Hei!
Tarvitsen kipeästi apua, etsin ETELÄ-SUOMEN alueelta psykologia/terapeuttia/psykiatria, joka on keskittynyt OCD ja tietäisi myös jotain OCD alatyypeistä! Minulla on OCD diagnosoitu vuodelta 2018, sain vuoden ajan Kelan tukemaa terapiaa ja se auttoi. Tuolloin minulle ei kuitenkaan puhuttu mitään OCD alatyypeistä (esim. false memory OCD). Nyt oireeni ovat jälleen pahentuneet, ja epäilen, että minulla saattaisi hyvinkin olla false memory OCD, koska minulle yhtäkkiä tulee epäilyksiä itseäni kohtaan ajanhetkeen, josta on yli puoli vuotta aikaa.
Jos tiedät jonkun hyvän OCD erikoistuneen terveydenhuollon ammattilaisen (jolla voisi erityisesti olla kokemusta OCD alatyypeistä), kertoisitko nimen?
False memory OCD
Anonyymi-ap
2
270
Vastaukset
- Anonyymi
Kun etsit apua OCD:hen, suosittelen vahvasti terapeuttia, joka on erikseen kouluttautuneet ja erikoistuneet OCD:n hoitoon. Esimerkiksi www.ocdtuki.fi sivun kautta löytyy etelä-suomessa toimiva ocd-terapeutti.
- Anonyymi
Hei! Mulla on ihan kamalia false memory ocd ajatuksia mistä en tiedä onko ne totta vai ei, suosittelen itse Ocd kompanssi Erika terapeuttia.
Hän aidosti tietää mitä tämä paska on ja osaa auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265