Mikä Pizzeria on kyseessä. Mikä Pizzeria on kyseessä josta KS lehtikin kirjoitti. Olisi hyvä tietää
Mikä Pizzeria on kyseessä. Mikä Pizzeria on kyseessä josta KS lehtikin kirjoitti. Olisi hyvä tietää
Mikä Pizzeria on kyseessä. Mikä Pizzeria on kyseessä josta KS lehtikin kirjoitti. Olisi hyvä tietää onko kyseinen paikka...
Kertokaa ny hääää ääääh
21
386
Vastaukset
- Anonyymi
Tiimarin tiloissa toimiva yritys.
Pian entinen pizzeria.- Anonyymi
Ei ole. Fobballe lähtee nyt tieto disinformaation levittämisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Fobballe lähtee nyt tieto disinformaation levittämisestä.
eipä lue mitään tai misään tiimarin tiloissa olevasta pizzeeriasta. eli on syytön koko touhuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eipä lue mitään tai misään tiimarin tiloissa olevasta pizzeeriasta. eli on syytön koko touhuun.
Ja täällä syytetään Egeä. Väärän informaation levittäminen on rikos ja IP-osoitteen poliisi saa helposti selville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja täällä syytetään Egeä. Väärän informaation levittäminen on rikos ja IP-osoitteen poliisi saa helposti selville.
ei saa ku oon salannu kaikki tiedot hahahhahhaaaaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei saa ku oon salannu kaikki tiedot hahahhahhaaaaa
Meinaatko ettei saa :D Ei ole ongelma tuo salaus ellei oo huippukoodari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko ettei saa :D Ei ole ongelma tuo salaus ellei oo huippukoodari.
oon ammatiltani koodari et siitä vaa voi mennä tuhansia vuosia enneku saa selville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon ammatiltani koodari et siitä vaa voi mennä tuhansia vuosia enneku saa selville.
Jep ja lehmät lentää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep ja lehmät lentää
kyllä sinäki voit syyttää väärää firmaa koska ei tiietä ketä se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä sinäki voit syyttää väärää firmaa koska ei tiietä ketä se on.
Käräjäoikeuden paperit on tilauksessa, joten itse olen kohta astetta fiksumpi tämän asian suhteen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käräjäoikeuden paperit on tilauksessa, joten itse olen kohta astetta fiksumpi tämän asian suhteen :)
juu nii varmaa
- Anonyymi
Sankarit luulee et kun vpn päällä niin ei muka olis löydettävissä. Ei voi kun nauraa näille idiooteille.
- Anonyymi
mene sinäki jo töihi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mene sinäki jo töihi
isot on ongelmat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
isot on ongelmat
mutsillas on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutsillas on
Joo, on matojensyömä jo varmasti
- Anonyymi
uuuuffff, muuta kommenttia et sitte keksiny
ny on hurja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uuuuffff, muuta kommenttia et sitte keksiny
ny on hurjaisot on sulla murheet
- Anonyymi
emmä oikee muuta osaa kommentoida ku et näillä palstoilla egen fanaattinen syyttäminen ja tiimarin tilois toimivan yrityksen ylistys herättää hälytyskelloja ja paljon.
itsessään jo nuo kommentit saa mun auton nokan kääntyyn kohti egee - Anonyymi
joo viisain kirjoittaa hääää häääääääää
- Anonyymi
pizza pissa pitta
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23843Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61783- 37769