Sairaat unet. Lue omalla vastuulla.

Anonyymi-ap

Mistä johtuu, että näen erittäin häiriinnyttäviä ja sairaita unia?
Heräsin juuri unesta missä minulle laitettiin anestesia piikin kautta suoneen ja lääkäri oli ulkomaalainen joka munasi sen. (Tiedän, että näin tämä asia ei toimi.) Piikityskohdasta alkoi vuotaa verta ihan törkeä määrä ja tunsin kun käsivarttani ommeltiin siinä leikkauksessa... Se on vihlova kipu jonka olen oikeassa elämässä kokenut. Yritin tuoda ilmi, että tunnen kaiken mutta olin kehoni vanki ja veri vain juoksi haavasta. Ammattitaidoton lääkäri vain panikoi ja munasi kaiken ja tajusin, että kuolen kohta jos tuo tyyppi jatkaa vielä ja en herää. Sitten heräsin.

Viimeyön uni koski huumeita vetävää akkaa joka yritti lähennellä miestäni... Joku ämmä joka näytti ihan aineiden vetäjältä ruli ryyppäämään mun ja mun miehen kanssa ja se vaikutti ihanalta ihmiseltä (Vaikkei kukaan kännissä ole tai ei pysty päättelemään) mut se alko iskeen tota äijää ja ku sanoin et mene ******* siit sohvalta sen vierestä se ei uskonut ja jokelteli tolle äijälle jotakin. No, se yritti kaikkensa et sais olla siel asunnossa ja väkisin yritti jäädä. Menin heittämään sen ämmän omaisuuden alas porraskäytävästä. Mä sit sekosin siin unessa ja otin sen ämmän syliin ja heitin sen alas rappukäytävässä rappuset siitä reiästä alas misä kaide menee ja se halkas kallonsa ja **** lensi ******* ja ajattelin et ok nyt olen syyllistynyt ihmisen murhaamiseen/tappoon. Sit se kämppä muuttu omakotitaloksi ja se ämmä oli siellä oven takana niinku joku **** zombi. No... Ei mitää mä soitan kytät että se ämmä ei lähde sieltä ovelta ja on tuonut mukanaan jonku papan sinne ja poliisi sanoo, että sä just tänään pääsit vapaaksi ja nyt jo soitat kytät... Sit mä muistin et katos ***** niin pääsinki (Mut olin ryypännyt ja varmaan vetäny lääkkeitä ni en muistanu) Ja sit mä painan sieltä ******* jotenki ihmeen kaupalla sieltä kämpästä... Sit venaan poliisi tulee tarkistamaan sen asunnon ja mennään sen kanssa sisälle... No, ei mitään sieltä kuuluu rasahdus... Se kyttä alkaa juoksee iha **** täysillä... Mä oon sillai et eivi**u nyt äkkiä vi**uun täältä... Ja ku oletan et se sanoo mulle et ne oli siellä ja ajattelee tehdä asialle jotaki ni se sanoo, et: "Vi**uku tuli kiire ja muut yksiköt oli tulossa ja unohdin tän Kikan levyn tähä huutamaan." Olin sillai ok... Sit joku kyttä avas sen oven ja ne kuuli sen ja tää kyttä häpes silmät päästänsä ja heräsin et mitä vi**ua

Joo mulla on mielenterveysongelmia ja traumoja ihan kiitettävästi mut menee vähän yli noi unet, että olenko sekoamassa ihan lopullisesti vai mitä tää tarkottaa? Löytyy epävakaa persoonallisuushäiriö, ptsd, 2 tyypin kaksuuntanen, ahdistuneisuushäiriö, sosiaalisten tilanteiden pelko... Ja lista jatkuu... Näkeekö ketään kenellä on noita diagnooseja painajaisia, kun lääkityksistä loppuu teho?

1

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huumeunet ovat yleensä todellisuudesta pakenemista eli kyllä ne varmaan viittaa noihin mt-häiriöisi ja traumoihin. Nehän ovat sellainen paineenpurkaamista, ei niitä kannata enempää pohtia, vaikka varmasti ahdistaa herätessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      126
      6400
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      376
      6195
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      71
      6183
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3992
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      148
      2415
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2355
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      131
      1456
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      13
      1299
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      187
      1128
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      64
      960
    Aihe