Miksi Sonja Aiello Farmi Suomessa?

Anonyymi-ap

Miksi toi parisuhdeväkivallasta tuomittu Sonja Aiello on päästetty Farmiin? Jos joku julkkismies ois pahoinpidelly puolisonsa, niin ei varmasti se sais yhtään ruutuaikaa.

28

747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai vähän niinkuin Lusikka Salminen on tuomittu seksuaalirikoksesta, eikä saa enää ruutuaikaa? Onko aloittaja yhtä huolissaan Salmisen saamasta ruutuajasta?

• Anonyymi

Olen. Kaikki vaan pois. Nollatoleranssi väkivallalle ja seksuaalirikoksille.

• Anonyymi

Sara Sieppi oli "Lusikka-Salmisen" kanssa kolme vuotta avoliitossa enkä ole nähnyt että häntä olisi asian vuoksi alettu haukkumaan. Eikä edes "Lusikka-Salmisen" Saran jälkeiset vaimot ja tyttöystävät kai ole menettäneet töitään eikä heitä ole alettu mustamaalaamaan Salmisen tuomion takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sara Sieppi oli "Lusikka-Salmisen" kanssa kolme vuotta avoliitossa enkä ole nähnyt että häntä olisi asian vuoksi alettu haukkumaan. Eikä edes "Lusikka-Salmisen" Saran jälkeiset vaimot ja tyttöystävät kai ole menettäneet töitään eikä heitä ole alettu mustamaalaamaan Salmisen tuomion takia.

Sieppi oli eronnut kun tapaus tuli ilmi. Roope oli jättänyt. Mutta kovasti on Roopella ollut tunkua naisten suhteen syytteen ja tuomion jälkeen.

• Anonyymi

Juonittelee, kieroilee, puukottaa selkään ja pelkää että liiat huulitäytteet repii nahkan.

• Anonyymi

Sonja oli syytteessä väkivallasta ja pääsi heti tositv-ohjelmaan ja elokuvaan. Nyt sai tuomion väkivallasta ja astalon kanssa ja pääsi taas tositv:hen. Kaverinsa Sofia oli syytteessä rahanpesusta ja huumerikoksesta ja sai oman tv-srajan. Sofialle tuli ehdonalainen tuomio edellisistä niin sen takia sai vielä jatkokaudenkin sarjaansa. Vasta sarjan kuvausten jälkeen jäi vain huumerikos voimaan. Huumerikoksesta tuomion saaneelle poliisi Komulainen järjesti podcastin kanssaan.

• Anonyymi

Menetitkö Enbuske kaikki työt kun tuli ehdonalainen väkivallasta? Vai menettääkö ihmiset työt vain valikoidusti ja esim. toimittajat eivät menetä?

• Anonyymi

Poliitikko Hakkarainen ainakin valittiin tuomion jälkeen suurella äänimäärällä Eurooppaan edustajaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poliitikko Hakkarainen ainakin valittiin tuomion jälkeen suurella äänimäärällä Eurooppaan edustajaksi.

Oli tuomittu sekä väkivallasta että seksuaalirikoksesta.

• Anonyymi

Samaa olemme miettineet. Ensinnäkin rikostuomio. Toiseksi pahaa katseltavaa, kun ankkahuulia pureskelee kokoajan. Kolmanneksi ei mikään ruudinkeksijä. Toivottavasti lentää ulos suht äkkiä.

• Anonyymi

Rumat ankkahuulet eivät ole koskaan kivaa katseltavaa ja nuorisolle huonoa esimerkkiä.

• Anonyymi

Ruma on nyt toi nainen turpa turvoksissa ja se on ainoastaan totuus.

• Anonyymi

Ei helkutti! Kattooko joku noita ala-arvoisia ohjelmia, joissa on noita ala-arvoisia bimboja?

• Anonyymi

No niin, tulihan se totuus sieltä sentään, että mikä teitä naisia esimerkiksi tässä Sonjassa ärsyttää. Paskat se mitkään tuomiot ole, vaan ulkonäkö. Sillähän on KUMITISSIT!!

• Anonyymi

Minua ei ulkonäkö haittaa vaan se, että on hakannut miesystävänsä. Nollatoleranssi tuommoiselle.

• Anonyymi

Mitä se nyt valittaa, et on tuhansia euroja menettänyt ja hänen tilinsä on kaapattu ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se nyt valittaa, et on tuhansia euroja menettänyt ja hänen tilinsä on kaapattu ?

No maksaako edes oikeuskulut ja avopuolille kans määrätyt maksut. Yhteensä oliko ne 10 000 euroa ?

• Anonyymi

Ainahan nuo samat julkisuuteen koukuttuneet ovat kaikissa ohjelmissa. Selviytyjät, Farmi, Erikoisjoukot, Suuri seikkailu jne. Samoja kierrätetään ja sekös onkin vastenmielistä. Onneksi ei ole pakko katsoa.

Juontajiakin on Suomessa vähän, kun samat naamat monissa ohjelmissa.

• Anonyymi

Sonja on pilannut ulkonäkönsä täysin! Nuo huulet on lähinnä hassun näköiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sonja on pilannut ulkonäkönsä täysin! Nuo huulet on lähinnä hassun näköiset.

Vaikea on varmasti syödä ja puhua, kun huulet on noin täyteen pumpattu täyteaineita.

• Anonyymi

Samaa mietin eilen kun katsoin Farmia…..

• Anonyymi

Sara Sieppi mainostaa kuinka saa läskit kukoistaa, syö bitsaa ja laittaa vielä sipsejä lisäksi bitsansa päälle. 🍕🍕🍕🥃🥃🥃.

• Anonyymi

Olen aivan samaa mieltä.Minulla nouseee karvat pystyyn,koska Sonja on jo Farmin loppusuoralla,mrr.
      Olen sekä ala-a ope ja aikuisope ja eläkkeellä.Sukujuuret rajan takana Karjalassa.

• Anonyymi

Mikä kuljetti Pohjanmaalle?

• Anonyymi

Mitä, onks jollain vielä karvoja?

• Anonyymi

Siinäpä hyvä kysymys. Ei nuo säännöt kaikkia näköjään koske.

• Anonyymi

Oikeasti on muuten ilman meikkiä toi Sonja ruma nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeasti on muuten ilman meikkiä toi Sonja ruma nainen.

Onko jo Sonja saanut hovioikeuden päätöksen törkeästä pahoinpitelystään avopuolisoa kohtaan ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1390
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1269
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1076
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1048
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      775
    6. 65
      744
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      727
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      708
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      671
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      627
    Aihe