Missä olivat Collin Asher veneiljät?

Anonyymi-ap

Tultiin Maarianhaminaan ja mukava pienen pohjois puhurin saattelemana (10-21 m/s) ja ei näkytyt yhtään collinia liikkeellä, ei muitakaan keppiveneilijöitä. Vähän satoi rakeita, mutta taas aurinko porottaa mukavasti.

Tilaa on.

14

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja sitten heräsit olohuoneen sohvalta päikkäreiltä?

• Anonyymi

Teiniunta.

• Anonyymi

Älkääs panetelko, työttömällä mahdollisuus nauttia veneilystä hieman eri aikaikunalla, kun "oravilla".

Matka jatkuu!

P.S. työn iloa, ehkä nähdään, kun piipahdatte lyhyellä loma visiitilä Ruotsissa.

• Anonyymi

Miksi palaat ennen jäiden tuloa? Tykkäätkö tulla viettämään talvea Suomeen? Itse toimisin ihan toisinpäin, lähtisin ennen jäiden tuloa ja ehkä palaisin kun jäät ovat lähteneet.

• Anonyymi

Onko mieleesi tullut, että jotkut voivat ajatella toisin, kuin sinä.

Mulle se on mukavaa vaihtelua ja "lomaa" palata kotiin lepäilemään talveksi. Sitten keväällä on taas into piukealla, kun voi lähteä reissuun.

Saa aika kauassa mennä, että olisi lämpimät kelit ja siellä ei ole saaristoa, joka on mun juttu veneilyssä.

Arvostan sun ajatustasi, mutta se ei ole mun juttu tai haave.

Juuri alkoi satamaan lunta, siistiä, kunhan ei ala kannelle kinostamaan 😄 toki voi lumiukon pyöräyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko mieleesi tullut, että jotkut voivat ajatella toisin, kuin sinä.

Mulle se on mukavaa vaihtelua ja "lomaa" palata kotiin lepäilemään talveksi. Sitten keväällä on taas into piukealla, kun voi lähteä reissuun.

Saa aika kauassa mennä, että olisi lämpimät kelit ja siellä ei ole saaristoa, joka on mun juttu veneilyssä.

Arvostan sun ajatustasi, mutta se ei ole mun juttu tai haave.

Juuri alkoi satamaan lunta, siistiä, kunhan ei ala kannelle kinostamaan 😄 toki voi lumiukon pyöräyttää.

On tullut mieleen! Eikö saa kysyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tullut mieleen! Eikö saa kysyä

Saa, mistä sait käsittyksen, ettei keskustelupalstalla voisi keskusteluun sisältää, myös kysymyksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa, mistä sait käsittyksen, ettei keskustelupalstalla voisi keskusteluun sisältää, myös kysymyksiä.

Työttömän purjehtijan nuivasta vastauksesta.

• Anonyymi

Ne ketkä ovat merellä eivät varmaan kirjoittele täällä

• Anonyymi

Etenkin kun venemallin nimikin on kirjoitettu miten sattuu.

• Anonyymi

Ruotsissa ollaan ja aurinko paistaa ja linnut laulaa.

Työn iloa, niille keillä sitä on ja elämisen riemua työttömille / eläkeläisille ja muille vapaille sieluille.

Ap

• Anonyymi

Mikä se on aloittajan Collin Asher..?

• Anonyymi

Olisko, Colin Archer, född 22 juli 1832 i Larvik, död den 8 februari 1921.

Vene suunnittelija, tätä varmaan tarkoitettiin, olis luulut sun ymmärtävän.

• Anonyymi

Tää on Phil Collinsin vaimo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3774
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2031
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1353
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      135
      1256
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1148
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      111
      1125
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1040
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      1005
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      984
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35