Lähestyä häntä. Kaivattuani
En vain uskalla
26
760
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän, minäkään en tiedä, miten lähestyisin
- Anonyymi
Kirjoita viesti ja sitte laita silmät kiinni ja nopeasti napsautat lähetä kohtaa 🌞 kerran se vaan kirpaisee... No vitsi vitsi hyvin se menee tsemppiä 😊👍
- Anonyymi
Ei hän pure sinua.
- Anonyymi
Kyllä meinasin purra!😬
- Anonyymi
Kaikki vaan tarkkailee.
- Anonyymi
Älä välitä äläkä ota sitä vakavasti. Turhaa tarkkailevat koska sehän on aivan normaalia että ainakin yrittää lähestyä tai tehdä jotain jos tykkää toisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä äläkä ota sitä vakavasti. Turhaa tarkkailevat koska sehän on aivan normaalia että ainakin yrittää lähestyä tai tehdä jotain jos tykkää toisesta.
:(.
- Anonyymi
Sehän tässä onkin ärsyttävää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettakaahan jo se kiusaaminen toisten jamuidenkin!
- Anonyymi
Pelottavaa siinä on lähinnä oman egon säilyminen, sillä oikeasti se ei ole vaarallista. Outoja ollaan me ihmiset, itse kukin. Jos uskallat, niin muutaman kuukauden kuluttua riippumatta lopputuloksesta naurat sille, kuinka pelottavaa se silloin oli.
- Anonyymi
Mää yritin vapaa-ajalla mutta meni metsään. Jätin rauhaan. 🥺
- Anonyymi
Saitpahan ainakin mielenrauhan eikä jää vaivaamaan jossittelu. Rohkea olit rispektit siitä aina ei tärppää. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitpahan ainakin mielenrauhan eikä jää vaivaamaan jossittelu. Rohkea olit rispektit siitä aina ei tärppää. 👍
Juu, olihan se suht kauniisti kierrelty vastaus häneltä..
En tosin sanonut suoraan edes kiinnostuksesta.. Jotkut vaan eivät halua olla yhteydessä kehenkään töistä.
Jatketaan samaan rataan töissä kuten tähän asti. Kyllähän se vähän hävetti ensiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, olihan se suht kauniisti kierrelty vastaus häneltä..
En tosin sanonut suoraan edes kiinnostuksesta.. Jotkut vaan eivät halua olla yhteydessä kehenkään töistä.
Jatketaan samaan rataan töissä kuten tähän asti. Kyllähän se vähän hävetti ensiksi.Mulla kävi samoin, en mäkään suoraan sanonut, mutta vastakaiuttomuus tuli selväksi. Ei mua hävettänyt, koska mun mielestä kauniissa tunteissa ei ole mitään hävettävää. Ja pystyn toimimaan hänen kanssaan suht neutraalisti kuitenkin vaikka tietysti toivon koko ajan että hänellä on kaikki hyvin.
En itse tajua mitä pahaa olisi olla tekemisissä muutenkin, koska viralliset asiat varmasti sujuisivat, mutta jokaisella on oikeus tietty toimia miten haluaa ja sitä jokaisen pitää kunnioittaa. /sivusta m - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla kävi samoin, en mäkään suoraan sanonut, mutta vastakaiuttomuus tuli selväksi. Ei mua hävettänyt, koska mun mielestä kauniissa tunteissa ei ole mitään hävettävää. Ja pystyn toimimaan hänen kanssaan suht neutraalisti kuitenkin vaikka tietysti toivon koko ajan että hänellä on kaikki hyvin.
En itse tajua mitä pahaa olisi olla tekemisissä muutenkin, koska viralliset asiat varmasti sujuisivat, mutta jokaisella on oikeus tietty toimia miten haluaa ja sitä jokaisen pitää kunnioittaa. /sivusta mKaikki ei uskalla antaa vastakaikuu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla kävi samoin, en mäkään suoraan sanonut, mutta vastakaiuttomuus tuli selväksi. Ei mua hävettänyt, koska mun mielestä kauniissa tunteissa ei ole mitään hävettävää. Ja pystyn toimimaan hänen kanssaan suht neutraalisti kuitenkin vaikka tietysti toivon koko ajan että hänellä on kaikki hyvin.
En itse tajua mitä pahaa olisi olla tekemisissä muutenkin, koska viralliset asiat varmasti sujuisivat, mutta jokaisella on oikeus tietty toimia miten haluaa ja sitä jokaisen pitää kunnioittaa. /sivusta mEli toisin sanoen et ole sanonut mitään. Muista että joku toinen uskaltaa sanoa suoraan ja mitä sitten tapahtuu. Niin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli toisin sanoen et ole sanonut mitään. Muista että joku toinen uskaltaa sanoa suoraan ja mitä sitten tapahtuu. Niin.
Niinhän kirjoitin, en suoraan sanonut tai kirjoittanut. Se on sitten sen toisen onni jos uskaltaa samanlaisessa tilanteessa töksäyttää että minäpä muuten olen ihan lääpälläni suhun. Mitään muuta voi toivoa kuin että hän nainen on onnellinen.
Ja kuten kirjoitin, vastakaikua ei olisi ollut odotettavissa vastauksesta päätellen ja suorempi ilmaisu olisi saattanut pilata välit täysin turhaan ja olla hänelle vielä epämukavampi asia. /sivusta m
- Anonyymi
Hyvin se menee lopputuloksesta huolimatta, pyri siihen ettet ajattele liikaa vaan ihan rennosti omin sanoin lähestyt. Itsekin annoin silloin vaan palaa vaikkei todellakaan helppoa ollut, ajattelin että se on lähestyttävä nyt eikä muulloin.
- Anonyymi
Härkää sarvista vain. Minäkin lähetyin ensimmäistä kertaa eläissäni kaivattua joku aika sitten. Kerran se kirpaisee.
- Anonyymi
Miten kävi sitten? Oletko mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kävi sitten? Oletko mies?
Nainen olen. Ei käynyt hyvin.
- Anonyymi
Uskalla vaan,et tule pettymään☺️
- Anonyymi
Onko se siellä kassalla?
- Anonyymi
Hyvä niin. Älä lähestykään.
- Anonyymi
Itse itselle vastaillen. Kaikenlaisia sitä on...
- Anonyymi
Tuu kahville mums nähdään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575509- 934377
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752624Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721141Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
- 28833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102799Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52789