Ei taida olla lasta tulossa. Suhde äitiin jatkuu...
Latvala iski äitinsä ikäisen mummon!!!!!
54
540
Vastaukset
- Anonyymi
Latvala on 40 eli ei mikään nuori poika enää. Ei ole viisikymppinen äitinsä ikäinen. Mutta joo, ihmettelen kun muut naiset mitkä tulleet tietoon olleet 10 vuotta nuorempia eli miksi nyt 10 vuotta vanhempi. Mutta omapa on asiansa. Mukavia juttuja nyt kun täyttää pyöreitä. Latvalan arvostus kyllä laskee jos sitä on joskus ollut.
- Anonyymi
Viisikymppiset naiset ovat usein elämänsä voimissa ja itsevarmoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisikymppiset naiset ovat usein elämänsä voimissa ja itsevarmoja.
vain puro on kuiva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vain puro on kuiva
Älä unta nää koska apuja on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vain puro on kuiva
Vahassa vara parempi ,eikä satu vahinkoja joita joutuisi maksamaan seuraavat 18 vuotta ja aina kun kyllästyy voi vaihtaa nuorempaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
vain puro on kuiva
Ei ole vaan kostea. Etkös ole kuullut hormonivalmisteista ja kuiva puro voi olla nuorellakin.
- Anonyymi
Piikitetty pallokala on nyt kierroksessa. Onko miehet täysin sokeita ?
- Anonyymi
Eli on uusi Antti Lindtman.
- Anonyymi
Nyt tippu multakin Latvalan pisteet! Meikeistä ja muovista kyhätty, itserakas Maisahan taisikin olla juuri sopiva lelu hänelle. Oletin, ettei enää edes katselisi tuollaisia teennäisiä pintaliitäjiä, mutta toisin kävi. Kyllähän tuollainen ulkokultaisuus vaatii paljon rahaa, ja sen vuoksi varmaan rikkaan miehen seuraan tuppaavat.
- Anonyymi
Palstaporvari piikittelemässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaporvari piikittelemässä.
Mielestäni ihan totta kirjoittelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni ihan totta kirjoittelee.
Latvala on poikamies joten huseeraa naismaailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vanha värkki kelpaa, niin mitäs vikaa siinnä nyt sitten on ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miespoika paremminkin noilla ikävuosilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tippu multakin Latvalan pisteet! Meikeistä ja muovista kyhätty, itserakas Maisahan taisikin olla juuri sopiva lelu hänelle. Oletin, ettei enää edes katselisi tuollaisia teennäisiä pintaliitäjiä, mutta toisin kävi. Kyllähän tuollainen ulkokultaisuus vaatii paljon rahaa, ja sen vuoksi varmaan rikkaan miehen seuraan tuppaavat.
Kumpi oli ensin, naisten "ulkokultaisuus" vai suhde Latvalaan, eli menikö J-M:n pörssistä naisten trimmirahat? Vai maksoivatko itse omat hullutuksensa?
- Anonyymi
Taitaa olla taitavampi tuollainen kypsempi nainen lemmenpuuhissa, kun osaa ottaa toisenkin huomioon, eikä tyydytä vain omia tarpeitaan.
- Anonyymi
Mahtaako mennä taidot hukkaan? Taitaa Aisalla nalli palaa kalsariin, kun pääsee vähän noita meloneja koskemaan. 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaako mennä taidot hukkaan? Taitaa Aisalla nalli palaa kalsariin, kun pääsee vähän noita meloneja koskemaan. 🤣🤣🤣
no jos pitää multitatskattua superhottina niin ei se kaikilla mopo keuli sillai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no jos pitää multitatskattua superhottina niin ei se kaikilla mopo keuli sillai
Ei varmaankaan, mutta rattimiehellä tuntuu keulivan ja siitähän tässä oli puhe?
- Anonyymi
Ei kukaan saa Suomessa 9-10 vuotiaina lapsia, pöljä.
