Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
Kuvaile elämäsi naista
57
2315
Vastaukset
- Anonyymi
Sellainen kuin sinä eli kuuma kaunotar
- Anonyymi
Hän on sellainen, jota en koe aluksi edes mahdolliseksi itselleni? Hän osaa yllättää, ymmärtää ja hänen seurassa tuntee itsensä tasavertaiseksi, vaikka hän on mielestäni parempi ihminen. Hänen kanssa on helppoa käydä keskusteluja (syvällisiäkin).
Hänen seurassa tuntee viihtyvänsä. Sehän tarkoittaa silloin myös sitä, että molemmat viihtyvät yhdessä. Hyvä suhde ymmärtää, on avoin ja joustava. Hyvä suhde tekee toisesta vielä paremman ihmisen toiselle ja miksei muillekin. Elämä maistuu silloin paremmalle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän on sellainen, jota en koe aluksi edes mahdolliseksi itselleni? Hän osaa yllättää, ymmärtää ja hänen seurassa tuntee itsensä tasavertaiseksi, vaikka hän on mielestäni parempi ihminen. Hänen kanssa on helppoa käydä keskusteluja (syvällisiäkin).
Hänen seurassa tuntee viihtyvänsä. Sehän tarkoittaa silloin myös sitä, että molemmat viihtyvät yhdessä. Hyvä suhde ymmärtää, on avoin ja joustava. Hyvä suhde tekee toisesta vielä paremman ihmisen toiselle ja miksei muillekin. Elämä maistuu silloin paremmalle.Häipyi kuitenkin
- Anonyymi
Edelleen minulle etäisen mystinen nainen, joka on herättänyt minussa ennenkokemattomia tunteita, se tekee hänestä erityisen muun ohella. Kun jutellaan, tuntuu että olisi niin luonnollista halata häntä, vaikka en edes tunne kuin pintapuolisesti. Kun katson niitä luonnonkauniita kasvoja, mietin vaan että miten luoja on nähnyt naispuolisen enkelin. Ne kasvot sulattavat minun sydämeni. Tiedän että häneltä löytyy temperamenttia, mutta hän kätkee sen lämmön ja ystävällisyyden taakse. Hän on yksi rohkeimmista naisista jonka olen ikinä tavannut. Sitä rohkeutta ja älykkyyttä on ilo seurata tulevaisuudessa, toivottavasti niin kauan kun itse olen kuvioissa.
Sellainen hän on.- Anonyymi
Aivan ihanasti vastasit!Tulin uteliaaksi tuosta, että voitko kertoa millä tavoin hänessä olet nähnyt tuon rohkeuden?Sillä rohkeutta on monenlaista.En siis todellakaan kuvittele, että minusta tuo kirjoitus olisi, vaan itseäni aina kiinnostanut miten ihmiset näkee toisissa ihmisissä asioita.
- Anonyymi
En ole kuvailemasi nainen, mutta ihan mielenkiinnosta: mikä tekee hänestä rohkean?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kuvailemasi nainen, mutta ihan mielenkiinnosta: mikä tekee hänestä rohkean?
Valitettavasti en halua sellasta tänne selittää. /1931
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan ihanasti vastasit!Tulin uteliaaksi tuosta, että voitko kertoa millä tavoin hänessä olet nähnyt tuon rohkeuden?Sillä rohkeutta on monenlaista.En siis todellakaan kuvittele, että minusta tuo kirjoitus olisi, vaan itseäni aina kiinnostanut miten ihmiset näkee toisissa ihmisissä asioita.
Kiitos, mutta en sellaista kirjoittele tänne. /1931
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti en halua sellasta tänne selittää. /1931
No kerro nyt jotain hänestä. Sivusta
- Anonyymi
Keneltä mieheltä tämä on? Kauniisti kirjoitat.😊💫
- Anonyymi
Kauanko olette tunteneet?
- Anonyymi
Missä tulevaisuudessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä mieheltä tämä on? Kauniisti kirjoitat.😊💫
Sillä ei ole väliä. Tunteeni ovat yksipuolisia, eikä ole tarvetta enää tunnistella ketään. Tämä on vain kanava mulle purkaa jonnekin päätäni. /1931
- Anonyymi
Nätisti kirjoitettu, mutta ohi.
