Galluppia kehiin

Anonyymi-ap

Mikä on lempi pallojäätelösi? 🍨

57

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mustikka

    • Anonyymi

      Niitä on monia. Mutta rommirusina, vaikkei sitä laktoosittomana saakkaan. Vaniljakin on hyvää 😉

    • Anonyymi

      mangomelooni.

      • Anonyymi

        Sama😊👍


      • Anonyymi

        Mangomeloni muuten ihan jees kyllä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mangomeloni muuten ihan jees kyllä 😂

        melööni


    • Anonyymi

      Ei tule ostettua enää nykyään kun se on niin kallista, mutta joskus nuorempana oli kaksi suosikkia: rommirusina ja päärynä (jossa oli jotain toffeekastiketta tai jotain..?).

    • Anonyymi

      Salmari eiku laku appelsiini fazerina

    • Vanhanajan vanilijasta tykkään, mansikasta, pistaasista… en oikein muista, mitäs kaikkia niitä onkaan.

    • Anonyymi

      Päärynä-lakritsi. Lapsena mansikka oli suosikkini. Hyvin makean imelät kinuskit toimivat myös.

    • Bäärynä. Se on se minkä yleensä ensinmäisenä ostan kun tulee kesäkelit. Ja sitten meen vesipuistoon tai kaivopuistoon vai mikä lie suihkupuisto, niin sinne syömään sen. Kesän mittaan tulee sitten muutakin syötyä.

      • Anonyymi

        ❤️ihana Jero


    • Anonyymi

      Suklaa jäätelö

    • Anonyymi

      Valkosuklaata pitää olla 😋

      • Anonyymi

        Valkosuklaa on hyvää 👍😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkosuklaa on hyvää 👍😋

        Ihan parasta😋😊


    • Anonyymi

      Pekan pähkinä.

      Joku poisti äsken viestin. Taisi olla Pekka itse 😂

      • Anonyymi

        Sori Pekka, tuli kirjoitusvirhe. Lempijätskinä on pecan pähkinä 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori Pekka, tuli kirjoitusvirhe. Lempijätskinä on pecan pähkinä 🤭

        Pekaanipähkinä suomeksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekaanipähkinä suomeksi...

        Siellä asiantuntija. Jos saa olla utelias, oletko sattumoisin Ingmannilla töissä?


    • Anonyymi

      Metsämansikka, suklaa, vanilja,mangomeloni,kinuski,lakritsi,toffee

    • Anonyymi

      Haluatko jäätelösuukon minulta 😉

      • Anonyymi

        Vielä kysytkin 🤗🤭ja nenun päähän myös ❤️
        Ja mieluummin monikossa 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä kysytkin 🤗🤭ja nenun päähän myös ❤️
        Ja mieluummin monikossa 😘

        Voi olla että joutuu yhdet ostaa housuihin viilennykseksi
        😉


      • Anonyymi

        Nami nami 😋😘❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että joutuu yhdet ostaa housuihin viilennykseksi
        😉

        Tää tuli sivusta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää tuli sivusta...

        Vois siinä kyllä vähän kuumana käydä 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä kysytkin 🤗🤭ja nenun päähän myös ❤️
        Ja mieluummin monikossa 😘

        Voisin puhutella sua vähön joka paikkaan... kaulaan ja alaspäin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin puhutella sua vähön joka paikkaan... kaulaan ja alaspäin...

        *pusutella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *pusutella

        Sopii puhuttelu ja pusuttelu, hassu 🤗🤭
        Syliin kait sitten ja sylitanssista vaakamamboon.
        Sinä viet ja minä vikisen ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii puhuttelu ja pusuttelu, hassu 🤗🤭
        Syliin kait sitten ja sylitanssista vaakamamboon.
        Sinä viet ja minä vikisen ❤️

        Piirakkaa vaahdolla jälkkäriksi 🥧
        😶‍🌫️😶‍🌫️😂
        Molemmilla naamat tuollaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii puhuttelu ja pusuttelu, hassu 🤗🤭
        Syliin kait sitten ja sylitanssista vaakamamboon.
        Sinä viet ja minä vikisen ❤️

        No nyt... 🤗
        Sylitanssista en kieltäydy ja veisin mielelläni 😜❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piirakkaa vaahdolla jälkkäriksi 🥧
        😶‍🌫️😶‍🌫️😂
        Molemmilla naamat tuollaisena.

        Piirakka sopis alkupalaksi ja jälkkäriksi 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piirakka sopis alkupalaksi ja jälkkäriksi 😉

        Piirakannuolentaa kermavaahdolla 😂


    • Anonyymi

      Vanhan ajan suklaa. Harvoin tarjolla.

    • Anonyymi

      Mansikka 🍓 tötterö maistuisi nyt.💘

      • Anonyymi

        Tai 🍓 tuuttikin 💘


    • Anonyymi

      No mitä vikaa lakritsipraliinissa on, kun se piti poistaa? Viime kauden paras uutuusmaku!

    • Anonyymi

      Jugurttikirsikka.

    • Anonyymi

      Pistaasijäätelö, Puffo eli Smurffi, mitä myydään Italiassa.

    • Anonyymi

      Vanhan kansan vanilja😎

      • Anonyymi

        🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭

        😎😙


      • Anonyymi

        Perussettiä mummolamuistot 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussettiä mummolamuistot 🤭

        👵🏻❤️


    • Anonyymi

      Mocca, rommi, sitruuna ja monet muutkin vie kielen mennessään. Helsingin jäätelötehtaan jätskikioskit, josta sai ennen harvinaisia kolmen pallon tötteröitä. Valitsimme aina sekoitukset, joihin oli sekoitettu eri jäätelömakujen ylijäämät. Sekoitusta ei taida enää saada, mutta Helsingin jäätelötehtaan tötteröt kuuluvat edelleen erottamattomasti jokaiseen kesään.

    • Anonyymi

      Ei mikää pallo vaan PEHMIS!!

    • Anonyymi

      En voi syödä irtojäätelöä.

    • Anonyymi

      Ei ole tullut viime vuosina ostettua juurikaan jätskikiskan jätskejä, mutta lapsena ehdoton suosikki oli suklaa-nougat. Silloin sitä ei vielä saanut marketeista.

    • Anonyymi

      Palstasetä tuntuu olevan kovin allerginen kirsikkajäätelölle, kun se maku ei tähän saagaan tunnu sopivan.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe