Hei!
Tarvitsen kipeästi apua, etsin ETELÄ-SUOMEN alueelta psykologia/terapeuttia/psykiatria, joka on keskittynyt OCD ja tietäisi myös jotain OCD alatyypeistä! Minulla on OCD diagnosoitu vuodelta 2018, sain vuoden ajan Kelan tukemaa terapiaa ja se auttoi. Tuolloin minulle ei kuitenkaan puhuttu mitään OCD alatyypeistä (esim. false memory OCD). Nyt oireeni ovat jälleen pahentuneet, ja epäilen, että minulla saattaisi hyvinkin olla false memory OCD, koska minulle yhtäkkiä tulee epäilyksiä itseäni kohtaan ajanhetkeen, josta on yli puoli vuotta aikaa.
Jos tiedät jonkun hyvän OCD erikoistuneen terveydenhuollon ammattilaisen (jolla voisi erityisesti olla kokemusta OCD alatyypeistä), kertoisitko nimen?
False memory OCD
Anonyymi-ap
2
541
Vastaukset
- Anonyymi
Kun etsit apua OCD:hen, suosittelen vahvasti terapeuttia, joka on erikseen kouluttautuneet ja erikoistuneet OCD:n hoitoon. Esimerkiksi www.ocdtuki.fi sivun kautta löytyy etelä-suomessa toimiva ocd-terapeutti.
- Anonyymi
Hei! Mulla on ihan kamalia false memory ocd ajatuksia mistä en tiedä onko ne totta vai ei, suosittelen itse Ocd kompanssi Erika terapeuttia.
Hän aidosti tietää mitä tämä paska on ja osaa auttaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1801939Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693945- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694