Latvala iski äitinsä ikäisen mummon!!!!!

Anonyymi-ap

Ei taida olla lasta tulossa. Suhde äitiin jatkuu...

54

540

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Latvala on 40 eli ei mikään nuori poika enää. Ei ole viisikymppinen äitinsä ikäinen. Mutta joo, ihmettelen kun muut naiset mitkä tulleet tietoon olleet 10 vuotta nuorempia eli miksi nyt 10 vuotta vanhempi. Mutta omapa on asiansa. Mukavia juttuja nyt kun täyttää pyöreitä. Latvalan arvostus kyllä laskee jos sitä on joskus ollut.

• Anonyymi

Viisikymppiset naiset ovat usein elämänsä voimissa ja itsevarmoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viisikymppiset naiset ovat usein elämänsä voimissa ja itsevarmoja.

vain puro on kuiva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vain puro on kuiva

Älä unta nää koska apuja on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vain puro on kuiva

Vahassa vara parempi ,eikä satu vahinkoja joita joutuisi maksamaan seuraavat 18 vuotta ja aina kun kyllästyy voi vaihtaa nuorempaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

vain puro on kuiva

Ei ole vaan kostea. Etkös ole kuullut hormonivalmisteista ja kuiva puro voi olla nuorellakin.

• Anonyymi

Piikitetty pallokala on nyt kierroksessa. Onko miehet täysin sokeita ?

• Anonyymi

Eli on uusi Antti Lindtman.

• Anonyymi

Nyt tippu multakin Latvalan pisteet! Meikeistä ja muovista kyhätty, itserakas Maisahan taisikin olla juuri sopiva lelu hänelle. Oletin, ettei enää edes katselisi tuollaisia teennäisiä pintaliitäjiä, mutta toisin kävi. Kyllähän tuollainen ulkokultaisuus vaatii paljon rahaa, ja sen vuoksi varmaan rikkaan miehen seuraan tuppaavat.

• Anonyymi

Palstaporvari piikittelemässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstaporvari piikittelemässä.

Mielestäni ihan totta kirjoittelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni ihan totta kirjoittelee.

Latvala on poikamies joten huseeraa naismaailmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No vanha värkki kelpaa, niin mitäs vikaa siinnä nyt sitten on ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miespoika paremminkin noilla ikävuosilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tippu multakin Latvalan pisteet! Meikeistä ja muovista kyhätty, itserakas Maisahan taisikin olla juuri sopiva lelu hänelle. Oletin, ettei enää edes katselisi tuollaisia teennäisiä pintaliitäjiä, mutta toisin kävi. Kyllähän tuollainen ulkokultaisuus vaatii paljon rahaa, ja sen vuoksi varmaan rikkaan miehen seuraan tuppaavat.

Kumpi oli ensin, naisten "ulkokultaisuus" vai suhde Latvalaan, eli menikö J-M:n pörssistä naisten trimmirahat? Vai maksoivatko itse omat hullutuksensa?

• Anonyymi

Taitaa olla taitavampi tuollainen kypsempi nainen lemmenpuuhissa, kun osaa ottaa toisenkin huomioon, eikä tyydytä vain omia tarpeitaan.

• Anonyymi

Mahtaako mennä taidot hukkaan? Taitaa Aisalla nalli palaa kalsariin, kun pääsee vähän noita meloneja koskemaan. 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtaako mennä taidot hukkaan? Taitaa Aisalla nalli palaa kalsariin, kun pääsee vähän noita meloneja koskemaan. 🤣🤣🤣

no jos pitää multitatskattua superhottina niin ei se kaikilla mopo keuli sillai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no jos pitää multitatskattua superhottina niin ei se kaikilla mopo keuli sillai

Ei varmaankaan, mutta rattimiehellä tuntuu keulivan ja siitähän tässä oli puhe?

• Anonyymi

Ei kukaan saa Suomessa 9-10 vuotiaina lapsia, pöljä.

• Anonyymi

Vanhat naiset tekevät kaikkensa sängyssä, et mies huolisi hänet edes vähäksi aikaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhat naiset tekevät kaikkensa sängyssä, et mies huolisi hänet edes vähäksi aikaa.

