En vain uskalla

Anonyymi-ap

Lähestyä häntä. Kaivattuani

26

760

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ymmärrän, minäkään en tiedä, miten lähestyisin

• Anonyymi

Kirjoita viesti ja sitte laita silmät kiinni ja nopeasti napsautat lähetä kohtaa 🌞 kerran se vaan kirpaisee... No vitsi vitsi hyvin se menee tsemppiä 😊👍

• Anonyymi

Ei hän pure sinua.

• Anonyymi

Kyllä meinasin purra!😬

• Anonyymi

Kaikki vaan tarkkailee.

• Anonyymi

Älä välitä äläkä ota sitä vakavasti. Turhaa tarkkailevat koska sehän on aivan normaalia että ainakin yrittää lähestyä tai tehdä jotain jos tykkää toisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä välitä äläkä ota sitä vakavasti. Turhaa tarkkailevat koska sehän on aivan normaalia että ainakin yrittää lähestyä tai tehdä jotain jos tykkää toisesta.

:(.

• Anonyymi

Sehän tässä onkin ärsyttävää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopettakaahan jo se kiusaaminen toisten jamuidenkin!

• Anonyymi

Pelottavaa siinä on lähinnä oman egon säilyminen, sillä oikeasti se ei ole vaarallista. Outoja ollaan me ihmiset, itse kukin. Jos uskallat, niin muutaman kuukauden kuluttua riippumatta lopputuloksesta naurat sille, kuinka pelottavaa se silloin oli.

• Anonyymi

Mää yritin vapaa-ajalla mutta meni metsään. Jätin rauhaan. 🥺

• Anonyymi

Saitpahan ainakin mielenrauhan eikä jää vaivaamaan jossittelu. Rohkea olit rispektit siitä aina ei tärppää. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saitpahan ainakin mielenrauhan eikä jää vaivaamaan jossittelu. Rohkea olit rispektit siitä aina ei tärppää. 👍

Juu, olihan se suht kauniisti kierrelty vastaus häneltä..
        En tosin sanonut suoraan edes kiinnostuksesta.. Jotkut vaan eivät halua olla yhteydessä kehenkään töistä.
        Jatketaan samaan rataan töissä kuten tähän asti. Kyllähän se vähän hävetti ensiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, olihan se suht kauniisti kierrelty vastaus häneltä..
        En tosin sanonut suoraan edes kiinnostuksesta.. Jotkut vaan eivät halua olla yhteydessä kehenkään töistä.
        Jatketaan samaan rataan töissä kuten tähän asti. Kyllähän se vähän hävetti ensiksi.

Mulla kävi samoin, en mäkään suoraan sanonut, mutta vastakaiuttomuus tuli selväksi. Ei mua hävettänyt, koska mun mielestä kauniissa tunteissa ei ole mitään hävettävää. Ja pystyn toimimaan hänen kanssaan suht neutraalisti kuitenkin vaikka tietysti toivon koko ajan että hänellä on kaikki hyvin.
        En itse tajua mitä pahaa olisi olla tekemisissä muutenkin, koska viralliset asiat varmasti sujuisivat, mutta jokaisella on oikeus tietty toimia miten haluaa ja sitä jokaisen pitää kunnioittaa. /sivusta m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla kävi samoin, en mäkään suoraan sanonut, mutta vastakaiuttomuus tuli selväksi. Ei mua hävettänyt, koska mun mielestä kauniissa tunteissa ei ole mitään hävettävää. Ja pystyn toimimaan hänen kanssaan suht neutraalisti kuitenkin vaikka tietysti toivon koko ajan että hänellä on kaikki hyvin.
        En itse tajua mitä pahaa olisi olla tekemisissä muutenkin, koska viralliset asiat varmasti sujuisivat, mutta jokaisella on oikeus tietty toimia miten haluaa ja sitä jokaisen pitää kunnioittaa. /sivusta m

Kaikki ei uskalla antaa vastakaikuu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli toisin sanoen et ole sanonut mitään. Muista että joku toinen uskaltaa sanoa suoraan ja mitä sitten tapahtuu. Niin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli toisin sanoen et ole sanonut mitään. Muista että joku toinen uskaltaa sanoa suoraan ja mitä sitten tapahtuu. Niin.

Niinhän kirjoitin, en suoraan sanonut tai kirjoittanut. Se on sitten sen toisen onni jos uskaltaa samanlaisessa tilanteessa töksäyttää että minäpä muuten olen ihan lääpälläni suhun. Mitään muuta voi toivoa kuin että hän nainen on onnellinen.
        Ja kuten kirjoitin, vastakaikua ei olisi ollut odotettavissa vastauksesta päätellen ja suorempi ilmaisu olisi saattanut pilata välit täysin turhaan ja olla hänelle vielä epämukavampi asia. /sivusta m

• Anonyymi

Hyvin se menee lopputuloksesta huolimatta, pyri siihen ettet ajattele liikaa vaan ihan rennosti omin sanoin lähestyt. Itsekin annoin silloin vaan palaa vaikkei todellakaan helppoa ollut, ajattelin että se on lähestyttävä nyt eikä muulloin.

• Anonyymi

Härkää sarvista vain. Minäkin lähetyin ensimmäistä kertaa eläissäni kaivattua joku aika sitten. Kerran se kirpaisee.

• Anonyymi

Miten kävi sitten? Oletko mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kävi sitten? Oletko mies?

Nainen olen. Ei käynyt hyvin.

• Anonyymi

Uskalla vaan,et tule pettymään☺️

• Anonyymi

Onko se siellä kassalla?

• Anonyymi

Hyvä niin. Älä lähestykään.

• Anonyymi

Itse itselle vastaillen. Kaikenlaisia sitä on...

• Anonyymi

Tuu kahville mums nähdään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      57
      5509
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      93
      4377
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      375
      2624
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      72
      1141
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      330
      1038
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      61
      853
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      28
      833
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      826
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      102
      799
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      789
    Aihe