Olisi niin paljon

Anonyymi-ap

Helpompaa jos sä et olis koskaan rakastunut muhun tai et rakastais.

51

455

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

No shit Sherlock!👍

• Anonyymi
      UUSI

Niin sanos muuta!

• Anonyymi
        UUSI

Tai toisinpäin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tai toisinpäin

Kenelle aloitusviesti on tarkoitettu?

• Anonyymi
      UUSI

Tai niin päin etten ite ois rakastunu. Rakkaus tekee vaan hulluksi. Miksen ennen oo rakastunu ja nyt väärään aikaan, väärässä paikassa. Mun tuuria aina.
      ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Rakkaus ei ikinä ole väärin. Se on väärin että kärsii eikä tee mitään. Tekosyitä vaan olla toimimatta ja olla onnellinen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus ei ikinä ole väärin. Se on väärin että kärsii eikä tee mitään. Tekosyitä vaan olla toimimatta ja olla onnellinen.

Eilen sain FB niin osuvan tähän hetkeen kuuluvan tekstin: jos todella rakastaa toista, ei sitä päästä ikinä lähtemään ja jos on jotakin estettä niin tekee kaikkensa sen eteen. 😔❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen sain FB niin osuvan tähän hetkeen kuuluvan tekstin: jos todella rakastaa toista, ei sitä päästä ikinä lähtemään ja jos on jotakin estettä niin tekee kaikkensa sen eteen. 😔❤️

❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️❤️ Toivottavasti muilla riittää uskoa 😊

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🙃🙂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

❤️🤗❤️🤭😘

• Anonyymi
      UUSI

Ai saakeli, mikä oivallus 🤣 onneksi kaikki muuttuu aikanaan.

• Anonyymi
        UUSI

Ongelma on etten pysty elämään enää ilman sitä rakkautta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et saa kuitenkaan häntä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et saa kuitenkaan häntä?

Gubbe saa kenet vaan tottakai. Kohta nähään kultsi laita mekko päälle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe saa kenet vaan tottakai. Kohta nähään kultsi laita mekko päälle

❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laita sellanen mekko että vilahtaa pyllyposkien alta mutta koko mekko. Mennään metsään. Haluun sua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laita sellanen mekko että vilahtaa pyllyposkien alta mutta koko mekko. Mennään metsään. Haluun sua.

Haluat ihan liikaa mua. En ole niin helppo

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Metsään mennään gubbe kyllä

• Anonyymi
      UUSI

Olisihan se. Jos meillä kummallakaan ei olisi tunteita toista kohtaan. Mietin sitä, että jos vaan esittäisin hänelle, etten enää välitä. Uskoisiko sen ja pääsisi irti ja sitten minäkin? Ongelma on se, etten halua huijata ja satuttaa häntä, vaikka se olisi oikein.

• Anonyymi
        UUSI

Lähiaikojen kokemuksesta voin kertoa, että vaikka saa tietää ettei toinen välitä pätkääkään, ei tunteet mihinkään kuole. Se on vain sitten hiljaista hyväksyntää ja itsekseen tykkäämistä. Eikä mua se ole haitannut, vaan se että mieleen tulee edelleen kaikkea mitä olisi voinut olla, se tuntuu pahalta.
        Sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Et siis ole tosissasi tässä mukana. Sitäkö yrität sanoa? Miksi sitten kiusaat ja esität eli vain kiusaat kun tiedät että haluan sinua paljon.

• Anonyymi
        UUSI

Se on totta se satuttaa ja varmaan toisinpäin myös. Toki tiedät koko ajan että esitys ei mene kovin hyvin läpi

• Anonyymi
        UUSI

Mä en voinut esittää ettenkö rakastaisi tai ehkä vähän mutta huijasin sillä vaan itteäni 🥹

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et siis ole tosissasi tässä mukana. Sitäkö yrität sanoa? Miksi sitten kiusaat ja esität eli vain kiusaat kun tiedät että haluan sinua paljon.

Toiset voi pelleillä kirjoituksilla mutta mua on koskennut syvästi nämä kirjoitukset täällä ❤️.
        Syynä voi olla ehkä se että valikoin ne kauneimmat ja syvälliset ajatukset joihin voin samaistua ja jollaisia tunteita mulla on häntä kohtaan. En kirjoita myöskään itse sellaista jota en tarkoittaisi vaan ne tulee suoraan sydämestä hänelle 🤗
        En koskaan ollut aiemmin ollut niin onnellinen kun löysin ikävä-palstan. ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Paheneeko gubbe tuo psykoosi univajeen takia?