Tuskin kirjoittaisi luojasta ja enkeleistä.
Rohkeuskin on suhteellista. Toisen rohkea on toisen jokapäiväistä toimintaa.
Enkä ole edes älykäs siihen mieheen verrattuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nätisti kirjoitettu, mutta ohi.
Tuskin kirjoittaisi luojasta ja enkeleistä.
Rohkeuskin on suhteellista. Toisen rohkea on toisen jokapäiväistä toimintaa.
Enkä ole edes älykäs siihen mieheen verrattuna.Niin, mulle luoja ja enkeli ovat vertauskuvallisia hänen kauneudestaan puhuttaessa. Tuskin hänkään uskoisi että noin kirjoittaisin. Rohkeus on monia eri asioita ihmisen elämässä. /1931
- AnonyymiUUSI
Sama täällä, kuvailit mielitiettyäni. Nätti, upea vartalo, kylläkin kohta 50v, mutta silmät, hymy, juttelu, omatoiminen, älykäs ja aikaansaava. Kun vain pääsisin joskus lähietäisyydelle, niin halaisin ja suukottaisin, mutta tällä naisella on harrastuksia, vaikka muille jakaa, mutta eiköhän rauhoitu edes vähän, kun otan syliin. Taitaa olla ujo omalla tavallaan, kun olen kysynyt, mitää teet lomalla, viikonloppuna, ym Ei vastannut, kun kerran kysyin, tulisiko juhannusmorsiameksi?
- Anonyymi
Takautuvasti voin todeta, että elämäni nainen taisi olla pitkäaikaisin kumppanini (tähän mennessä). Meillä oli sama vinkkeli maailmaan, kaikki tuntui leikiltä ja seikkailuilta. Eikä hän tehnyt niitä tyypillisimpiä manipulointeja, joita naisilta yleensä siedetään. Hän oli herkkä ja neuvottelukykyinen.
Nyt tajuan miten tuollaisia piirteitä tulee todella harvoin vastaan.- Anonyymi
Kerrotko mitä ne manipuloinnit on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko mitä ne manipuloinnit on?
Syyllistäminen, mykkäkoulu, läheisyyden muuttaminen kauppatavaraksi tai kiristyksen välineeksi, mustasukkaisuuskikkailut, oman tahtonsa taivuttelu läpi tilanteessa kuin tilanteessa jne.
- Anonyymi
Että voisit esittää häntä?
- Anonyymi
Jöö, elämän tehtäväni on esittää kaivattuasi 🤪🤪
- Anonyymi
Paljasjalkainen hevosnaama
- Anonyymi
Vaikka olen ujo ja hankala, niin hän ymmärtää ja pitää huolen. Ilman sanojakin on selvää sitten jos hän pitää minua haliotteessa eikä halua päästää irti.
- Anonyymi
Olisitpa täällä t: toinen hankala ❤️🫂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisitpa täällä t: toinen hankala ❤️🫂
Niin... jos olisin sinun hän. Rakastaisin viettää iltaa rakkaani kanssa.
- Anonyymi
Hän sai tuntemaan rakkauden tunteita
Ensimmäisen kerran. Varsinkin lapsena
Rukoilin paljon niin ihastumistanikin
Sain vastauksen että hän löysi paremman
Vähän tylyltä se tuntui.
Kuulin selvemmin kun muuta.
Ja heti tuli se vastaus.
siitä on reilu kolmekymmentä vuotta.
Ehkä aiheutti nuo mielenterveys ongelmat.- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Hän ei ole sanan tarkoittamassa mielessä kaunis, mutta hän on kaunein. Hän ei ole sanan tarkoittamassa mielessä ihana vaan hän myös halatessa tuntuu juuri siltä. Hänen hymynsä ei myöskään ole maailman kaunein, mutta se tuntuu osumalta joka saa ajattelemaan enemmän.
https://www.youtube.com/watch?v=SIQXNXLuGYo- Anonyymi
Autistin yritys kuulostaa empaattiselta? Kuivaa.
- Anonyymi
En tiedä kun en ole vielä tavannut. Ehkä sellaista ei olekaan.
- Anonyymi
Mun naiseni on jo menneet, sen kummalliseen.
