Älä vaan nainen ota minua mieheksesi! Olen täydellinen narsisti, ja tulen satuttamaan sinua joskus

Anonyymi-ap

Tiedän jo miten se tulee menemään. Ensimmäiset 3 vuotta tulee olemaan, kuin taivas maan päällä, joka päivä gurmee ateria sängyyn tarjoiltuna, täydellisesti pidetty asunto, sinua palvon ja rakastan, ja rakkauttemme on ylitse pääsemättömän voimakasta, molemmat etenemme urallamme hurjaan tahtiin ja palkkatuloja tulee siihen malliin, että elämä on täydellistä. Saat niin paljon rakkautta, kuin vain voit haaveilla, kaikki on kuin fantasiaa, seksi on taivaallista, en edes vilkaise muita naisia päin, palvon ja rakastan vain ja ainoastaan sinua, rakkautemme on parasta mitä molemmille on tapahtunut useisiin vuosiin. Olen täysin varma, että en ikinä edes katso muiden naisien suuntaan, olet upein, täydellisin ja kiltein nainen, en halua ketään muuta! Kaikki tuntuu liian hyvältä unelmalta ollakseen totta, en tarvitse mitään muuta kuin sinut!

Sitten 3 vuoden päästä, kun meillä on omakotitalo, pieni lapsi ja kaikki on idyylistä, kuin salama taivaalta iskee; realisaatio, mitä todellisuus todella on, pinkit lasit tippuvaat päästäni. Ja tulen pettämään ja loukkamaan sinua, koska tapaan jonkun todella viehättävän ja hemaisevan mimmin! Sydämesi tulee pirstaloitumaan 100 osaan, kuten myös minun,koska sinun piti olla ainoa oikea nainen minulle. Ja minäkin olen aivan järkyttynyt, että miten olen kyennyt pettämään unelmieni naisen luottamuksen noin törkeällä tavalla.

33

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulostaa enemmän välttelevältä kiintymussuhteelta kuin narsismilta. Narsisti ei ylläty että pettää, hän kokee ansaitsevansa kaiken ja pitää kumppania vähempiarvoisena kuin itseään. Välttelevä pelkää yhteyttä, koska ei ole lapsena kokenut sitä ja oppinut käsittelemään tunteitaan. Kokee tarvetta sabotoida suhteitaan, olla etäällä ja paeta. Pettää, koska pääsee sillä etäälle, muttei tajua sitä tietoisesti kun tekee. Oirehtii siis alitajuisesti traumojaan jotka syntyneet emotionaalisesta laiminlyönnistä lapsuudessa. Ei olla lohdutettu ja annettu itkeä esim. Erona näissä myös se, että narsismi on persoonahäiriö josta ei voi parantua, välttelevän kiintymyssuhdemallin voi esim. Terapiassa korjata.

• Anonyymi

Niin, kuten sanoin, narsismista ei voi parantua. Siinäkin terapia voi tosin auttaa saamaan oireet jonkun asteiseen remissiion, mutta tämä äärimmäisen tapauskohtaista. Iso osa narskuista kun vain hyödyntää terapiasta saatuja oppeja huonoihin tarkoitusperiin.

Välttelevät, kuten kaikki kiintymyssuhdeongelmat taas ovat traumareaktioita ja hermostollisia ongelmia, joita voi hoitaa erinäisin menetelmin. Tämäkin toki vaatii sen oman tahtotilan. Iso osa välttelevistä ei koe itsessään olevan mitään vikaa, koska eivät ole valmiita kohtaamaan tunteita ja pitävät niitä heikkouksina. Eikä auta vaikka suhdehistoria olisi pelkkää savuavaa rauniota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, kuten sanoin, narsismista ei voi parantua. Siinäkin terapia voi tosin auttaa saamaan oireet jonkun asteiseen remissiion, mutta tämä äärimmäisen tapauskohtaista. Iso osa narskuista kun vain hyödyntää terapiasta saatuja oppeja huonoihin tarkoitusperiin.

