Mikäs on ylikanisterin gallupennuste Kimitön tulevista kuntavaaleista?

Anonyymi-ap

Kimitöstä näkyy löytyvän muutama Centern i Finland-puolueen ehdokas.

https://keskusta.fi/kuntavaalit-2025/ehdokkaat/kemionsaari/

Kimitössä ei kuitenkaan näytä löytyvän kuin ainoastaan yksi Vänsterförbundetin ehdokas, joten Bryyken ylikanisterin valinta lienee selvä?

https://varsinais-suomi.vasemmisto.fi/uusia-ehdokkaita-aluevaaleihin-varsinais-suomen-vasemmistoliitolta/

Mikä on ylikanisterin uuden tiedekeskuksen, nauvostoliittolaisesta häirinnästä puhdistettu gallupennuste? Svenska Folkpartiet i Finland ykkösenä?

https://val.sfp.fi/kommunalval/fi/vaalipiiri/varsinais-suomi/kemionsaari/

15

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kepulaisia yhdeksän ja rkp:laisia peräti yhdeksäntoista.


      • Kaikki ovat tuttuja. Oman ehdokkaani olen jo valinnut. Äänestysprosetti jää reilusti alle 50 molemmissa vaaleissa. RKP:n juntta jatkaa suurimpana eikä voimasuhteisiin tule merkittäviä muutoksia. Puolueeni Vasemmistoliitto pysyy pienenä jatkossakin. Päätöksiä nuijitaan läpi pienen johtotroikan viitoittamaa tietä. Vastaanpanijat tallotaan ja syötetään susille. Päätökset on mitä on, eli vähän mitä sattuu.

        Jos minusta riippuu ja roikkuu, niin Nauvostoliiton asukkaat tulevat jatkossa tarvitsemaan viisumin jos halajavat käymään Bryykessä eli täällä Taalintehtaalla.

        Huomenna on Aikamatka -spektaakkelin ensi-ilta, sinne toki menen, sain peräti vapaalipun. Käsikirjoittaja on Pahkasika -lehdestäkin tuttu ajatusten valtameri Juha Ruusuvuori.

        https://www.netticket.fi/information_plays.php?info_id=27717&fbclid=IwY2xjawJZDWhleHRuA2FlbQIxMAABHTUXTjfYxyv3ByDHnjTkIImzdfDEG3P7nyiMxXolVjjjKlsr3Sy8IIUoBA_aem_SIi8lbfPbzMSeM5UbL2jLQ


      • Anonyymi
        Korsunorsu kirjoitti:

        Kaikki ovat tuttuja. Oman ehdokkaani olen jo valinnut. Äänestysprosetti jää reilusti alle 50 molemmissa vaaleissa. RKP:n juntta jatkaa suurimpana eikä voimasuhteisiin tule merkittäviä muutoksia. Puolueeni Vasemmistoliitto pysyy pienenä jatkossakin. Päätöksiä nuijitaan läpi pienen johtotroikan viitoittamaa tietä. Vastaanpanijat tallotaan ja syötetään susille. Päätökset on mitä on, eli vähän mitä sattuu.

        Jos minusta riippuu ja roikkuu, niin Nauvostoliiton asukkaat tulevat jatkossa tarvitsemaan viisumin jos halajavat käymään Bryykessä eli täällä Taalintehtaalla.

        Huomenna on Aikamatka -spektaakkelin ensi-ilta, sinne toki menen, sain peräti vapaalipun. Käsikirjoittaja on Pahkasika -lehdestäkin tuttu ajatusten valtameri Juha Ruusuvuori.

        https://www.netticket.fi/information_plays.php?info_id=27717&fbclid=IwY2xjawJZDWhleHRuA2FlbQIxMAABHTUXTjfYxyv3ByDHnjTkIImzdfDEG3P7nyiMxXolVjjjKlsr3Sy8IIUoBA_aem_SIi8lbfPbzMSeM5UbL2jLQ

        "Aikamatka on hilpeä, kaksikielinen komedia, jossa kuljetaan aikakoneella halki Kemiönsaaren kunniakkaan 700-vuotisen historian. Mitä tapahtuu, kun tekoälyekspertti Sirpa tapaa kiertelevän fransiskaanimunkin 1300-luvulta? Huimalla hyppäyksellä menneisyyteen tavataan murhaava kirkkoherra, aatelismiehiä ja upseereita. Mukana myös Sika!"

