Huutokaupat sivuilta huudettavia tuotteita.
Useissa tuotteissa oli: toimitus ei mahdollinen, mutta tuotteen noudosta
veloitetaan riippuen tuotteesta.
Oli betonipalkkeja, nouto 50€
Oli sähkömoottori, nouto 150€
Miksi noudosta veloitetaan, senhän pitäisi olla ilmainen, koska noudosta koituu huutajalle kuluja, kuten polttoainekulut.
Toimituksesta pyydettävät kulut ymmärtää, mutta että tuotteen huutanut joutuu maksamaan noudosta, kun itse tuotteenn outaa, jolloin myyjälle ei ole mitään kuluja tuotteen toimituksesta!
Miksi noudosta veloitetaan
Anonyymi-ap
2
128
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko itse tuotteen hinta juuri tuon noutohinnan verran alempi kuin muilla myyjillä? Jos ei niin boikottiin myyjä. Ja muutenkin tyhmää kikkailua. Tuota on tehty paljon verkkokaupoissa, nostetaan posti ja toimituskuluja. Ja lasketaan vähän tuotteen hintaa.
- Anonyymi
Maksatetaan ostajalla myyntikulut mitä huutokaupat myyjältä veloittavat.Toimistokulut on toinen kummallisuus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099