- Anonyymi
Vanhat naiset tekevät kaikkensa sängyssä, et mies huolisi hänet edes vähäksi aikaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vanhat naiset tekevät kaikkensa sängyssä, et mies huolisi hänet edes vähäksi aikaa.
Ei 50 v ole vielä mikään vanha, toista se on Katri- Helenan ja Liimataisen suhde, Katri kohta 80 v ja Liimatainen alle 50 v.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö.. 50v ole mikään vanha vaan parhaasa iässä. Itsellä 41v mies ollut jo vuosia ja saanut hyvin pidettyä muulla, kuin seksillä.
- Anonyymi
Kauneimmat sävelet soitetaan vanhalla viululla. 50 vuotias nainen on parhain.
- Anonyymi
Juu hyvässä opissa on .Kunhan oppii teput voi opttaa taikoja nuoremmille ja sillo nuo naispuoleise ruttusuka roikkuva lahkeis ku takiaise ,jot saap potkii rumimpii pois jaloist tungekselemast. Mikää ei ol ikuista. Pittee ellee tätä päivää, ku viimestä päivää ja ottaa kaik irti elämäst mitä saa . Sil tappaa se kokemus karttuu ja viisaus tarttuu. Ja ompaha sit vanhanaki mitä muistella.
- Anonyymi
Tulin tänne kertomaan, että Maisa Torppa on Suomen kaunein nainen. Ihana Maisa ❤️ Ei mulla muuta. Jatkakaa!
- Anonyymi
Teinipoika tuli taas kommentoimaan Maisasta. Menehän nyt kavereiden kanssa vaikka ajelemaan mopolla. Musta sitten tehdä läksyt ja ajoissa nukkumaan. Huomenna on taas koulupäivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teinipoika tuli taas kommentoimaan Maisasta. Menehän nyt kavereiden kanssa vaikka ajelemaan mopolla. Musta sitten tehdä läksyt ja ajoissa nukkumaan. Huomenna on taas koulupäivä.
Palstan naiset tietävät totuuden. Aisala ei koskaan enää ota silikonitissistä naista, kun Maisa laittoi kannattelemaan aisaa. 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan naiset tietävät totuuden. Aisala ei koskaan enää ota silikonitissistä naista, kun Maisa laittoi kannattelemaan aisaa. 🤣🤣
Ottaa tietenkin sänkyyn ja antaa hoidot, ei kuitenkaan ottaisi vaimokseen iki maailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida teinipojat tietää, kuka oli tyrkky Torppa, enemmän epäilen vanhuudenhöperyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida teinipojat tietää, kuka oli tyrkky Torppa, enemmän epäilen vanhuudenhöperyyttä.
Teinpojat eivät tiedä eikä niitä kiinnosta jonkun keski-ikäisen ukon nuoruuden kohellukset! Miten on, korkkasiko se Maisa Jari-Matin silloin aikanaan vaikka on lähes 10 vuotta nuorempi?
- Anonyymi
Latvala tunnustaa Seiskalle kaikki ja että on kova naisten perään. Mitäs sitä kieltämäänkään. Mutta nyt on tullut hyvin selväksi Latvalan naismaku eli ei ainakaan mikään aito ja luonnollinen eli rinnaton saa olla päinvastoin kuin esim. Pikkarainen kertoi ihannenaisensa olevan, kun vastasi seuraajien kysymyksiin syksyllä 2022.
- Anonyymi
Niin Maisa mokailusta on otettu opiksi.
Aluksi reilusti kertoo ettei halua alkaa seurustelemaan vaan pelkästään pikainen pit stop. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aluksi reilusti kertoo ettei halua alkaa seurustelemaan vaan pelkästään pikainen pit stop.Miehelle kelpaa tavara kuin tavara ja hyvä niin, koska hän on sinkku mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle kelpaa tavara kuin tavara ja hyvä niin, koska hän on sinkku mies.
Kelpaa kyllä minulle kanssa, vaikka olen avioliitossa oleva komea kolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aluksi reilusti kertoo ettei halua alkaa seurustelemaan vaan pelkästään pikainen pit stop.Maisa oli liian hyvä ja kaunis Jari-Matille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maisa oli liian hyvä ja kaunis Jari-Matille.