• Anonyymi
        UUSI

Pahenee, mut viime yö tuli nukuttua hyvin🩵

• Anonyymi
      UUSI

Rakkaus on pesti hulluuteen. 💊😛💉

• Anonyymi
        UUSI

❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI

👩🍒🥰😇🚀💦

• Anonyymi
        UUSI

Vie kyllä järjen. Olisko sulla siihen lääkettä?
        Toinen ihminen toi uinuvan rakkauden eteeni.

”Ei mun takki kaipaa neulaa ei lankaa, vaan sielu kaipais seuraa parempaa”. Älyllistä, syvällistä seuraa jota vain yksi pystyy tarjoamaan. Tämä on naamioituneena älynväläyksiin huumorin muodossa ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Helppoa ei ole kuin kuolla

• Anonyymi
        UUSI

Eikä sekään ole helppoa.

• Anonyymi
      UUSI

Gubbe on 20 minuutin aikana lähetelly itelleen melkein 20 kommenttia 🤣

• Anonyymi
        UUSI

Mutta jos ei ole muuta elämää ja kukaan ei huoli. Tvtä ei saa katsoa eikä nettiä. Onhan aina palsta. Palstalla on aina joku nainen juttelemassa hänelle. Elämä olisi tylsää ilman vallotuksia. Kokea kuinka mahtava ja komea muka on kun kukaan ei tiedä mikä oikeasti on. Miltä näyttää ja kuinka tod. Käyttäytyy. Ollut täällä jo yli 20v eikä vieläkään löydy sopivaa. Kertoo ehkä jotain. Tosin taitaa vanhuus luoda epätoivon kipinän kun aikansa valkkaa on lopulta otettava se kenet vielä saa. Raha on ainoa toivo. Sillä voi saada. Mutta se ei onnea takaa. Huono parisuhde voi koitua vankilaksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos ei ole muuta elämää ja kukaan ei huoli. Tvtä ei saa katsoa eikä nettiä. Onhan aina palsta. Palstalla on aina joku nainen juttelemassa hänelle. Elämä olisi tylsää ilman vallotuksia. Kokea kuinka mahtava ja komea muka on kun kukaan ei tiedä mikä oikeasti on. Miltä näyttää ja kuinka tod. Käyttäytyy. Ollut täällä jo yli 20v eikä vieläkään löydy sopivaa. Kertoo ehkä jotain. Tosin taitaa vanhuus luoda epätoivon kipinän kun aikansa valkkaa on lopulta otettava se kenet vielä saa. Raha on ainoa toivo. Sillä voi saada. Mutta se ei onnea takaa. Huono parisuhde voi koitua vankilaksi.

Mä ymmärrän niitä paljon palstalla olevia.
        Mun ihmissuhteet on ollut aina p’erseestä. Vuosikausia yrittänyt vältellä sitoutumisia, henkisesti ollut raskasta, on ulkonäköä ja ystäviä ja seurapiirielämää, ei rahahuolia ja elämä vois olla ihan mallillaan mutta silti on tyhjää😔
        Helpompi oli olla yksin tai sellaisen itsensä kaltaisen kanssa. Luulen että maailmassa on vain se yksi. ❤️
        Voisin nähdä itseni täällä palstalla vielä 20 vuodenkin päästä hai kai lemassa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Alaikäisiin törkeitä rikoksia kohdistanut jammu taitaa olla menossa aivan muualle kuin parisuhteeseen..

• Anonyymi
        UUSI

On täällä ainakin minä ja sinä lisäksi joten ei ole kenenkää yksinpuhelua vaikka yksinpuhelua vois itekkin kokeilla. Se auttaa jäsentämään tuntemuksia
        Ja on jonkinlaista terapiaa❤️

• Anonyymi
      UUSI

Ei se ole rakkautta

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole. Tunteetonta paskaa ennemminkin.

• Anonyymi
      UUSI

Toisaalta itsetuntoa hivelee olla välitetty edes joltain taholta.

• Anonyymi
        UUSI

Niin, todellisuus voi olla jotain ihan muuta 🤣👹

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🤭😂voi ei

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana 👹❤️

👺😂

• Anonyymi
        UUSI

Itsetunto on monesti yliarvostettua. Mulla sitä myöskään ole.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana 👹❤️

👺😂

Pelle!

• Anonyymi
        UUSI

Minä välitän ja rakastan ❤️
        Tiedän että olet ihana.

• Anonyymi
      UUSI

Lukeeko mun nyxä näitä

• Anonyymi
      UUSI

Höpötystä ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Mutta toisin kävi...

• Anonyymi
      UUSI

Olisihan se helpompaa. Mutta muistapa nainen, että sinä olit se joka salasi olevansa varattu.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      104
      4641
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      391
      1391
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1072
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1062
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      970
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      911
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      901
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      892
    9. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      877
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      866
    Aihe