Sairaat unet. Lue omalla vastuulla.

Anonyymi-ap

Mistä johtuu, että näen erittäin häiriinnyttäviä ja sairaita unia?
Heräsin juuri unesta missä minulle laitettiin anestesia piikin kautta suoneen ja lääkäri oli ulkomaalainen joka munasi sen. (Tiedän, että näin tämä asia ei toimi.) Piikityskohdasta alkoi vuotaa verta ihan törkeä määrä ja tunsin kun käsivarttani ommeltiin siinä leikkauksessa... Se on vihlova kipu jonka olen oikeassa elämässä kokenut. Yritin tuoda ilmi, että tunnen kaiken mutta olin kehoni vanki ja veri vain juoksi haavasta. Ammattitaidoton lääkäri vain panikoi ja munasi kaiken ja tajusin, että kuolen kohta jos tuo tyyppi jatkaa vielä ja en herää. Sitten heräsin.

Viimeyön uni koski huumeita vetävää akkaa joka yritti lähennellä miestäni... Joku ämmä joka näytti ihan aineiden vetäjältä ruli ryyppäämään mun ja mun miehen kanssa ja se vaikutti ihanalta ihmiseltä (Vaikkei kukaan kännissä ole tai ei pysty päättelemään) mut se alko iskeen tota äijää ja ku sanoin et mene ******* siit sohvalta sen vierestä se ei uskonut ja jokelteli tolle äijälle jotakin. No, se yritti kaikkensa et sais olla siel asunnossa ja väkisin yritti jäädä. Menin heittämään sen ämmän omaisuuden alas porraskäytävästä. Mä sit sekosin siin unessa ja otin sen ämmän syliin ja heitin sen alas rappukäytävässä rappuset siitä reiästä alas misä kaide menee ja se halkas kallonsa ja **** lensi ******* ja ajattelin et ok nyt olen syyllistynyt ihmisen murhaamiseen/tappoon. Sit se kämppä muuttu omakotitaloksi ja se ämmä oli siellä oven takana niinku joku **** zombi. No... Ei mitää mä soitan kytät että se ämmä ei lähde sieltä ovelta ja on tuonut mukanaan jonku papan sinne ja poliisi sanoo, että sä just tänään pääsit vapaaksi ja nyt jo soitat kytät... Sit mä muistin et katos ***** niin pääsinki (Mut olin ryypännyt ja varmaan vetäny lääkkeitä ni en muistanu) Ja sit mä painan sieltä ******* jotenki ihmeen kaupalla sieltä kämpästä... Sit venaan poliisi tulee tarkistamaan sen asunnon ja mennään sen kanssa sisälle... No, ei mitään sieltä kuuluu rasahdus... Se kyttä alkaa juoksee iha **** täysillä... Mä oon sillai et eivi**u nyt äkkiä vi**uun täältä... Ja ku oletan et se sanoo mulle et ne oli siellä ja ajattelee tehdä asialle jotaki ni se sanoo, et: "Vi**uku tuli kiire ja muut yksiköt oli tulossa ja unohdin tän Kikan levyn tähä huutamaan." Olin sillai ok... Sit joku kyttä avas sen oven ja ne kuuli sen ja tää kyttä häpes silmät päästänsä ja heräsin et mitä vi**ua

Joo mulla on mielenterveysongelmia ja traumoja ihan kiitettävästi mut menee vähän yli noi unet, että olenko sekoamassa ihan lopullisesti vai mitä tää tarkottaa? Löytyy epävakaa persoonallisuushäiriö, ptsd, 2 tyypin kaksuuntanen, ahdistuneisuushäiriö, sosiaalisten tilanteiden pelko... Ja lista jatkuu... Näkeekö ketään kenellä on noita diagnooseja painajaisia, kun lääkityksistä loppuu teho?

1

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huumeunet ovat yleensä todellisuudesta pakenemista eli kyllä ne varmaan viittaa noihin mt-häiriöisi ja traumoihin. Nehän ovat sellainen paineenpurkaamista, ei niitä kannata enempää pohtia, vaikka varmasti ahdistaa herätessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      494
      6452
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      287
      2385
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      387
      1984
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      124
      1169
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      30
      1092
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      1084
    7. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      77
      902
    8. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      894
    9. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      882
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      39
      764
    Aihe