Välttelevät, kuten kaikki kiintymyssuhdeongelmat taas ovat traumareaktioita ja hermostollisia ongelmia, joita voi hoitaa erinäisin menetelmin. Tämäkin toki vaatii sen oman tahtotilan. Iso osa välttelevistä ei koe itsessään olevan mitään vikaa, koska eivät ole valmiita kohtaamaan tunteita ja pitävät niitä heikkouksina. Eikä auta vaikka suhdehistoria olisi pelkkää savuavaa rauniota.

Onpas ärsyttävää kun vastauksia poistuu

• Anonyymi

Juu, ei ole narsisti tuollainen. Teatteriesityksesi ei pidä vettä.

• Anonyymi

Palstatätin tarina todellisuudesta🤭youtubessa videoita katsellen päätyi siihen tulokseen.

• Anonyymi

Voi että

• Anonyymi

❤️🤍

• Anonyymi

Mitä jos osaa rakastua vain narsisteihin? Tuntuu turvalliselta? Kokee samankaltaisuutta?

• Anonyymi

Kannattaa miettiä onko oma lapsuus ollut millainen. Ihminen hakeutuu kohti tuttua ja turvallista. Jos lapsuus ollut kaoottinen tai laiminlyövä, voi narsisti palvella tätä tuttuuden tunnetta kun on henkisesti tottunut ottamaan turpaan. Terapiaan kannattaa kääntyä jotta saa oman kiintymyssuhteen muutettua turvalliseksi, jotta pystyy viehättyä ja pysymään hyvässä suhteessa.

• Anonyymi

Niinhän se on sulla mennyt kun vaimos jätti sut noin 25v sitten

• Anonyymi

Marttyyrin supermies viitta päällä taas ja pahasti ampuu yli. Ettei vaan jäis kii mikä on todellisuudessa. Kaikkea muuta kuin tyhjiä lupauksia ja kaunopuheita. Ehkä 1kk pystyy esittään jos tiiviisti tapailee. Mutta kun pääset tän kanssa saman katon alle alle niin ei hyvä heilu. Kannattaa jemmata puhelimet ja kortit ja salasanat. Puhelimen se joko hajoittaa jos ei pääse sitä tutkimaan tai sitten järjestää vartioinnin perään. Narsisti on pahin kaikista.

• Anonyymi

Onkohan MK semmoinen?

• Anonyymi

Kuulostat ihan täysin mun kaivatulta joka kutsuu itseään narsistiksi vaikka on selvästi nepsy jolla on välttelevä kiintymyssuhdemalli ❤️
      Tuossa kirjoituksessasi ei ollut mulle mitään uutta tietoa ja siksi tilanne on juurikin se mikä on eli en odota sulta sitoutumista ja uskollisuutta kuten et sinäkään minulta win-win 😘

• Anonyymi

Juu ei muuta kuin mahdollistamaan sitten vaan. Veikkaan että ei mene kauaa kun nepsy vetää ittensä narun kieppuun

• Anonyymi

Kuule tällanen narsisti ei tarvitse sinua eikä sinun holhousta. Senkin se tulee sulle kyllä sanomaan. Koitas sanoa se sille🤣 "sinä tarvitset minun huolenpitoa ja rakkautta"🤣🤣🤣🤣🤣🤣 olisimpa kärpänen katossa lennät kuin leppäkeihäs🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule tällanen narsisti ei tarvitse sinua eikä sinun holhousta. Senkin se tulee sulle kyllä sanomaan. Koitas sanoa se sille🤣 "sinä tarvitset minun huolenpitoa ja rakkautta"🤣🤣🤣🤣🤣🤣 olisimpa kärpänen katossa lennät kuin leppäkeihäs🤣🤣🤣🤣

