Kun kiima iskee Niin huudan kurkku suorana ja samalla rohahtaa lastit housuun höyryävinä, ympärillä olevat sontikset reagoivat samoin.
Sitten Niuvanniemen pesutilat ja pehmustetut kopit ovat taas hetken varattuja.
Asd
Akuutti kiima, voiko sen kestää?
8
314
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä Kylmis olet sontaseppo, jota veronmaksajat joutuvat elättämään Puohitiellä.
- Anonyymi
En ole kylmis. Kylmis sitäpaitsi tuottaa ylläpidon vastineeksi laatufilmejä, minä en niitäkään
Asd - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kylmis. Kylmis sitäpaitsi tuottaa ylläpidon vastineeksi laatufilmejä, minä en niitäkään
AsdPaskat. Sinä olet Kylmis. Asut Puohitiellä. Puhut samalla tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asd"Laatufilmejä" :DDD
Ei sstana, ! :'D
- Anonyymi
Lääketiede taitaa olla aika pitkälti vieläkin melko kuutamolla oikeasta elämästä ja ihan käytännön jutuista mm. se ei tunnista lihasten jumiutumista ja jäykkyyttä juuri ollenkaan ja jokin myrkytystila voi olla heidän mielestään rikolista käyttäytymistä. Yleensä kaikki mitä ei lääkärit ymmärrä menee automaattisesti psykiatrian puolelle. Merileijonien tiedetään saavan myrkytyksestä vakavia raivokohtauksia vaikka vain mikromuovista.
- Anonyymi
Kylmis ei ole kirjoittanut enää vuosiin ja heti perään tulee ASD, joka kirjoittaa täysin samanlaisella tyylillä ja yhtä lennokkaasti. Siis kun otetaan aidot huomioon, eikä feikit.
Molemmat sitä paitsi asuvat Puohitiellä. hmm, pistää vähän miettimään. - Anonyymi
Kylmiksen aivot ovat kutistuneet. Vuosien varrella ne ovat hioutuneet sileiksi vailla aivopoimuja. Kylmis on kuin haavoittunut hampaaton haikala, joka vaeltaa markettien roskalaatikoiden liepeillä haaskalla, pummaa almuja revittämällä hanuria markettien tuulikaapeissa, keittää ponua metsikön siimeksessä, tyydyttää tarpeensa rukkasnainnilla tai intiimillä hetkellä roskalaatikon suojissa edesmenneen sontasepon mätänevässä ruhossa, vaeltaen iltaisin yöpaikkaa etsien rappukäytävistä ja julkisista käymälöistä. Hän ajattelee vain alkoholia, ruokaa, hevostelua ja yöpaikkaa. Hänellä ei ole enää kykyä kommunikoida verbaalisesti tai kirjallisesti…hän jokeltelee, kertoo ihmeellisiä tarinoita korsakoffin satukirjasta ja röyhtäilee sekä suun että perseen kautta.
Jättäen jälkeensä kaiken yllä leijuvan pyllyvälin odöörin…- Anonyymi
Muuten täysin totta, paitsi tämä:
" tai intiimillä hetkellä roskalaatikon suojissa edesmenneen sontasepon mätänevässä ruhossa, "
-toi ei pidä paikkaansa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3173092Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka642374- 1282080
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3512057Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671419
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2141408- 661357
- 711329
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811288