Onko miten vaikeaa vaihtaa osia tuohon koneeseen? Ei sen vaikeampaa kuin sellaiseen isompaan pöytäkoneeseen joka on torni? Voiko suorittimen vaihtaa parempaan ja paljonko lisää ram muistia voi vaihtaa?
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/961196/Lenovo-ThinkCentre-M75q-Gen-2-Tiny-tyoasema-Win-11-Pro-11JN0?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMImO2JiIvBjAMVAFCRBR2zODzdEAQYAyABEgKHl_D_BwE
Lenovo thinkcentre osien vaihto
Anonyymi-ap
1
132
Vastaukset
- Anonyymi
Muistit tuossa ovat ovat so-dimm -mallisia, eli samoja mitä käytetään kannettavissa. Muistia tuohon voi enintään asentaa 64 Gt. Suorittimet noissa eivät ole vaihdettavissa, koska ovat samantyyppisiä, mitä käytetään kannettavissa. Eli on juotettu kiinteästi emolevyyn. Kannattaa hankkia se kone heti riittävän tehokkaalla kokoonpanolla, koska noiden päivitettävyys jälkikäteen on huono.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398