Yhteisvastuu pilkun järjestäjät

Anonyymi-ap

Ovat vastuussa siitä ettei jää kestänyt. Järjestivät pilkkitapahtuman liian heikoille jäälle.

7

216

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

22 on jo hukkunut muualla kevään 2025 aikana.Ko.pilkkitapahtumassa,joka järjestetty ihan liian myöhään keväällä ja vielä leudon /vähälumisen talven jälkeen,olisi saattanut tulla lisää hukkuneita ja muita onnettomia ihmisiä,ellei tapahtumaa olisi KESKEYTETTY.Ei kiitos-pilkille.

• Anonyymi

Alkutalvesta tuuli kuljetti jäillä lunta joka tarttui paikkoihin missä oli eniten vettä jäällä, näihin kohtiin ei pakkanen purrut ja jää jäi ohuemmaksi ja heikommaksi.
        Sitten kun lumet suli jäiltä niin eipä enää nähnytkään missä niitä lumisia heikkoja kohtia oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkutalvesta tuuli kuljetti jäillä lunta joka tarttui paikkoihin missä oli eniten vettä jäällä, näihin kohtiin ei pakkanen purrut ja jää jäi ohuemmaksi ja heikommaksi.
        Sitten kun lumet suli jäiltä niin eipä enää nähnytkään missä niitä lumisia heikkoja kohtia oli.

Varmasti monia eri syitä on.Kaikkia ei viisainkaan ihmismieli kykene luettelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti monia eri syitä on.Kaikkia ei viisainkaan ihmismieli kykene luettelemaan.

Mitta ei siinä tarvitse syitä edes miettiä kun pitäisi älytä olla menemättä jäille, pelastuslaitos varoitellut jo pitkään heikoista jäistä ja talvi osoittanut että hyvin paljon on uponnut kelkkoja, autoja ja ihmisiä jäihin.
        Jos on ihan pakko mennä noin miksi eivät pilkkijät hanki pelastuspukua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitta ei siinä tarvitse syitä edes miettiä kun pitäisi älytä olla menemättä jäille, pelastuslaitos varoitellut jo pitkään heikoista jäistä ja talvi osoittanut että hyvin paljon on uponnut kelkkoja, autoja ja ihmisiä jäihin.
        Jos on ihan pakko mennä noin miksi eivät pilkkijät hanki pelastuspukua.

Tästä talvesta varmasti kannattaa jotain oppia - jäillä liikkujien ja muiden "vaikka mökkiläistenkin".Hankkis sitten vaikka sen kelluntapuvun tai laittais pelastusliivit suosiolla päälle kun lähtee pilkille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä talvesta varmasti kannattaa jotain oppia - jäillä liikkujien ja muiden "vaikka mökkiläistenkin".Hankkis sitten vaikka sen kelluntapuvun tai laittais pelastusliivit suosiolla päälle kun lähtee pilkille.

Eivät taatusti opi. Itse olen saaressa syntynyt ja elänyt pitkälle aikuisikään.
        Silloin oppi kulkemaan jäillä. Nykyään on hyvin varovainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät taatusti opi. Itse olen saaressa syntynyt ja elänyt pitkälle aikuisikään.
        Silloin oppi kulkemaan jäillä. Nykyään on hyvin varovainen.

Voihan se olla niinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      31
      5733
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      13
      4684
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2419
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      166
      1800
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      80
      1753
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      36
      1499
    7. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      74
      1397
    8. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1385
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      224
      1224
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1205
    Aihe