Ihanan kallista keskusliikkeen pyörähuolto..
Varmaan olisi kilpailulle hyvä sauma vähän niinkuin halvemmalla tekaista kyseinen työ hommeli vai löytyykö sotkamosta sellaista tekijää joka ei ole raha rosvo..!!!
207€ on aika kova hinta kun uuden pyörän saa biltemalta esim alle 150€
Keskusliikkeen mummo pyörän huolto maksoi 207 eurooo
26
1222
Vastaukset
- Anonyymi
Rosvo nuo Sotkamossa on kaikki, ruokakaupoista lähtien.
- Anonyymi
Huolletaanko siellä jotakin muuta nykyään, kuin asennetaan windowssi ykstoistaisia?
- Anonyymi
Luuletko tosiaan, että tuo raha heille jäisi? Verot, osat palkat maksaa jne. eipä sitä hyväntekeväisyyttä yritykset halua tehdä – jotain siitä yrityksellekin pitää jäädä.
- Anonyymi
Älä sössötä ahne pummikauppias vaan maksa kunnon palkkaa työntekijöille.
- Anonyymi
No käy siellä Biltemassa, äläkä täällä valita. Elämä on valintoja.
- Anonyymi
Noh kohtahan se liike Kajjaanissa on niin sieltäpä sitä sitten haetaan pyörät ja pelit edullisesti.
- Anonyymi
Kallis on tuntitaksa huollolla. Mitä ne teki ja kuinka kauan meni aikaa? Hitto,itse olen viemässä sinne pyörää huoltoon,kyllä jää viemättä. Onko Sotkamossa muita pyörähuoltoja...Miten lienee Piiponen kallis
- Anonyymi
Kainuun Pyöräpisteessä Kajaanissa maksoi muutaman minuutin kestänyt vaihteiston säätö 40e.
''Asentaja'' ei hokannut, että fillarin ketjut ja takapakka oli sökönä, joten koko huippukallis homma oli ihan turha. - Anonyymi
Kokeileppa seuraavan kerran, vuokatin pyöräpajaa. Päivääkään ei sanota alle kahden sadan!
- Anonyymi
Juuri näin! Ylimielistäkin!
- Anonyymi
Kannattaa jo oma korjaamo jonkun nuoren laittaa kotiin ja tienata taskurahaa.Toiminimi pystyyn ja kymmeneentuhanteen asti saa tienata ilman veroja
- Anonyymi
Tai käydä paikanpäällä korjaamassa ja huoltamassa.
- Anonyymi
Ei ilman tuloveroa. Ilman arvonlisäveroa kylläkin.
- Anonyymi
Kainuun Pyöräkeskus Kajaanin Peräläntiellä.
Tosi ammattitaitoista ja kohtuuhintaista palvelua!- Anonyymi
Onkos Sotkamossa vastaavaa
- Anonyymi
Kallista osaa. Puoleen hintaan saa itse tilaamalla. Huoltotyötkin voi tehdä itse ellei ole kädetön ja tyhmä.
- Anonyymi
Eikös nyt ollut mainos että pyöränkorjaukset 60€ teemun & oppipojan pajalla.
- Anonyymi
Juu Teemun luokse jos ei oma taito riitä niin sieltä saa edullisemmin hommat hoitoon ja tarvikkeet..Keskusliikkeeseen ei kannata viedä mitään jota ei itse voi korjata tai että olisi joku muu vaihtoehto tarjolla
- Anonyymi
Ihmisen pitää olla täysin kädetön idiootti jos vie pyörän huoltoon, varsinkin jonkin "mummopyörän".
- Anonyymi
Kyllä niitä on jotka ei osaa tehdä mitään esim naisissa..
- Anonyymi
Niinpä, ei se kummoista huoltoa tartte vaan kovaa ajoa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä on jotka ei osaa tehdä mitään esim naisissa..
Naiset voi pyytää tuttua miesoletettua huoltamaan sen mummonpyöränsä. Minä ainakin tekisin sen ihan kahvipalkalla ja olen tehnytkin, pullaakaan en tarvitse diabeteksen takia. Ja hoituu se huolto ja korjaukset vähän monimutkaisempaankin pyörään samoilla ehdoilla. Nuoremmille naisille sitten vihjeeksi maksusta, että minkäs päällä sinä istutkaan? Tosin ei minulle, koska se diabetes 2 vei kyvyt.
Muutenkin, ainakin miesoletetuille: Miten tyhmä ja osaamaton sitä pitää ollakaan, ettei edes polkupyörää osaa huoltaa ja korjata itse? Vaikka, olenhan minä joskus ellaisenkin tahvon tuntenut...
- Anonyymi
Pyörähuolto dublix Kajaanissa on halvin ja paras. Käytän siellä aina.
pyorahuoltodublix.fi - Anonyymi
Prismassa on osaava huolto ja saa boonukset vielä pälle
- Anonyymi
Mitä se Keskusliikkeen mummon sitten sanoi kun kysyit, miksi pyörän huolto oli niin kallis?
- Anonyymi
Jos ei ole varaa polkupyörää huollattaa, niin silloin kannattaa kävellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662338Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.421951Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301668Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1761633Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1001536Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1341263Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1851263Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251166En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9972- 77969