Kaivattu ei ole narsisti mutta sinä vaikutat sellaiselta

• Anonyymi

🍊🍊🍊

• Anonyymi

🥒🥒

• Anonyymi

Seksi on taivaallista😂
      Sun omasta mielestä! Aika tylsää jos joku rynkyttää tunnista toiseen ja itse et saa mitään. Sama kuin ois imettämässä lasta huvituttina. Miestä panettaa niin paljon nymfona että panee vaikka kutia ei enää lennä kun 5 x päivän aikana lentänyt. Menee tunti ja sanoo että mennääs taas. Näin saattaa mennä kokonainen päivä. Seuraavana päivänä paikat hellänä ja taas alkaa alusta. Ehkä yöllä 1h välein. Narsisti nukkuu hyvin sinä et pääse uneen kun pelkäät että taas herätetään. Jos et anna niin sinulle sanotaan h* ra painu helvettiin tee mitään tuollaisella lahnalla. Pelkkää haukkumista ja vähättelyä. Sitten tulee aika kun sitä ei tee mieli. Sinulle käännetään selkä. Minä nukun nyt etsi joku toinen mies joka sua jaksaa. On sanat. Kun lähdet tulee kk päästä viesti taas ..... se alkaa alusta. Rakkaus pommitus lupailua lahjoja lupailua.
      Haukkumista. Kaiken keskipiste on HÄN JA HÄNEN TARPEET. Jos ne tyydytät kaikki on hyvin,mutta, siis omaa työtä ja omia harrastuksia ystäviä sinulla ei tule olemaan ne on paskaa.

• Anonyymi

Ihan oikeesti sinullako on ollut tuollainen hirvee nynffo.Hyi!Nekö tekee noin?KÄÄK!
        Ei kiitos.

• Anonyymi

Mikään terapia ei paranna narsistia. Koska kukaan eikä mikään ole niin hyvä ja paras kuin hän. Lääkärit ja jumalakin kalpenee tämän luciferin rinnalla.

• Anonyymi

Jokainen päättäköön miten julman ja dominoivan naisen haluaa.

• Anonyymi

❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️❤️❤️

❤️🔥

• Anonyymi

Ihan normaali ihminen olet.

• Anonyymi

Kuulostaa aika kamalalta. Olisin ahdistunut jostain palvonnasra ja palvelusta en sellaista kaipaa. Lähtisin parin kuukauden jälkeen.

• Anonyymi

Vähän naurattaa kun ihmiset kuvittelevat miten elämä muuttuisi jos olisi rahaa mielin määrin ja tavallaan menisi samantien siihen huonoimpaan elämään mitä raha mahdollistaisi. Esim. joka päivä gurmee -ateria ja aloitetaan ja lopetetaan shampanjalla, välissä voisi ottaa myös viiniä ruokalajiin sopien (ja käydä ottaa kossua vähän vessassa salaa). Voisi sanoa et tuollaisella elämäntyylillä olisi jo kolmessa vuodessa niin huonossa hapessa, jotta voisi jo testamenttia rustailla.

• Anonyymi

Tunnistan kyllä narsistin. Narsisti ei pysty esittämään kolmea vuotta normaalia.

• Anonyymi

Älä vaan nainen ota minua mieheksesi! Olen täydellinen narsisti, ja tulen satuttamaan sinua joskus

Sitä varten on aseen kantolupa,narkku !

• Anonyymi

Aistin mies että olet narsisti. Eli kuten ap on. Siksi lähdin karkuun.

• Anonyymi

Valehtelisitpa noi irl etkä täällä...........

• Anonyymi

Kelpaisit. Ei tarvitse täydellinen olla ja en edes halua omistaa.

• Anonyymi

Ei hätää, en voi ottaa sinua miehekseni kun et ole edes tarjolla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      107
      4984
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      39
      3463
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      172
      2865
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      15
      2664
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1542
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1426
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1217
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      75
      1050
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      38
      990
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      932
    Aihe