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Täällä eunukit peräkamaripoikulit yrittää olla miestä mielestään.
Kun ette oo saaneet niin olkaa vaan kateellisia, toiset saa toiset ei. - Anonyymi
Lindttmannin kannattaa pitää lujasti kiinni mummostansa, ettei Latvala tule ja vie. Vain harva mummu voi vastustaa pääoman kutsua.
- Anonyymi
Viisikymppinen nainen ja nelikymppinen mies, ikä eroa vain 10 vuotta eli ei mitään. Mies kaljuuntuu ja näyttää keski-ikäiseltä mieheltä, nainen kauneusklinikan asiakas, hyvin sopivat toisilleen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viisikymppinen nainen ja nelikymppinen mies, ikä eroa vain 10 vuotta eli ei mitään. Mies kaljuuntuu ja näyttää keski-ikäiseltä mieheltä, nainen kauneusklinikan asiakas, hyvin sopivat toisilleen.
Naiset näyttävät nykyään nuoremmilta ja latvis näyttää jo 50v eli hyvin sopivat toisilleen❤️
- Anonyymi
Olisikohan Latvalan äite valinnut nämä naiset?
- AnonyymiUUSI
Kaunis Maisa. Jari-Matin elämän rakkaus.
- AnonyymiUUSI
Wanhat naiset antavat kakkosta. Siksi Aisala halusi tuon mamman.
- AnonyymiUUSI
No vanhat naiset eivät huutele ja ilmoittele seiskalehden uutisiin, että olivat jonkun julkkiksen miehen sängyssä panemassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No vanhat naiset eivät huutele ja ilmoittele seiskalehden uutisiin, että olivat jonkun julkkiksen miehen sängyssä panemassa.
Mutta niin vain Latvalan kaksikymppinen ja viisikymppinen panokaveri huuteli Seiskalle.
- AnonyymiUUSI
Piilohomo!
- AnonyymiUUSI
Toki viiskybäisessä vosussa on hyvätkin puolensa, saa rynkyttää kybällä eikä tarvii vetää erkkaa lapaan
- AnonyymiUUSI
Mitä ihmettä, ei 50v ole nykyään mikään mummo ja Latvala on melkein samanikäinen.
- AnonyymiUUSI
Minä olen ihan hullaantunut ihanan Maisan rintavaan poveen. Olen niin kateellinen Latvalalle, kun hän pääsee n isopovisten naisten kanssa lemmenleikkeihin ja minä en pääse koskaan. Voin vain haaveilla.
Inhoan Latvalaa.
T. Pappa palvelutalosta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ihan hullaantunut ihanan Maisan rintavaan poveen. Olen niin kateellinen Latvalalle, kun hän pääsee n isopovisten naisten kanssa lemmenleikkeihin ja minä en pääse koskaan. Voin vain haaveilla.
Inhoan Latvalaa.
T. Pappa palvelutalosta.Minä olen sitä mieltä, että KUMITISSIT ja ANKKAHUULET ovat maailman kamalin asia ja ne saavat minut todella vihaamaan näitä naisjulkkiksia. Luomulaardi on ainoa oikea nainen.
T: Rouva palstalta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Inhoan Latvalaa.
T. Pappa palvelutalosta.Tekotissit silikonit, heh heheeee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen sitä mieltä, että KUMITISSIT ja ANKKAHUULET ovat maailman kamalin asia ja ne saavat minut todella vihaamaan näitä naisjulkkiksia. Luomulaardi on ainoa oikea nainen.
T: Rouva palstalta.Just ja lisäksi ripsipidennykset, tekokulmkarvat, hiuspidennykset, täyteaineita siellä sun täällä, ei mitään aitoa ja luonnollista.
- AnonyymiUUSI
Latvala ei saa ikinä miljoonineen tervepäistä naista.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806532- 1476070
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013896Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232351- 421539
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4171446- 741255
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471094Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan611056Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033