        Onko Nauvostoliiton Pankko-Sturmbannführer päätynyt vihdoinkin näytelmän roolihenkilöksi? Upseeri ja aatelismies menneisyydestä? Vaiko tuo lopuksi mainittu Sika? Ai niin mutta sikahan on viisas. Tulinkin jo itse nollanneeksi tuon mahdollisuuden.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14564407/pankkomajuri-teki-hyvan-tilin


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Aikamatka on hilpeä, kaksikielinen komedia, jossa kuljetaan aikakoneella halki Kemiönsaaren kunniakkaan 700-vuotisen historian. Mitä tapahtuu, kun tekoälyekspertti Sirpa tapaa kiertelevän fransiskaanimunkin 1300-luvulta? Huimalla hyppäyksellä menneisyyteen tavataan murhaava kirkkoherra, aatelismiehiä ja upseereita. Mukana myös Sika!"

        Onko Nauvostoliiton Pankko-Sturmbannführer päätynyt vihdoinkin näytelmän roolihenkilöksi? Upseeri ja aatelismies menneisyydestä? Vaiko tuo lopuksi mainittu Sika? Ai niin mutta sikahan on viisas. Tulinkin jo itse nollanneeksi tuon mahdollisuuden.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14564407/pankkomajuri-teki-hyvan-tilin

        Narrin rooliin olisi päässyt. Käsikirjoittaja mainitsikin, että sitä roolisuoritusta hänen ei olisi lainkaan tarvinnut harjoitella. Omana höpsönä itsenään olisi pärjännyt. Este tuli kuitenkin yllättävältä taholta. Nimittäin Taalintehtaan leveäharteinen vasemmisto ei suostunut myöntämään hänelle edes lyhytaikaista viisumia. Nauvon ja Bryyken välinen maa- , meri- , ja ilmatila on tyystin suljettu viisumittomilta nauvostoliittolaisilta. Kulttuurin näkökulmasta pankkohöpsön poisjäänti on kovahko kolaus, mutta säännöt on sääntöjä ja sillä sika :D


      • Anonyymi
        Korsunorsu kirjoitti:

        Narrin rooliin olisi päässyt. Käsikirjoittaja mainitsikin, että sitä roolisuoritusta hänen ei olisi lainkaan tarvinnut harjoitella. Omana höpsönä itsenään olisi pärjännyt. Este tuli kuitenkin yllättävältä taholta. Nimittäin Taalintehtaan leveäharteinen vasemmisto ei suostunut myöntämään hänelle edes lyhytaikaista viisumia. Nauvon ja Bryyken välinen maa- , meri- , ja ilmatila on tyystin suljettu viisumittomilta nauvostoliittolaisilta. Kulttuurin näkökulmasta pankkohöpsön poisjäänti on kovahko kolaus, mutta säännöt on sääntöjä ja sillä sika :D

        Teillähän olisi selvästi käsikirjoittajan kanssa materiaalia uuden, tajunnan täräyttävän dekkarin kirjoittamiseen. Vastakkainasettelun asetelma on siis selvä, Nauvostoliiton imperiumi vastaan Bryyken ilmavalvonta- ja tiedeosasto. Saarivaltakunta Nauvostoliiton "johtaja", saunamajuri Pankko-Sturmbannführer (PS), kolmas mattokutomo oikealta. Tässä olisi roolihahmosuosituksia itse "johtajan" lisäksi:

