Helpompaa jos sä et olis koskaan rakastunut muhun tai et rakastais.
Olisi niin paljon
51
455
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
No shit Sherlock!👍
- AnonyymiUUSI
Niin sanos muuta!
- AnonyymiUUSI
Tai toisinpäin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai toisinpäin
Kenelle aloitusviesti on tarkoitettu?
- AnonyymiUUSI
Tai niin päin etten ite ois rakastunu. Rakkaus tekee vaan hulluksi. Miksen ennen oo rakastunu ja nyt väärään aikaan, väärässä paikassa. Mun tuuria aina.
❤️- AnonyymiUUSI
Rakkaus ei ikinä ole väärin. Se on väärin että kärsii eikä tee mitään. Tekosyitä vaan olla toimimatta ja olla onnellinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus ei ikinä ole väärin. Se on väärin että kärsii eikä tee mitään. Tekosyitä vaan olla toimimatta ja olla onnellinen.
Eilen sain FB niin osuvan tähän hetkeen kuuluvan tekstin: jos todella rakastaa toista, ei sitä päästä ikinä lähtemään ja jos on jotakin estettä niin tekee kaikkensa sen eteen. 😔❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eilen sain FB niin osuvan tähän hetkeen kuuluvan tekstin: jos todella rakastaa toista, ei sitä päästä ikinä lähtemään ja jos on jotakin estettä niin tekee kaikkensa sen eteen. 😔❤️
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️ Toivottavasti muilla riittää uskoa 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🙃🙂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️🤗❤️🤭😘
- AnonyymiUUSI
Ai saakeli, mikä oivallus 🤣 onneksi kaikki muuttuu aikanaan.
- AnonyymiUUSI
Ongelma on etten pysty elämään enää ilman sitä rakkautta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et saa kuitenkaan häntä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et saa kuitenkaan häntä?
Gubbe saa kenet vaan tottakai. Kohta nähään kultsi laita mekko päälle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe saa kenet vaan tottakai. Kohta nähään kultsi laita mekko päälle
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laita sellanen mekko että vilahtaa pyllyposkien alta mutta koko mekko. Mennään metsään. Haluun sua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laita sellanen mekko että vilahtaa pyllyposkien alta mutta koko mekko. Mennään metsään. Haluun sua.
Haluat ihan liikaa mua. En ole niin helppo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Metsään mennään gubbe kyllä
- AnonyymiUUSI
Olisihan se. Jos meillä kummallakaan ei olisi tunteita toista kohtaan. Mietin sitä, että jos vaan esittäisin hänelle, etten enää välitä. Uskoisiko sen ja pääsisi irti ja sitten minäkin? Ongelma on se, etten halua huijata ja satuttaa häntä, vaikka se olisi oikein.
- AnonyymiUUSI
Lähiaikojen kokemuksesta voin kertoa, että vaikka saa tietää ettei toinen välitä pätkääkään, ei tunteet mihinkään kuole. Se on vain sitten hiljaista hyväksyntää ja itsekseen tykkäämistä. Eikä mua se ole haitannut, vaan se että mieleen tulee edelleen kaikkea mitä olisi voinut olla, se tuntuu pahalta.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Et siis ole tosissasi tässä mukana. Sitäkö yrität sanoa? Miksi sitten kiusaat ja esität eli vain kiusaat kun tiedät että haluan sinua paljon.
- AnonyymiUUSI
Se on totta se satuttaa ja varmaan toisinpäin myös. Toki tiedät koko ajan että esitys ei mene kovin hyvin läpi
- AnonyymiUUSI
Mä en voinut esittää ettenkö rakastaisi tai ehkä vähän mutta huijasin sillä vaan itteäni 🥹
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et siis ole tosissasi tässä mukana. Sitäkö yrität sanoa? Miksi sitten kiusaat ja esität eli vain kiusaat kun tiedät että haluan sinua paljon.
Toiset voi pelleillä kirjoituksilla mutta mua on koskennut syvästi nämä kirjoitukset täällä ❤️.
Syynä voi olla ehkä se että valikoin ne kauneimmat ja syvälliset ajatukset joihin voin samaistua ja jollaisia tunteita mulla on häntä kohtaan. En kirjoita myöskään itse sellaista jota en tarkoittaisi vaan ne tulee suoraan sydämestä hänelle 🤗
En koskaan ollut aiemmin ollut niin onnellinen kun löysin ikävä-palstan. ❤️
- AnonyymiUUSI
Paheneeko gubbe tuo psykoosi univajeen takia?