Ei 50 v ole vielä mikään vanha, toista se on Katri- Helenan ja Liimataisen suhde, Katri kohta 80 v ja Liimatainen alle 50 v.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö.. 50v ole mikään vanha vaan parhaasa iässä. Itsellä 41v mies ollut jo vuosia ja saanut hyvin pidettyä muulla, kuin seksillä.

• Anonyymi

Kauneimmat sävelet soitetaan vanhalla viululla. 50 vuotias nainen on parhain.

• Anonyymi

Juu hyvässä opissa on .Kunhan oppii teput voi opttaa taikoja nuoremmille ja sillo nuo naispuoleise ruttusuka roikkuva lahkeis ku takiaise ,jot saap potkii rumimpii pois jaloist tungekselemast. Mikää ei ol ikuista. Pittee ellee tätä päivää, ku viimestä päivää ja ottaa kaik irti elämäst mitä saa . Sil tappaa se kokemus karttuu ja viisaus tarttuu. Ja ompaha sit vanhanaki mitä muistella.

• Anonyymi

Tulin tänne kertomaan, että Maisa Torppa on Suomen kaunein nainen. Ihana Maisa ❤️ Ei mulla muuta. Jatkakaa!

• Anonyymi

Teinipoika tuli taas kommentoimaan Maisasta. Menehän nyt kavereiden kanssa vaikka ajelemaan mopolla. Musta sitten tehdä läksyt ja ajoissa nukkumaan. Huomenna on taas koulupäivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teinipoika tuli taas kommentoimaan Maisasta. Menehän nyt kavereiden kanssa vaikka ajelemaan mopolla. Musta sitten tehdä läksyt ja ajoissa nukkumaan. Huomenna on taas koulupäivä.

Palstan naiset tietävät totuuden. Aisala ei koskaan enää ota silikonitissistä naista, kun Maisa laittoi kannattelemaan aisaa. 🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstan naiset tietävät totuuden. Aisala ei koskaan enää ota silikonitissistä naista, kun Maisa laittoi kannattelemaan aisaa. 🤣🤣

Ottaa tietenkin sänkyyn ja antaa hoidot, ei kuitenkaan ottaisi vaimokseen iki maailmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida teinipojat tietää, kuka oli tyrkky Torppa, enemmän epäilen vanhuudenhöperyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida teinipojat tietää, kuka oli tyrkky Torppa, enemmän epäilen vanhuudenhöperyyttä.

Teinpojat eivät tiedä eikä niitä kiinnosta jonkun keski-ikäisen ukon nuoruuden kohellukset! Miten on, korkkasiko se Maisa Jari-Matin silloin aikanaan vaikka on lähes 10 vuotta nuorempi?

• Anonyymi

Latvala tunnustaa Seiskalle kaikki ja että on kova naisten perään. Mitäs sitä kieltämäänkään. Mutta nyt on tullut hyvin selväksi Latvalan naismaku eli ei ainakaan mikään aito ja luonnollinen eli rinnaton saa olla päinvastoin kuin esim. Pikkarainen kertoi ihannenaisensa olevan, kun vastasi seuraajien kysymyksiin syksyllä 2022.

• Anonyymi

Niin Maisa mokailusta on otettu opiksi.
        Aluksi reilusti kertoo ettei halua alkaa seurustelemaan vaan pelkästään pikainen pit stop.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aluksi reilusti kertoo ettei halua alkaa seurustelemaan vaan pelkästään pikainen pit stop.

Miehelle kelpaa tavara kuin tavara ja hyvä niin, koska hän on sinkku mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehelle kelpaa tavara kuin tavara ja hyvä niin, koska hän on sinkku mies.

Kelpaa kyllä minulle kanssa, vaikka olen avioliitossa oleva komea kolli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maisa oli liian hyvä ja kaunis Jari-Matille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maisa oli liian hyvä ja kaunis Jari-Matille.

Olen samaa mieltä.

