Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
48
1035
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaan tähän illalla❤️
ihanaa päivää sulle aapee.
Oisitpa tässä vierellä kysymässä tuon saman niin ei tarvis iltaan asti odottaa.🤗 - Anonyymi
Tänään on aika rauhallinen olo. Tasainen ja lämmin, vaikkakin vähän surullinen ikävä, mutta ei ahdistava. Jostain syystä sellainen olo, että hän on tuolla jossain ja ajattelee minua. Ehkä sellaisella samanlaisella sunnuntaisen aamun levollisella tavalla kuin minä ajattelen häntä. Ja ehkä molemmat toivoo, että joskus voitaisiin viettää tällaista levollista aikaa yhdessä. Olla vain, ilman kiirettä mihinkään juuri nyt.
- Anonyymi
Aika samanlaisia mietteitä täällä. Ei ap.
- Anonyymi
Ajattelen samalla lailla. Puoli vuotta on rakkautemme auennut hänen kanssaan.
- Anonyymi
Levolliset. Mä olen, mitä olen ja hän myös. Kumpikin riittävän hyviä itsenään. Tunteet on mitä on. Katsotaan rauhassa, tuleeko niistä jotain, mikä tekisi meistä meidät
- Anonyymi
Olemme kulkeneet yhdessä pitkän matkan erikoisine käänteineen.
Oli joskus syksy jolloin sait mut syttymään sitten epäilemään, toviksi jopa unohtamaan. Kevään koittaessa kiinnostumaan, luottamaan ja rakastumaan, kesän tullen kaipaamaan ja itkemään, uuden syksyn ja talven saapuessa hoivaamaan, nauttimaan, enemmän avautumaan, yhteytemme syventymään ja rakkaudesta puhumaan. Nyt uuden kevään koittaessa saat mut sydämestäni nauramaan ja uudella tavalla vapautumaan ❤️ Kiitos ❤️- Anonyymi
Ootko valmis antaa vihjeen sinusta ja hänestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko valmis antaa vihjeen sinusta ja hänestä?
Eiköhän se oikea tiedä. Se, jota on hoivattu syksyllä ja talvella ja jonka kanssa on "nautittu".
Sitä en ymmärrä, miksi tuota ei voi sanoa kumppanille suoraan, kun selvästikin läheisissä tekemisissä ovat. - Anonyymi
Samoja tuntemuksia, nyt kevät on todella toiveikas ja himokas ainakin itselläni. Tunnen Rakkautta, hyväksyntää ja nautin. Pitkä kaipuun matka takana ❤️Kiitän Sinua että olet ollut kanssani tämän mutkaisen matkan. Pitkä on yhteinen tiemme, uskon näin.
- Anonyymi
Lähinnä naurattaa minkälaiseen mieheen sitä taas jälleen kerran ihastui 🤣 oppia ikä kaikki 👍
- Anonyymi
Ehkä ihastuit mielikuvaan, etkä suinkaan siihen mieheen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ihastuit mielikuvaan, etkä suinkaan siihen mieheen.
Eikö kaikki, jotka ei vielä kunnolla tunne? Mutta joo, osittain totta osittain ei.
- Anonyymi
Jos olisi "oppia ikä kaikki", olisit oppinut jo edellisestä kerrasta etkä toistanut samaa virhettä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisi "oppia ikä kaikki", olisit oppinut jo edellisestä kerrasta etkä toistanut samaa virhettä...
Miksi naiset ihastuu aina renttuihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi heran jestas sentään mitä urpoilua🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi naiset ihastuu aina renttuihin
Ei tämä nainen ole vielä koskaan rakastunut mihinkään renttuun. 😐
- Anonyymi
Olen rakastunut sinuun, sieluusi jonka tunnistan, vaikka olet stanan komeakin. ☺️
- Anonyymi
Eipä tässä ole mitään tilannetta enää, jos koskaan ollutkaan. Toivon hänelle vain hyvää, joka ainut hetki. Välitän hänestä niin paljon.
- Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama.
