Pissa välineisiin tutustumista

Anonyymi-ap

Pikku lapsina ja esi teineinä vietettiin kesiä mummolassa. Minä, ainoa poika nuorin, isosisko vanhin, ja välistä serkku tyttö. Aina pari vuotta ikää välissä. Uitiin, saunottin ja nukuttiin aina kolmistaan. Mitään peittelyä tai kainostelua ei ollut missään vaiheessa kellään, kun pienestä pitäen oltiin kesiä oltu yhdessä. Oli tavallaan mukava vahinko kun olimme saunomassa ja minulle tuli pissahätä. Että piti alkaa pidätellä ettei lirahda lauteille. Aina kun lantipohjan lihaksia supistin niin pippeli nytkähti ja heilahti ylöspäin. Serkku huomasi liikkeen ja kysyi miksi se niin heiluu. Kerroin syyn että nyt pissattaa ja pitää lähteä ulos. Molemmat tytöt siihen että he tulevat mukaan, tai jos pissaan saunan lattiakaivoon. Tässä kohtaa voin sanoa että sauna oli ulkorakennuksessaa ja lattiakaivo johti suoraan samaan kaivoon mihin navetan puoleltakin. Hetken sinniteltyäni en enää voinut pidätellä ja menin seisomaan lattiakaivon kohtaan ja tytöt tuli molemmin puolin katsomaan. Annoin pissan tulla ja pippelistä kiinni pitäen ohjasin suihkun kaivoon. Lopuksi vielä ravistin. Tytöt katsoivat koko toimituksen. Serkku halusi vielä katsoa tarkemmin mistä se pissa tuli. Nostin pippeliä ja näytin. Siinä kohtaa olkoi kovettumaan ja sanoin heille että voi koskettaa jos haluaa. Molemmat otti kiinni vuorollaan ja katsoivat oikein läheltä. Aikansa tutkittuaan sisko ilmoitti myös että on pissa tarve. Totta kai sitten siinä samassa kohtaa haluttiin sen tapahtuvan. Koska näkeminen olisi ollut kyykky asennossa huono, niin sisko jäi seisaalleen ja alkoi pissaamaan. Levitti jalkoja ja häpyhuulia että nähtäisiin paremmin minkä laisesta osasta tytöllä pissa tulee. Serkkutyttökään ei ollut kertomansa mukaan tutkinut edes omaansa niin nyt näki lähi etäisyydeltä mistä tuli. Siskon pissatessa serkku sanoi että poikien helpompi ohjata minne pissaa kun pippeliä voi kääntää. Ja otti minun pippelistä kiinni näyttäen mallia käännellen joka suuntaan. Ja tokihan serkunkin vuoro tuli pissata ja taas kaksi silmäparia tutki mistä tuli. Lopuksi peseydyttiin ja mentiin ulos. Tästä sauna kerrasta seurasi se että aina kun oltiin uimassa tai muuten kolmistaan ja jotakin alkoi pissataa, niin katsojat lähti mukaan. Eikä vaan katsojina, vaan myös avustajina. Jos tytöillä hätä niin voitiin pitää toinen toiselta puolen ja toinen toiselta puolen häpyhuulia auki. Ja kun minulla niin jompi kumpi halusi ohjailla ja käännellä pippeliä ja suihkua. Että lopuksi oli erektio. Eikä siinä vielä kaikki. Kun tytöille tuli kosteutta, vaikka ei pissattanut. Ja minulla pippelin kärkeen tuli pitkän tahmaista limaa joka ei ollutkaan pissaa. Mutta siitä myöhemmin

10

876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuse suuhusi.

• Anonyymi

Kyllähän niitä pissa vehkeitä on kiva katsella ja esitellä. Joskus nuorempana itsekin toisen tytön kanssa niitä tutkittiin ja vertailtiin. Myös lääkörileikkejä leikittiin ja vika aina pimpissä. Joskus käyty yhdessä pisulla metsässä kyykyssä.

• Anonyymi

Eiköhän pissavehkeet ja pissavälineet ole yhdyssanoja? Pitäisi ajatella, mitä kirjoittaa!

• Anonyymi
        UUSI

Porsas röh röh

• Anonyymi
      UUSI

Poikien kanssa pissattiin metsässä ja katsottiin miten toiselta tuli. Kivaa oli suihkutella ympäriinsä. Välillä meni vähän housuille

• Anonyymi
      UUSI

Mutta spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa

• Anonyymi
      UUSI

sehän selvä, ovat haistaneet minut ja minäkin olen pysynyt poissa, mutta harrastan nykyään kokeneempana rahojen kulutusta. Mihin tämä johtaa? Olemme Jumalallakin ajan mittaan tuhansissa vuosissa, Tiede on löytänyt Jumalan, mutta ei Jumalaa, kun on näin mitä en ole löytänyt, ei ole vaimoa ja jumalakin on - mitä teen? Rukous ja palvelus minulle? Naiset! Minulta! Oikein minulta osoitteissamme, nämä välimatkat eteläisen ja pohjoisen Ståndiksen kokea, olisi luokkansa verraton! Naiset! Naiset siinä minä sitten tuijotan? Naida? alias eri VIXI/siis ei se kehitys oppi systeemi vaan sisimmässäni sinua sinua haen kesällä Hameellasi! I am some have nåthing

• Anonyymi
      UUSI

niin se tämä pissa elin ja sen läheisyys pisse ja vanhentuneen ajan elimet

• Anonyymi
        UUSI

Minun onnettomimmista onnettomimman selvitykset näiden edellä kiireiden päätyttyä kauhistuttavat ja hävettävät ja ...? edelleen seuraa tiettyä seurantaa lapsuudessa ja nuoruudessa koettujen riemukkaiden kotimaisten elämysten

• UUSI

Jatka vaan tarinaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      80
      6625
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      148
      6167
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      501
      3986
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      125
      2443
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      42
      1579
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      423
      1482
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      74
      1285
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      48
      1120
    9. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      64
      1112
    10. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      31
      1099
    Aihe