https://www.youtube.com/watch?v=lWze94MzoDE
Gender-ideologian pimeä puoli, BDSM ja detransitio-tarina
Tubekanavalta Beyond Gender, jota suosittelen kaikille sukupuolikeskusteluun järkevyyttä ja monipuolisuutta haluaville. Aktivistivapaata ja kriittistä keskustelua asiantuntijoilta.
Gender-ideologian pimeät puolet, kanavasuositus
Anonyymi-ap
2
213
Vastaukset
- Anonyymi
Miten tämä liittyy palstan aiheeseen? Ei mitenkään.
- Anonyymi
Tämä on vaihtoehdoista parhain, sillä transkanavalla sensuroidaan oikeaa keskustelua ja transhoitoihin hakeutuu nykyään turhaan erityisesti nuoria lesboja/bi/homoja ja autisteja, jos et vielä tiennyt asiaa.
Trendi on ilmassa ja havaittavissa, että homous transitetaan transhoidoilla pois, mikä on tietysti väärin ja kyse voi olla nuoren henkilön sisäistetystä homofobiasta tai kasvukivuista, jotka ovat luonnollinen osa ihmisen kasvua. Jos olet kiinnostunut, asiasta löytyy tietoa kansainvälisestä mediasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450