        -yövartijavaltion varustelujohtaja "Reichsarchitekt" "Albert Paituli (Pankko-Sturmbannführerin hapsumattokutomon päällikkö)
        -oberhauptscharführer Orhonen
        -hauptsturmführer ja PS-Waffel-joukkojen "mengele", Lääketieteen tohtori (waffel -> vohveli)
        -Pankko-Sturmbannführerin puutarhuri ja mustikkapensasvastaava Metsänhoitaja
        -rakettitieteilijä diy-inssi Fritz Längvits
        -"pullonpanttipataljoonan" pastori Pennanen (Suomalainen Waffen-SS-vapaaehtoispataljoona = Panttipataljoona)

        Tässä näin alkuun. Vihollisten nimet jäivät vielä puuttumaan. Tarina kaipaa sytykettä ja epäilisin, että tuosta seuraavasta sattumalta löytämästäni viestiketjusta saisi kipinää tämän puukokardikomppanian edesottamusten tajunnanvirralle, josta tajunta loistaa suurelta osin poissaolollaan :))

        "Jaa että en ymmärtänyt? Toki ymmärsin pointin, mutta eipä tuo "suuri sotasankarimme" palstapölhö osaa edes avata syytä, miksi roikkuu kiinni Kapissa kuin takiainen? Vanhuudenhöperökö? Saahan hän ihan vapaasti olla satusetä, mutta jos siitä tulee itselleen uusi todellisuus, niin eipä ole silloin kaikki käkikellossa kohdillaan. Viittaan Metsänhoitajaan, "majuriin", diy-inssiin, pastori Pennaseen ja mitähän lie kaikkea höppänä keksinyt muuta. Varsinkin hapsumattomatkoillaan Espanjaan, alppimajan kautta. Hyvää komediaahan se on, ja varsinkin jos sattuu kohdalle hänen lähettämiä "valokuva-albuminsa matkakuvia", sponsored by Google Maps."

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15722363/tervehdys-pitkasta-aikaa#comment-98140280

        "" asia pitoinen"

        Onhan se varmaan, kun omaa tekelettään kehuu. Metsänhoitajakin osaa kirjoittaa pankkolängvitsiä :))))"

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15722363/tervehdys-pitkasta-aikaa#comment-134297998

        Jos näistä aineksista ei saa hyvää parodiaa aikaiseksi, niin mistä sitten?


      • Anonyymi
        Korsunorsu kirjoitti:

        Kaikki ovat tuttuja. Oman ehdokkaani olen jo valinnut. Äänestysprosetti jää reilusti alle 50 molemmissa vaaleissa. RKP:n juntta jatkaa suurimpana eikä voimasuhteisiin tule merkittäviä muutoksia. Puolueeni Vasemmistoliitto pysyy pienenä jatkossakin. Päätöksiä nuijitaan läpi pienen johtotroikan viitoittamaa tietä. Vastaanpanijat tallotaan ja syötetään susille. Päätökset on mitä on, eli vähän mitä sattuu.

        Jos minusta riippuu ja roikkuu, niin Nauvostoliiton asukkaat tulevat jatkossa tarvitsemaan viisumin jos halajavat käymään Bryykessä eli täällä Taalintehtaalla.

        Huomenna on Aikamatka -spektaakkelin ensi-ilta, sinne toki menen, sain peräti vapaalipun. Käsikirjoittaja on Pahkasika -lehdestäkin tuttu ajatusten valtameri Juha Ruusuvuori.

        https://www.netticket.fi/information_plays.php?info_id=27717&fbclid=IwY2xjawJZDWhleHRuA2FlbQIxMAABHTUXTjfYxyv3ByDHnjTkIImzdfDEG3P7nyiMxXolVjjjKlsr3Sy8IIUoBA_aem_SIi8lbfPbzMSeM5UbL2jLQ

        Jos sinun Martti pitäisi valita toinen seuraavista vaihtoehdoista mukaasi autiolle saarelle, niin kumman ottaisit? Kepulaisen vai keskustaoikeistolaisen rantaruotsalaisen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinun Martti pitäisi valita toinen seuraavista vaihtoehdoista mukaasi autiolle saarelle, niin kumman ottaisit? Kepulaisen vai keskustaoikeistolaisen rantaruotsalaisen?

