Kansalaiset / Medborgare
Haluan alentua norsunluutornistani sen verran, että alennun kommentoimaan tämän Porvoolaisen ihmishirviön paskapuheita. En siksi, että haluaisin antaa hänelle milliäkään palstatilaa, vaan katkoakseni siivet ilkeiltä huhuilta. Korjaan Karl Heleniuksen sanomat seuraavin ranskalaisin viivoin:
- Ervin Kade on Virolainen pankkirosvo, joka napataan samantien säilöön, jos hän tulee vielä lahden yli. Liiton toimintaan hänellä ei ole enää mitään asiaa. Koko Helenius-ilmiö ja Kaden vuoden liiton johdossa ovat synkkä aikakausi, jota emme mielellämme enää muistele. Kun Irish Pubin viinaanmenevästä sipsejä ahmivasta ovitontusta leivottiin otsikkoja 20 vuoden ajan, koko lajin suosio suomessa romahti.
- Valmentajien ulinat on kuultu tuhansia kertoja ennenkin, aina turhaan. Suomalaisen nyrkkeilyn ongelma on nimenomaan valmentajat! Ja sen jälkeen myös itse nyrkkeilijät. Kelon aikakausi oli tästä paras esimerkki. Tehtiin hienot suunnitelmat ja haluttiin esittää hyökkäävää nyrkkeilyä, joka vie mestaruuksiin. Ja sitten valmentajat kavahtivat ja nyrkkeilijät paskoivat housuun ja alkoivat pakitella kehässä. Liiton johto on aina antanut oikeat ohjeet, mutta nyrkkeilijät ovat kapinoineet viheliäisine valmentajineen tilanteen tällaiseksi.
- Matti Hietanen ei ole lohikäärme, sen enempää kuin enää liiton toiminnanjohtajakaan. Mutta nykyiselle toiminnanjohtajalle Helenius ei uskalla vittuilla, joten hän puhuu yhä vain Hietasesta, joka myös tulee hänen uniinsa joka yö. Olen antanut liiton psyk. sairaanhoitajillemme, eli Seppälän Lasselle ja Chinaskin Henkalle Karlin yhteystiedot, jos hän kaipaa hoitoa.
- Liiton mukanaolo Venäjän puolelle hyökkäyksessä oli olennainen NIMENOMAAN nyrkkeilyn kannalta. Siitä saadulla huomiolla pystyttiin hieromaan parempia välejä jenkkeihin, ja saatiin Wrigley Field Chicagossa käyttöön ilman kuluja vapaavalintaisen ottelukortin kera. Pohjanmaan ja Helsinkiläisravintolan pommitukset tähtäävät aivan samaan, lisää pelkoa vastustajissa on automaattinen voitto omaan laariimme.
Haluaisin vielä lopuksi todeta, että koko Porvoo ollaan aikeissa myydä USA:lle sotilastukikohdaksi. Mikä edellyttää Porvoolaisten muuttoa Ruotsiin, koska emme me heitä muualle Suomeen ota. Näin olen neuvotellut Donald Trumpin, J.D Vancen ja Petter Antmanin kanssa. Antman edusti neuvotteluissa Miika Forsströmiä.
Keep on boxing,
Nyrkkeilyliiton toiminnanjohtaja
Jari Vanne
Nyrkkeilyliiton vastine Karl Heleniuksen höpinöihin
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024417Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743781162- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091012Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83883- 64881
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837- 64836
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816