Kun kiima iskee Niin huudan kurkku suorana ja samalla rohahtaa lastit housuun höyryävinä, ympärillä olevat sontikset reagoivat samoin.
Sitten Niuvanniemen pesutilat ja pehmustetut kopit ovat taas hetken varattuja.
Asd
Akuutti kiima, voiko sen kestää?
8
195
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä Kylmis olet sontaseppo, jota veronmaksajat joutuvat elättämään Puohitiellä.
- Anonyymi
En ole kylmis. Kylmis sitäpaitsi tuottaa ylläpidon vastineeksi laatufilmejä, minä en niitäkään
Asd - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kylmis. Kylmis sitäpaitsi tuottaa ylläpidon vastineeksi laatufilmejä, minä en niitäkään
AsdPaskat. Sinä olet Kylmis. Asut Puohitiellä. Puhut samalla tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asd"Laatufilmejä" :DDD
Ei sstana, ! :'D
- Anonyymi
Lääketiede taitaa olla aika pitkälti vieläkin melko kuutamolla oikeasta elämästä ja ihan käytännön jutuista mm. se ei tunnista lihasten jumiutumista ja jäykkyyttä juuri ollenkaan ja jokin myrkytystila voi olla heidän mielestään rikolista käyttäytymistä. Yleensä kaikki mitä ei lääkärit ymmärrä menee automaattisesti psykiatrian puolelle. Merileijonien tiedetään saavan myrkytyksestä vakavia raivokohtauksia vaikka vain mikromuovista.
- Anonyymi
Kylmis ei ole kirjoittanut enää vuosiin ja heti perään tulee ASD, joka kirjoittaa täysin samanlaisella tyylillä ja yhtä lennokkaasti. Siis kun otetaan aidot huomioon, eikä feikit.
Molemmat sitä paitsi asuvat Puohitiellä. hmm, pistää vähän miettimään. - Anonyymi
Kylmiksen aivot ovat kutistuneet. Vuosien varrella ne ovat hioutuneet sileiksi vailla aivopoimuja. Kylmis on kuin haavoittunut hampaaton haikala, joka vaeltaa markettien roskalaatikoiden liepeillä haaskalla, pummaa almuja revittämällä hanuria markettien tuulikaapeissa, keittää ponua metsikön siimeksessä, tyydyttää tarpeensa rukkasnainnilla tai intiimillä hetkellä roskalaatikon suojissa edesmenneen sontasepon mätänevässä ruhossa, vaeltaen iltaisin yöpaikkaa etsien rappukäytävistä ja julkisista käymälöistä. Hän ajattelee vain alkoholia, ruokaa, hevostelua ja yöpaikkaa. Hänellä ei ole enää kykyä kommunikoida verbaalisesti tai kirjallisesti…hän jokeltelee, kertoo ihmeellisiä tarinoita korsakoffin satukirjasta ja röyhtäilee sekä suun että perseen kautta.
Jättäen jälkeensä kaiken yllä leijuvan pyllyvälin odöörin…- Anonyymi
Muuten täysin totta, paitsi tämä:
" tai intiimillä hetkellä roskalaatikon suojissa edesmenneen sontasepon mätänevässä ruhossa, "
-toi ei pidä paikkaansa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082605
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo471785Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1461387Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3401290Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3451244Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251166Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571103Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H131002- 55976
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21883