Hei,
Miksi minun pöytäkoneeseen tulee virheilmoitus "Tietokone ei käynnistynyt oikein" Tuo on siis pelitietokone.
Voiko korjata jotenkin?
Tietokone ei käynnistynyt oikein
11
90
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
🖥️⌨️🖱️🖨️
- AnonyymiUUSI
Lienee vanha kone? Samanlaisia ilmoituksia tulee omiin ikivanhoihin läppäreihin.
- AnonyymiUUSI
Ei se kovin vanha ole. Vuonna 2017 tilattu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku virus tullut vaikka siinä olikin virustorjuntaohjelma 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vuoden 2023 syksyllä tuli tuo ilmoitus siihen 😮
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vuoden 2023 syksyllä tuli tuo ilmoitus siihen 😮
Oli kasattu valmiiksi. Tietokonekauppa.fi:sitä tilattu vai mistä se nyt oli.
- AnonyymiUUSI
Tyhmä kysymys, mutta:
Voiko tuo ilmoitus tulla jos on pölyä hirveästi siellä pöytäkoneen sisällä 🫣- AnonyymiUUSI
Kannattaa ainakin avata imuroida tuloilman kohdasta. Käynnistä ja painele F2 niin sillä pitäisi mennä valikkoon josta saat koneen käyntiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa ainakin avata imuroida tuloilman kohdasta. Käynnistä ja painele F2 niin sillä pitäisi mennä valikkoon josta saat koneen käyntiin.
👍👍
- AnonyymiUUSI
Sama ilmoitus tuli mullekin jossain vaiheessa, kun joku päivitys sotki järjestelmän. Yritin korjata sitä useilla konsteilla, mut ei auttanut.
Ei taida auttaa ku asentaa uudestaan koko käyttöjärjestelmä.
Toki jos jaksat, niin ota se virhekoodi ylös ja googlaile mitä se merkitsee. Se on tyyliin joku 0x0852.....
Tarviit asennusmedian eli esimerkiksi muistitikun, jossa on windowsin asennustiedistot, jolla pääset ainakin yrittämään asennetun järjestelmän korjausta.- AnonyymiUUSI
Joo 👍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034563Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10837