No olin ollut reipas viikon, ahertanut kuten kuuluu, jopa ankarasti ja vaivoja säästelemättä. Olin kerännyt ison jätesäkillisen tölkkejä. Kun laskin työni tuloksia kaupassa, tuli suru. Tölkkipantteja oli 37 euron edestä ja unelmoin jo, että viimeinkin voin ostaa uudet lenkkarit, kun entiset aivan riekaleina.
Siviilipukuinen kelapoliisi tuli, skannasi pantti kuittini ja sanoi, että summa vähennetään seuraavasta toimeentulotuesta! Kyllä tuli itku! 😥
Köyhää taas kurmootettiin
20
214
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä olen nähnyt tämän kelapoliisin norkoilee pullonpalautusautomaatin lähellä ja käräyttää köyhiä!
- Anonyymi
Se kyttää siellä koko ajan!
- Anonyymi
Minulta se vei sen kuitin ja lunasti itse ne rahat kassalta, sitten osti sipuliteemakkaraa ja pirkka olutta ja meni ulos parkkipaikalle nauramaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulta se vei sen kuitin ja lunasti itse ne rahat kassalta, sitten osti sipuliteemakkaraa ja pirkka olutta ja meni ulos parkkipaikalle nauramaan.
No voevoe. Oot sinä yks torvelo. Sehän oli minun pulivelipuoli. Se on valekelapoliisi.
Porukalla söimmä sen makkaran ja joimma ne kaljat.
- Anonyymi
Työttömän pitää ymmärtää, että KAIKKI TYÖ ON TYÖTÄ. Työttömän työ ON OLLA TEKEMÄTTÄ MITÄÄN TYÖTÄ!
T A.Satonen - Anonyymi
Ei ole kaipuuta enää töihin.
- Anonyymi
Aloittaja on varmaankin aloitteleva työtön, eikä vielä osaa kaikkia temppuja!
Opit pian, tule pulipenkille kuuntelemaan veteraaneja, jotka tietää kaikki keinot lypsää jokainen lantti kelasta ja sossusta!
Ja muista, työtön on aina voittaja 🏆- Anonyymi
Kiitos, sanasi lohdutti 🤩
- Anonyymi
Vötkylät kuriin, on ihan hyvä, että työttömien perceilyyn puututaan kovalla kädellä!
- Anonyymi
Oikein! Tuollaiset vötkylät joutaisi myydä orjiksi afrikkalaiseen perämiesbordelliin. Viedäänhän sinne loppuunajettuja, romukuntoisia autojakin, niin minkä takia ei sitten tyhjänpäiväisiä vötkylöitä homppeleiksi.
- Anonyymi
Kyllä kyllä sen verran sosiaalidemokraatti pittää olla,että kerätyistä tölkistä
tuotto menee jakoon,,,myös niille jotka ei jaksa kerätä tölkkejä työttömyyden sairauden,vanhuuden,ideologian takia..
Muistakaa äänestää. vasemmistoa..kurjuus jatkuu. - AnonyymiUUSI
Jokaisella on oikeus tölkkipanttiin ☝️
- AnonyymiUUSI
Jokainen on oman elämänsä tölkkipantti 👾
- AnonyymiUUSI
Olen pelkkä rutistunut tölkki, kukaan ei maksa minusta edes panttia, itkettää. Kissanikin häpeää minua! 🥺
- AnonyymiUUSI
Joo, mutta kun naapurisikin kissa häpeää sinua...😶🌫️
- AnonyymiUUSI
Uusista tölkki-pulloautomaateista tiedot menee KELAlle suoraan digitaalisesti, jossa ne kirjautuu automaattisesti vähentävänä tukitietoihin.
Tämä ei vaadi pullonpalauttajalta toimenpiteitä.
Toivoo KELA (Ei Anssi)- AnonyymiUUSI
Miksi köyhät ja työttömät ei voi olla kuten porvarit, että minulle vain lisää ja lisää? En tarkoita olutta, vaan esimerkiksi pullo ja tölkkipantti rahoja?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi köyhät ja työttömät ei voi olla kuten porvarit, että minulle vain lisää ja lisää? En tarkoita olutta, vaan esimerkiksi pullo ja tölkkipantti rahoja?
Kokoomus ja persut ovat pitäneet sanansa työllisyyden laskusta. On tullut mittavia määriä työttömiä. Ei ne turhaan eduskuntavaaleja ennen lupailleet.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011143770.html
- AnonyymiUUSI
Kykypuolue kokoomuksessa ei tukiaisia nostella.
"Kolme ex-poliitikkoa on nostanut sopeutumistukea yli vuosikymmenen – etua maksettu töistä huolimatta jopa 25 vuotta"
https://yle.fi/a/74-20103642- AnonyymiUUSI
OHO! onpas kokoomuksessa loisittu oikein pitkän kaavan mukaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1586430
- 511854
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441560- 541122
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3261050Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48981Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887