Jep. Kumpi on raskaampaa, olla rakastunut johonkin joka ei tunne samoin, vai sen peittäminen koko ajan. 🙄
- Anonyymi
Turhaa energiaa väärään asiaan ja liian paljon kehujen antamista hänelle, jolta ei koskaan tullut mitään takaisin. Elämä on oppimista ja tulevaisuudessa osaa kohdentaa energiansa paremmin ❤️
- Anonyymi
Ei kai sellainen mene hukkaan jos on pyyteetöntä. Itse pyrin löytämään hyvää aina, kun mahdollista. Miksi sitä ei saisi sanoa. Minusta on mukava kertoa ihmisille heidän hyvistä piirteistään. Aivan liian vähän niin ainakin Suomessa tapahtuu.
Ja jos joku kehuu minua, on se vain kiva juttu. En voi ymmärtää, mitä energian haaskausta se olisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai sellainen mene hukkaan jos on pyyteetöntä. Itse pyrin löytämään hyvää aina, kun mahdollista. Miksi sitä ei saisi sanoa. Minusta on mukava kertoa ihmisille heidän hyvistä piirteistään. Aivan liian vähän niin ainakin Suomessa tapahtuu.
Ja jos joku kehuu minua, on se vain kiva juttu. En voi ymmärtää, mitä energian haaskausta se olisi.No tottahan se on että hyväsydämisiä ihmisiä voisi olla aina enemmän tässä maailmassa ja vilpitöntä rakkautta. Mutta se rakkaus pitää osoittaa sille, joka välittää takaisin. Maailmassa on kuitenkin välittäviäkin ihmisiä. Eli ei kohdetaa rakkautta sellaiselle, joka ei koskaan anna mitään takaisin ❤️
- Anonyymi
Oloni on rakastettu, niin rakastettu että haluaisin nukahtaa hänen kainaloon ja herätä siitä❤️🔥
- Anonyymi
Olisikohan onnistunut jutella niin, ettei kummallakaan olisi valmiina minkäänlaista haavekuvaa tms, vaan näkisi ihmisen sellaisena kuin hän on. Entä, jos olisi tuntunut siltä, että onneksi koin tämän hetken, ja muuten jotakin olisi jäänyt puuttumaan. Vai olisiko siinä ollut vain ulkonäön tuijottelua vähän lähempää ja kumpikin huomaisi, että voidaan olla tuttuja.
- Anonyymi
Ei näköjään onnistunut juttelu millään tasolla, koska HÄN ei "suostunut".
- Anonyymi
Hyvää jatkoa. Elämä enkä minä odota tai elä haavekuvissa.
- Anonyymi
Kiitos samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin.
Hiljaa siellä
- Anonyymi
Näin se kai on nähtävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiljaa siellä
Ole itse!
- Anonyymi
Oikeastaan olen epävarma hänestä vaikka tiedän että hän tykkää minusta paljon. Itsellä levollinen olo kehittynyt tämän puolen vuoden aikana. Mitäköhän hän ajattelee siitä?
- Anonyymi
Jos olisit hän, sanoisin että tulee tästä mitään tai ei, niin uskon että olemme aina jotenkin toistemme mukana ja elämässä. Tavalla tai toisella. Uskon jopa että hyvällä tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit hän, sanoisin että tulee tästä mitään tai ei, niin uskon että olemme aina jotenkin toistemme mukana ja elämässä. Tavalla tai toisella. Uskon jopa että hyvällä tavalla.
Kiitos kun sanoit.🙂 En ole ikinä ollut epävarma siitä että välitän ihan valtavasti, yhden elämän tarpeiksi.
- Anonyymi
Sulla kai on jo toinen. Turhaa roikun haaveissani.
- Anonyymi
Vapautunut, koska poistunut
- Anonyymi
Samoin hyvä meille 🙄
- Anonyymi
Olisin aikoja sitten jos olisin tiennyt kokevasi noin
- Anonyymi
Olet ihanin nainen.
- Anonyymi
666
- Anonyymi
♥️♥️♥️
- Anonyymi
😳😳😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
♥️♥️♥️
herQ🥤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😳😳😳
:p.
- AnonyymiUUSI
Itse paholainenko?
- Anonyymi
Illalla en meinannut saada nukuttua, kun häneen liittyvät ajatukset menivät niin lujaa. En viitsi avata niitä juurikaan, mutta kaikenlaista himoa, hellyyttä ja ihastusta..
- AnonyymiUUSI
Kiva nähdä pian ja käytä vähemmän dödöä.
- AnonyymiUUSI
Juuri nyt on kova halipula. Olisitpa, J, täällä rutistettavanani...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1266181Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745662204Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk341471Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121298Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881165Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481035- 661008
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll62965Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27948- 65941