Köyhää taas kurmootettiin

Anonyymi-ap

No olin ollut reipas viikon, ahertanut kuten kuuluu, jopa ankarasti ja vaivoja säästelemättä. Olin kerännyt ison jätesäkillisen tölkkejä. Kun laskin työni tuloksia kaupassa, tuli suru. Tölkkipantteja oli 37 euron edestä ja unelmoin jo, että viimeinkin voin ostaa uudet lenkkarit, kun entiset aivan riekaleina.

Siviilipukuinen kelapoliisi tuli, skannasi pantti kuittini ja sanoi, että summa vähennetään seuraavasta toimeentulotuesta! Kyllä tuli itku! 😥

20

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä olen nähnyt tämän kelapoliisin norkoilee pullonpalautusautomaatin lähellä ja käräyttää köyhiä!

• Anonyymi

Se kyttää siellä koko ajan!

• Anonyymi

Minulta se vei sen kuitin ja lunasti itse ne rahat kassalta, sitten osti sipuliteemakkaraa ja pirkka olutta ja meni ulos parkkipaikalle nauramaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulta se vei sen kuitin ja lunasti itse ne rahat kassalta, sitten osti sipuliteemakkaraa ja pirkka olutta ja meni ulos parkkipaikalle nauramaan.

No voevoe. Oot sinä yks torvelo. Sehän oli minun pulivelipuoli. Se on valekelapoliisi.
        Porukalla söimmä sen makkaran ja joimma ne kaljat.

• Anonyymi

Työttömän pitää ymmärtää, että KAIKKI TYÖ ON TYÖTÄ. Työttömän työ ON OLLA TEKEMÄTTÄ MITÄÄN TYÖTÄ!

T A.Satonen

• Anonyymi

Ei ole kaipuuta enää töihin.

• Anonyymi

Aloittaja on varmaankin aloitteleva työtön, eikä vielä osaa kaikkia temppuja!
      Opit pian, tule pulipenkille kuuntelemaan veteraaneja, jotka tietää kaikki keinot lypsää jokainen lantti kelasta ja sossusta!

Ja muista, työtön on aina voittaja 🏆

• Anonyymi

Kiitos, sanasi lohdutti 🤩

• Anonyymi

Vötkylät kuriin, on ihan hyvä, että työttömien perceilyyn puututaan kovalla kädellä!

• Anonyymi

Oikein! Tuollaiset vötkylät joutaisi myydä orjiksi afrikkalaiseen perämiesbordelliin. Viedäänhän sinne loppuunajettuja, romukuntoisia autojakin, niin minkä takia ei sitten tyhjänpäiväisiä vötkylöitä homppeleiksi.

• Anonyymi

Kyllä kyllä sen verran sosiaalidemokraatti pittää olla,että kerätyistä tölkistä
      tuotto menee jakoon,,,myös niille jotka ei jaksa kerätä tölkkejä työttömyyden sairauden,vanhuuden,ideologian takia..

Muistakaa äänestää. vasemmistoa..kurjuus jatkuu.

• Anonyymi
      UUSI

Jokaisella on oikeus tölkkipanttiin ☝️

• Anonyymi
        UUSI

Jokainen on oman elämänsä tölkkipantti 👾

• Anonyymi
      UUSI

Olen pelkkä rutistunut tölkki, kukaan ei maksa minusta edes panttia, itkettää. Kissanikin häpeää minua! 🥺

• Anonyymi
        UUSI

Joo, mutta kun naapurisikin kissa häpeää sinua...😶‍🌫️

• Anonyymi
      UUSI

Uusista tölkki-pulloautomaateista tiedot menee KELAlle suoraan digitaalisesti, jossa ne kirjautuu automaattisesti vähentävänä tukitietoihin.
      Tämä ei vaadi pullonpalauttajalta toimenpiteitä.

Toivoo KELA (Ei Anssi)

• Anonyymi
        UUSI

Miksi köyhät ja työttömät ei voi olla kuten porvarit, että minulle vain lisää ja lisää? En tarkoita olutta, vaan esimerkiksi pullo ja tölkkipantti rahoja?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi köyhät ja työttömät ei voi olla kuten porvarit, että minulle vain lisää ja lisää? En tarkoita olutta, vaan esimerkiksi pullo ja tölkkipantti rahoja?

Kokoomus ja persut ovat pitäneet sanansa työllisyyden laskusta. On tullut mittavia määriä työttömiä. Ei ne turhaan eduskuntavaaleja ennen lupailleet.
        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011143770.html

• Anonyymi
      UUSI

Kykypuolue kokoomuksessa ei tukiaisia nostella.

"Kolme ex-poliitikkoa on nostanut sopeutumistukea yli vuosikymmenen – etua maksettu töistä huolimatta jopa 25 vuotta"

https://yle.fi/a/74-20103642

• Anonyymi
        UUSI

OHO! onpas kokoomuksessa loisittu oikein pitkän kaavan mukaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      158
      6430
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      51
      1854
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      44
      1560
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1122
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      326
      1050
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      981
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      950
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      908
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      908
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      887
    Aihe