T. mutsia tuossa elvytellään, niin viimeisen päälle, se siitä sitten, hehhe.
Hyvästi. Fi
https://m.youtube.com/watch?v=w8LX8MQMrag- Anonyymi
Ikuisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikuisesti.
Ikuisuuteen...
hhähähähähähä.........
- Anonyymi
Ei pidätä pierrua.
- Anonyymi
Sinä se olet vaativa mies naisten suhteen! 😂
- AnonyymiUUSI
Kyllä ja varsikin, kun on nuolemassa👍
- Anonyymi
Olen 72 ikäinen erityisiä piirteitä naisissa sisältävän huomioimaton - varmaan erityiset ovat jäänyt huomaamatta koska ei ole oikein nämä minun sexi ja asuminen ja rahoitus, sujunut synnyttäjiltä, ei siittäjiltä, eikä sikiämistään väestö valtioissa, ikäisinä?
- Anonyymi
Kaikki ihmiset ovat kauniita jollain tapaa. Ulkoisesti. Hiukset tai silmät tai sormet tai pohkeet tai...
Kaikissa ei sisäisesti ole mitään kaunista. - Anonyymi
Kuvailehan ihan ite vaan, vieraisiin pöytiin varastava juoja:))))
- Anonyymi
Hän on virkistävä sekoitus älyä, syvyyttä ja pintaa. Sellainen härnää aisteja monipuolisesti. Tykkään siitä, miten kantaa itsensä. Tarkoitan kaikkea sitä, miten tarjoilee asioita itsestään. Nautin hänestä.
- Anonyymi
Jahas.....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jahas.....
Ups. Aloitus olikin miehille suunnattu ja kirjoitin miehestä naisena 😂 Tunnistikohan itsensä silti 😄
- Anonyymi
Viisas, älykäs.... hellä.
- Anonyymi
Se tuntematon ikävöijä joka astuit samaan junavaunuun jollain elämän väliasemalla ja joka jää jollain tuntemattomalla väliasemalla tai pääteasemalla pois, jonka henkilökohtaiset asiat ei minulle kuulu kuka on sanonut muistilehtiöni kynän musteen loppuneen jo tai loppuvan jonain tiettynä päivänä ?
Onhan sielun samankaltaisuus upeaa.
https://live.staticflickr.com/8284/7627261438_10c0f9537a.jpg
Kyllä mä olen ihan hauska välillä mutten ole se mode
Viikonloput - AnonyymiUUSI
No, ulkonäöllä ei ole väliä, mutta tälläne ois kiva: noin 153cm pitkä, ruskeat hiukset. Luonne: ystävällinen, hauska, rauhallinen, joka ei petä. Ainaki sellane :D
- AnonyymiUUSI
Thaikkunainen jaksaa pomppia pitkään gullin päällä 50kg..
- AnonyymiUUSI
iso italialainen nokka ylähuuli haituvilla 🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Vastaan itse. Olen täydellinen nainen. Sovin hänelle kuin nenä päähän.
- AnonyymiUUSI
Akateeminen koulutus, ei elä veronmaksajien rahoilla eli valtion tuilla, ei mielenterveys ongelmia, pitää huolta itsestään ja painostaan. Työelämässä mukana.
- AnonyymiUUSI
Onko lisäksi taiteellinen ja musikaalinen?
- AnonyymiUUSI
Eikä ilmeisesti välitä, vaikka kaveri ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja oikein.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ilmeisesti välitä, vaikka kaveri ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja oikein.
Juu ei taida miehellä itsellään olla sitä akateemista koulutusta.
- AnonyymiUUSI
Ulkonäöllä ei ole väliä kunhan omistaa hyvät vitut.
- AnonyymiUUSI
Kohta on v*ttu,ku on viisi lasta😘😍🤪🥰😜
- AnonyymiUUSI
Kova työ hevonen joka ei pikku juopotteluista narise.
- AnonyymiUUSI
Lempeä ja hyväsydäminen. Itse en koskaan kosta mitään, niin kostonhimoinen nainen on iso ei.
- AnonyymiUUSI
HELPPO NAKKI ...JENNA SALMINEN
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797382
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes853232- 572305
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se681473Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3691424- 571343
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201306Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171061Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010