Ovat vastuussa siitä ettei jää kestänyt. Järjestivät pilkkitapahtuman liian heikoille jäälle.
Yhteisvastuu pilkun järjestäjät
7
290
Vastaukset
- Anonyymi
22 on jo hukkunut muualla kevään 2025 aikana.Ko.pilkkitapahtumassa,joka järjestetty ihan liian myöhään keväällä ja vielä leudon /vähälumisen talven jälkeen,olisi saattanut tulla lisää hukkuneita ja muita onnettomia ihmisiä,ellei tapahtumaa olisi KESKEYTETTY.Ei kiitos-pilkille.
- Anonyymi
Alkutalvesta tuuli kuljetti jäillä lunta joka tarttui paikkoihin missä oli eniten vettä jäällä, näihin kohtiin ei pakkanen purrut ja jää jäi ohuemmaksi ja heikommaksi.
Sitten kun lumet suli jäiltä niin eipä enää nähnytkään missä niitä lumisia heikkoja kohtia oli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkutalvesta tuuli kuljetti jäillä lunta joka tarttui paikkoihin missä oli eniten vettä jäällä, näihin kohtiin ei pakkanen purrut ja jää jäi ohuemmaksi ja heikommaksi.
Sitten kun lumet suli jäiltä niin eipä enää nähnytkään missä niitä lumisia heikkoja kohtia oli.Varmasti monia eri syitä on.Kaikkia ei viisainkaan ihmismieli kykene luettelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti monia eri syitä on.Kaikkia ei viisainkaan ihmismieli kykene luettelemaan.
Mitta ei siinä tarvitse syitä edes miettiä kun pitäisi älytä olla menemättä jäille, pelastuslaitos varoitellut jo pitkään heikoista jäistä ja talvi osoittanut että hyvin paljon on uponnut kelkkoja, autoja ja ihmisiä jäihin.
Jos on ihan pakko mennä noin miksi eivät pilkkijät hanki pelastuspukua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitta ei siinä tarvitse syitä edes miettiä kun pitäisi älytä olla menemättä jäille, pelastuslaitos varoitellut jo pitkään heikoista jäistä ja talvi osoittanut että hyvin paljon on uponnut kelkkoja, autoja ja ihmisiä jäihin.
Jos on ihan pakko mennä noin miksi eivät pilkkijät hanki pelastuspukua.Tästä talvesta varmasti kannattaa jotain oppia - jäillä liikkujien ja muiden "vaikka mökkiläistenkin".Hankkis sitten vaikka sen kelluntapuvun tai laittais pelastusliivit suosiolla päälle kun lähtee pilkille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä talvesta varmasti kannattaa jotain oppia - jäillä liikkujien ja muiden "vaikka mökkiläistenkin".Hankkis sitten vaikka sen kelluntapuvun tai laittais pelastusliivit suosiolla päälle kun lähtee pilkille.
Eivät taatusti opi. Itse olen saaressa syntynyt ja elänyt pitkälle aikuisikään.
Silloin oppi kulkemaan jäillä. Nykyään on hyvin varovainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät taatusti opi. Itse olen saaressa syntynyt ja elänyt pitkälle aikuisikään.
Silloin oppi kulkemaan jäillä. Nykyään on hyvin varovainen.Voihan se olla niinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222251Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 502107
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2201484- 301396
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261086