• Anonyymi

Täällä eunukit peräkamaripoikulit yrittää olla miestä mielestään.
      Kun ette oo saaneet niin olkaa vaan kateellisia, toiset saa toiset ei.

• Anonyymi

Lindttmannin kannattaa pitää lujasti kiinni mummostansa, ettei Latvala tule ja vie. Vain harva mummu voi vastustaa pääoman kutsua.

• Anonyymi

Viisikymppinen nainen ja nelikymppinen mies, ikä eroa vain 10 vuotta eli ei mitään. Mies kaljuuntuu ja näyttää keski-ikäiseltä mieheltä, nainen kauneusklinikan asiakas, hyvin sopivat toisilleen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Viisikymppinen nainen ja nelikymppinen mies, ikä eroa vain 10 vuotta eli ei mitään. Mies kaljuuntuu ja näyttää keski-ikäiseltä mieheltä, nainen kauneusklinikan asiakas, hyvin sopivat toisilleen.

Naiset näyttävät nykyään nuoremmilta ja latvis näyttää jo 50v eli hyvin sopivat toisilleen❤️

• Anonyymi

Olisikohan Latvalan äite valinnut nämä naiset?

• Anonyymi
      UUSI

Kaunis Maisa. Jari-Matin elämän rakkaus.

• Anonyymi
      UUSI

Wanhat naiset antavat kakkosta. Siksi Aisala halusi tuon mamman.

• Anonyymi
        UUSI

No vanhat naiset eivät huutele ja ilmoittele seiskalehden uutisiin, että olivat jonkun julkkiksen miehen sängyssä panemassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No vanhat naiset eivät huutele ja ilmoittele seiskalehden uutisiin, että olivat jonkun julkkiksen miehen sängyssä panemassa.

Mutta niin vain Latvalan kaksikymppinen ja viisikymppinen panokaveri huuteli Seiskalle.

• Anonyymi
        UUSI

Piilohomo!

• Anonyymi
      UUSI

Toki viiskybäisessä vosussa on hyvätkin puolensa, saa rynkyttää kybällä eikä tarvii vetää erkkaa lapaan

• Anonyymi
      UUSI

Mitä ihmettä, ei 50v ole nykyään mikään mummo ja Latvala on melkein samanikäinen.

• Anonyymi
        UUSI

Minä olen ihan hullaantunut ihanan Maisan rintavaan poveen. Olen niin kateellinen Latvalalle, kun hän pääsee n isopovisten naisten kanssa lemmenleikkeihin ja minä en pääse koskaan. Voin vain haaveilla.
        Inhoan Latvalaa.

T. Pappa palvelutalosta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen ihan hullaantunut ihanan Maisan rintavaan poveen. Olen niin kateellinen Latvalalle, kun hän pääsee n isopovisten naisten kanssa lemmenleikkeihin ja minä en pääse koskaan. Voin vain haaveilla.
        Inhoan Latvalaa.

T. Pappa palvelutalosta.

Minä olen sitä mieltä, että KUMITISSIT ja ANKKAHUULET ovat maailman kamalin asia ja ne saavat minut todella vihaamaan näitä naisjulkkiksia. Luomulaardi on ainoa oikea nainen.
        T: Rouva palstalta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Inhoan Latvalaa.

T. Pappa palvelutalosta.

Tekotissit silikonit, heh heheeee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen sitä mieltä, että KUMITISSIT ja ANKKAHUULET ovat maailman kamalin asia ja ne saavat minut todella vihaamaan näitä naisjulkkiksia. Luomulaardi on ainoa oikea nainen.
        T: Rouva palstalta.

Just ja lisäksi ripsipidennykset, tekokulmkarvat, hiuspidennykset, täyteaineita siellä sun täällä, ei mitään aitoa ja luonnollista.

• Anonyymi
      UUSI

Latvala ei saa ikinä miljoonineen tervepäistä naista.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      80
      6532
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      147
      6070
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      501
      3896
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      123
      2351
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      42
      1539
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      417
      1446
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      74
      1255
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      47
      1094
    9. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      61
      1056
    10. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      143
      1033
    Aihe