        Sen rantaruotsalaisen minä valitsisin. Sukurasite nääs nääs nääs.


      • Anonyymi
        Korsunorsu kirjoitti:

        Sen rantaruotsalaisen minä valitsisin. Sukurasite nääs nääs nääs.

        No näin vähän ajattelinkin. Mitäs mieltä olit tuossa ylempänä esitetystä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No näin vähän ajattelinkin. Mitäs mieltä olit tuossa ylempänä esitetystä?

        Siinä oli paljon sitä itseään. Mutta nyt on kiire esitykseen.


      • Anonyymi
        Korsunorsu kirjoitti:

        Siinä oli paljon sitä itseään. Mutta nyt on kiire esitykseen.

        Ok. Annahan palattuasi palautetta esityksestä ja voit kommentoida myös tuota, kerran et nyt ehtinyt kiireeltäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Annahan palattuasi palautetta esityksestä ja voit kommentoida myös tuota, kerran et nyt ehtinyt kiireeltäsi.

        Esitys oli elämää suurempi spektaakkeli, olen valaistunut :-)

        Tuo sinun äskeinen hieno kirjallinen tuotoksesi on myös hauskaa luettavaa sisältäen samalla kollaasin pyöräilevän multipersoonan mölähdyksistä. Enpä nyt kommentoi enempää, sillä Bryyken yöelämä kutsuu jatkojen merkeissä ;-)

        Ei vanha jaksa enää ja nyt tarkoitan itseäni. Päiväni kuluu silmiä pyöritellen, rannalle raahautuen, syvämietteisen filosofian pohdinnoissa ja ennen kaikkea hyväntahtoisten ihmisolioiden kanssa vetelehtien. Niin ja tietysti naatiskellen :-)


      • Anonyymi
        Korsunorsu kirjoitti:

        Esitys oli elämää suurempi spektaakkeli, olen valaistunut :-)

        Tuo sinun äskeinen hieno kirjallinen tuotoksesi on myös hauskaa luettavaa sisältäen samalla kollaasin pyöräilevän multipersoonan mölähdyksistä. Enpä nyt kommentoi enempää, sillä Bryyken yöelämä kutsuu jatkojen merkeissä ;-)

        Ei vanha jaksa enää ja nyt tarkoitan itseäni. Päiväni kuluu silmiä pyöritellen, rannalle raahautuen, syvämietteisen filosofian pohdinnoissa ja ennen kaikkea hyväntahtoisten ihmisolioiden kanssa vetelehtien. Niin ja tietysti naatiskellen :-)

        No sehän oli silloin laatua vastineeksi ajankäytöstä :)

        "Varovaisesti sitten siellä ulkona", kuten Hill Street Bluesissa tavattiin todeta.


    • Anonyymi

      Kemiönsaaren valtuustossa on 27 jäsentä.:
      RKP 13
      SDP 5
      FS/VY 2
      Vasemmistoliitto 2
      Keskusta 2
      Vihreät 1
      E85 1
      Perussuomalaiset 1Uudet valtuutetut aloittavat luottamustoimissaan kesän jälkeen.

      Huono Martti kunnavaltuustoa vielä tehdä, kun vanha valtuusto vielä toimii. Uudet valtuutetut aloittavat luottamustoimissaan kesän jälkeen.

      • Anonyymi

        Montakos persua majuri kuvittelee siellä jatkossa istuvan? Tuleeko jytky vaiko nytky?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe