https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f5798a52-2634-4b3e-8d13-1654deafbda6
Venäjä valmis normalisoimaan suhteensa Suomeen!!
Tätä ei pidä uskoa, ensin pitää Ukrainan sodan loppua ja olla muutama rauhan vuosi, sitten ensimmäinen askel mutta ei täysin syli auki.
Hieman epäilyttää
6
97
Vastaukset
- Anonyymi
vain tappaminen on venäläisyyttä
- Anonyymi
Johan ne venäläiset ehtivät asettamaan kovia ehtoja suhteiden normalisoinnille. Eli ei siitä mitään tule, ennenkuin Putin joukkoineen on poissa.
- Anonyymi
Venäläisyys on tarttuva tauti helvettiä MUISTUTTAVA
- Anonyymi
Teslasta tuli diktatuurin ja oligarkkiuden symboli.
Musk on yksi huumehörhöinen oligarkki joka tukee hitleriä ja putleria sekä tietenkin kraanovia- Anonyymi
Kyllä punaposken tuuri tulee loppumaan kerrasta,
- kun veljeilyt tajutaan.
- Anonyymi
Aika pelleilyä, ensin haukutaan muutama vuosi Suomea ja Venäjällä uutisoidaan Suomesta ties millaisia pilajuttuja ja uhkaillaan ja nyt sitten leperrellään että Venäjä valmis normalisoimaan välit Suomen kanssa.
Minä en usko pätkääkään tällaisiin juttuihin. Kaikkien juttujen takana, mitä Venäjä kehittelee on täysin jokin muu asia kuin se itse pääasia.
Kyllä luottamus Venäjään on mennyt 100% , varmaan myös muidenkin naapurimaiden luottamus mennyt, Puolan, Viron, Latvian ja eritoten Ukrainan. Ukrainassa podetaan ns. *yssävihaa seuraavat 100 vuotta tai pidempään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831658- 401289
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu891001Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja202946Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.68888- 53872
- 61863
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20840- 34794
- 37789