Äänestetään kuopiolaista. Naapuri kuntalaiset käyttää kuopiolaisten verorahoilla tehtyjä palveluja (teatteri, musiikkikeskus yms..) samalla hinnalla mitä kuopiolaiset. Me olemme ne maksaneet ja ylläpidämme niitä kalliisti. Lukioissa on satoja naapureita jotka vievät oman kunnan oppilaiden paikat.
Vaalit 2025
7
142
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä eihän tuossa lukio hommassa ole mitään järkeä ja tietääkseni kuopio ostaa vielä kannettavat kaikille alle 18 vuotiaille. Maksan siis lisää veroja jotta ulkopaikkakuntalaiset saa läppärin.
- Anonyymi
HUOMIO ! Nyt painakaa mieleen tämä vaalitulos ja katsotaan mitenkä päin persettä hommat täällä Sumessa on muutaman vuoden päästä !
- Anonyymi
Jos vaaleissa ei olisi ollut vilunkia, niin Kaupunkin valtuuston paikkajakautumasta olisi tullut ihan toisenlainen.
- Anonyymi
Vaalit on varastettu!
Persut barrikadeille heti kaatamaan laiton valtuusto.
- Anonyymi
Kaksissa eri vaaleissa äänestäminen osoittautui erittäin hankalaksi perussuomalaisille.
- Anonyymi
Pakkoliittetyjen kuntien oppilaat ei varsinkaan kuulu Kuopion lukijoihin.
Ainoastaan kantakaupungin väki.- Anonyymi
Tottakai kaikki kuopiolaiset nuoret voivat hakea kaikkiin kuopiolaisiin lukioihin. Muuten on kysymys syrjinnästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788