Tarjosin tuota 32-bit w7:ssa imuroitua ohjelmaa tikulta w10-koneeseen, mutta tämä ilmoitti, ettei käy, lataa uudempi. Mutta miksi se ei kelvannut, koska 32 bit ohjelmienhan pitäisi toimia 64 bit systeemissä
Speccy ei toiminut W10:ssä, kehotti lataamaan sopivan version
6
170
Vastaukset
- Anonyymi
Joko olet keksinyt miksi ei toimi.
- Anonyymi
>> ...miksi ei toimi.
niin, eikö 32 bit ohjelma toimi 64 bit koneessa. näinhän piti olla ... ei se versiosta ole kiinni.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> ...miksi ei toimi.
niin, eikö 32 bit ohjelma toimi 64 bit koneessa. näinhän piti olla ... ei se versiosta ole kiinni..Tuonko vuoksi ei toimi.
- Anonyymi
Ei tuota kannata käyttää. Näyttää ihan mitä tietoja sattuu
- Anonyymi
Näyttääkö montako bittiä kone käyttää?
- Anonyymi
32-bittiset ohjelmat toimii yleensä myös 64-bittisissä järjestelmissä, tosin joitain poikkeuksia varmasti on, ainakin iTunes vaatii että jos käyttis on 64-bittinen niin iTunesinkin on oltava 64-bittinen, tuossa Speccyssä lienee sama juttu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791