- AnonyymiUUSI
Pahenee, mut viime yö tuli nukuttua hyvin🩵
- AnonyymiUUSI
Rakkaus on pesti hulluuteen. 💊😛💉
- AnonyymiUUSI
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
👩🍒🥰😇🚀💦
- AnonyymiUUSI
Vie kyllä järjen. Olisko sulla siihen lääkettä?
Toinen ihminen toi uinuvan rakkauden eteeni.
”Ei mun takki kaipaa neulaa ei lankaa, vaan sielu kaipais seuraa parempaa”. Älyllistä, syvällistä seuraa jota vain yksi pystyy tarjoamaan. Tämä on naamioituneena älynväläyksiin huumorin muodossa ❤️
- AnonyymiUUSI
Helppoa ei ole kuin kuolla
- AnonyymiUUSI
Eikä sekään ole helppoa.
- AnonyymiUUSI
Gubbe on 20 minuutin aikana lähetelly itelleen melkein 20 kommenttia 🤣
- AnonyymiUUSI
Mutta jos ei ole muuta elämää ja kukaan ei huoli. Tvtä ei saa katsoa eikä nettiä. Onhan aina palsta. Palstalla on aina joku nainen juttelemassa hänelle. Elämä olisi tylsää ilman vallotuksia. Kokea kuinka mahtava ja komea muka on kun kukaan ei tiedä mikä oikeasti on. Miltä näyttää ja kuinka tod. Käyttäytyy. Ollut täällä jo yli 20v eikä vieläkään löydy sopivaa. Kertoo ehkä jotain. Tosin taitaa vanhuus luoda epätoivon kipinän kun aikansa valkkaa on lopulta otettava se kenet vielä saa. Raha on ainoa toivo. Sillä voi saada. Mutta se ei onnea takaa. Huono parisuhde voi koitua vankilaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos ei ole muuta elämää ja kukaan ei huoli. Tvtä ei saa katsoa eikä nettiä. Onhan aina palsta. Palstalla on aina joku nainen juttelemassa hänelle. Elämä olisi tylsää ilman vallotuksia. Kokea kuinka mahtava ja komea muka on kun kukaan ei tiedä mikä oikeasti on. Miltä näyttää ja kuinka tod. Käyttäytyy. Ollut täällä jo yli 20v eikä vieläkään löydy sopivaa. Kertoo ehkä jotain. Tosin taitaa vanhuus luoda epätoivon kipinän kun aikansa valkkaa on lopulta otettava se kenet vielä saa. Raha on ainoa toivo. Sillä voi saada. Mutta se ei onnea takaa. Huono parisuhde voi koitua vankilaksi.
Mä ymmärrän niitä paljon palstalla olevia.
Mun ihmissuhteet on ollut aina p’erseestä. Vuosikausia yrittänyt vältellä sitoutumisia, henkisesti ollut raskasta, on ulkonäköä ja ystäviä ja seurapiirielämää, ei rahahuolia ja elämä vois olla ihan mallillaan mutta silti on tyhjää😔
Helpompi oli olla yksin tai sellaisen itsensä kaltaisen kanssa. Luulen että maailmassa on vain se yksi. ❤️
Voisin nähdä itseni täällä palstalla vielä 20 vuodenkin päästä hai kai lemassa - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Alaikäisiin törkeitä rikoksia kohdistanut jammu taitaa olla menossa aivan muualle kuin parisuhteeseen..
- AnonyymiUUSI
On täällä ainakin minä ja sinä lisäksi joten ei ole kenenkää yksinpuhelua vaikka yksinpuhelua vois itekkin kokeilla. Se auttaa jäsentämään tuntemuksia
Ja on jonkinlaista terapiaa❤️
- AnonyymiUUSI
Ei se ole rakkautta
- AnonyymiUUSI
Ei ole. Tunteetonta paskaa ennemminkin.
- AnonyymiUUSI
Toisaalta itsetuntoa hivelee olla välitetty edes joltain taholta.
- AnonyymiUUSI
Niin, todellisuus voi olla jotain ihan muuta 🤣👹
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤭😂voi ei
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihana 👹❤️
👺😂 - AnonyymiUUSI
Itsetunto on monesti yliarvostettua. Mulla sitä myöskään ole.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihana 👹❤️
👺😂Pelle!
- AnonyymiUUSI
Minä välitän ja rakastan ❤️
Tiedän että olet ihana.
- AnonyymiUUSI
Lukeeko mun nyxä näitä
- AnonyymiUUSI
Höpötystä ❤️
- AnonyymiUUSI
Mutta toisin kävi...
- AnonyymiUUSI
Olisihan se helpompaa. Mutta muistapa nainen, että sinä olit se joka salasi olevansa varattu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044641Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743911391- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11892tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866