Aiotko äänestää eniten makkaroita jakavaa ehdokasta? Onhan kuuma ravaa tihkuva grillimakkara pivossa parempi kuin kymmenen kaupan kylmähyllyssä?
Rasvaisten grillimakkaroiden jako senkun vaan kiihtyy
23
251
Vastaukset
- Anonyymi
Ravassa paidan rintamuskin. Tavallaan oikeassa olet sillä aikalailla kyllä makkarassa on fosfaattia joka on käytännössä savea.
- Anonyymi
Tottakait äänestän sitä, jolta saa eniten grillimakkaroita. Olutta olis myös hyvä saada särpimeksi.
- Anonyymi
Rasvaa tihkuvat grillimakkarat ovat juuri niitä, mitä kansa eniten haluaa.
- Anonyymi
Kansa tarvitsi ennen leipää ja sirkushuveja, nykyisin grillimakkaroita ja HPK:n pelejä.
- Anonyymi
Vihreät tarjosi jotain vegemakkaroita.Hyi vit.u mitä pas.aa pitäisi ihmisten syödä jos nuo sais päättää
- Anonyymi
Ne saakin koska ne voittaa vaalit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne saakin koska ne voittaa vaalit.
Kiitos päivän komediasta 🤣
- Anonyymi
Miksi et maistanut? Moni vegemakkara on oikein hyvän makuinen. Syön kyllä lihaakin.
- Anonyymi
Et sä sitä kuitenkaan syö vaan työnnät taas pyllyysi.
- Anonyymi
Sen jälkeen se syö sen.
- Anonyymi
Ravat kannattaa pyyhkiä pois ennen kuin syö
- Anonyymi
Voi nuolla puhtaaksi.
- Anonyymi
Ei mitään hpk pelejä vaan, grillimakkaroita ja Frediä! Vegemakkarat pyllyyn!
- Anonyymi
Persut jakaa pelkkää rasvaa maggarana.
- Anonyymi
Mitä saat kun vaahtoat täällä mielisairaasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä saat kun vaahtoat täällä mielisairaasti?
Olen ylioppilas ja kohta sun pomo. Kun vaan pääsen töihin. Huomenna maskulle makaamaan
- Anonyymi
Äänestän rasvaisinta makkaraa.
- Anonyymi
Harmi kun Fredi ei ole ehdolla, hänen makkaransa oli rasvainen(liuku-rasvaa). Bum bum biisi kertoi pyllyistä joten hän taisi työntää makkaransa hanuriin.
- Anonyymi
Riippuu vähän siitä makkarasta. Poprilli tai Atrilli eivät riitä äänen saamiseen, mutta jo Wilhelmi rupeaa olemaan niillä rajoilla.
- Anonyymi
Hiillos parasta.
- Anonyymi
Itse otan hk n blueta mieluiten ..nuriini. Tai herra snellmannin slerssin.
- Anonyymi
Meinasin jo kirjoittaa etten tiennytkään että Snellman kuului vähemmistöihin..... Sitten tajusin että kirjoittaja onkin nainen, olinpas idiootti!
- Anonyymi
Uunilenkki HK 8g suolaa jos syö molemmat pätkät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838