Olin kävelemässä jalkakäytävää pitkin asunnolleni ja sieltä miesoletettu henkilö sanoi minulle, että hauduujuuduu.
Vastaukset 20
- Anonyymi
Minä vastasin että jabadabaduu.
- Anonyymi
Olisin vastannut duubi-duu.
- Anonyymi
skibidi way now
- Anonyymi
Voi vastata kohteliaasti näin, tänk juu veri makkara
- Anonyymi
Miten miesoletettu oli päässyt asunnollesi?
- Anonyymi
Ovestahan nuo yleensä.
- Anonyymi
Oliko tämä oletettu siis asunnolla vai jalkakäytävällä
- Anonyymi
Ainakin toi manaaja hookeri poikansa kanssa on sekaisin
- Anonyymi
hau meni pois ja heilutti häntää
- Anonyymi
Vai niin se sano. Mokoma miesoletettu...
- Anonyymi
No olipa kohtaaminen. Kummasta tässä nyt pitää olla enemmän huolissaan.
- Anonyymi00015
Haha... Hyvin sanottu.
- Anonyymi00016
Onkohan se ollut Jonnan mies? Se on vähä sellanen erikoinen perhe. Hyvin sosiaalisia ja tykkäävät hyppiä alasti.
- Anonyymi00017
Kenen Jonnan?
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kenen Jonnan?
Aloin itsekkin miettimään kun tunnen useamman kuin yhden. Kaikilta ihmisiltä löytyy hyviä ja huonoja puolia.
- Anonyymi00018
Zamboo
- Anonyymi00020
Zambolooo.
- Anonyymi00021
Mitä muuta luulit jos Keuruulla kävelet? 😃
- Anonyymi00022
Mä masturboin julkisesti.
- Anonyymi00023
Uskon, eikä Keuruulla kukaan edes ihmettele. Eiköhän siellä joka toinen sairastele niin ovat tottuneet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1182435Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401552Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6441028- 106993
- 71962
- 98906
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31696