekopäätkö valtakunnan asioita hoitaisi? No Trumppi on kyllä hyvä esimerkki!
- Jos jättää äänestämättä, on turha sitten valittaa enää mistään asiasta. - Anonyymi
Kyllä tuomio on oikea. Ukon palleihin pitäs pistää samanlainen kettinki johon sen tilan aikaan vasikka kuoli. Ketju kasvoi kaulaan kiinni. Kyllä tällä tapauksella on todistajia täällä niin paljon, että leveä suu menee hyvin nopeesti suppuun!
- Anonyymi
Persuehdokas joka fanittaa ei-todellisuuspohjaisesta lapsipervoilusta harjattiin ja jututettiin puolueen sisäisesti. Tehtiin jopa kamala jyrkkä ja ponteva uhkaus rajoittaa tämän pervon näkyvyyttä vaalimainonnassa.
Varoitus aika on sittemmin kulunut umpeen ja partahihhuli osin on mainospotreteissa mukana ja osin ei. - Anonyymi
1700-luvulla lehmiin sekaantuminen oli maan tapa.
- Anonyymi
nyt vaan imetään lauteen alta,edes hieman JN edes hieman.
- Anonyymi
Kyllä, ennen oli miehetkin miehiä! 🤣 No onhan nykypäivänäkin keskusteluissa kommentoija, joka sekaantuu joka päivä munkkeihin!🙈
- Anonyymi
On myös Uusi Suunta kunnostautunut. Miesehdokas, jolla rattijuopumustuomio sekä törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen. Saanut päiväsakkotuomion. Media löytänyt lisää näitä.
Pyrkii valtuustoon, en kyllä äänestäisi. - Anonyymi
Eläinsuojelurikos on rikoksista julmin.
Kuinka kukaan itseään uskovaisena pitävä voi kohdella noin omia eläimiään?? - Anonyymi
Siis uskovaisethan ovat höynähtäneet siihen paksuun satukirjaan, joka on täynnä huru-ukkojen sepittämää jumalan sanaa, jota kukaaan ei ole koskaan oikeasti "jumalan" sanomana kuullut.
Pitäis jo ihmisten tajuta tämä naurettava kusetus. - Anonyymi
Ei päässyt tämä mies edes varasijalle. Saiko kd edes sitä yhtä paikkaa?
- Anonyymi
Mitä eläintä KD suojeli?
- Anonyymi
Varmaankin sutta, kun tuli suojelusta tuomio.
- Anonyymi
ei saanut KD paikan paikkaa
- Anonyymi
Paha sai palkkansa.
- Anonyymi
Varmaan pahoinpitelee taksinsa, samoin kun mullinsa.
- Anonyymi
Eikö voi sanoa nimeä jos se oli iltalehdessäkin mainittu?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503734
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342701Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262378- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271367
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188