Mikä on lempi pallojäätelösi? 🍨
Galluppia kehiin
57
541
Vastaukset
- Anonyymi
Mustikka
- Anonyymi
Niitä on monia. Mutta rommirusina, vaikkei sitä laktoosittomana saakkaan. Vaniljakin on hyvää 😉
- Anonyymi
mangomelooni.
- Anonyymi
Sama😊👍
- Anonyymi
Mangomeloni muuten ihan jees kyllä 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mangomeloni muuten ihan jees kyllä 😂
melööni
- Anonyymi
Ei tule ostettua enää nykyään kun se on niin kallista, mutta joskus nuorempana oli kaksi suosikkia: rommirusina ja päärynä (jossa oli jotain toffeekastiketta tai jotain..?).
- Anonyymi
Salmari eiku laku appelsiini fazerina
Vanhanajan vanilijasta tykkään, mansikasta, pistaasista… en oikein muista, mitäs kaikkia niitä onkaan.
- Anonyymi
Päärynä-lakritsi. Lapsena mansikka oli suosikkini. Hyvin makean imelät kinuskit toimivat myös.
Bäärynä. Se on se minkä yleensä ensinmäisenä ostan kun tulee kesäkelit. Ja sitten meen vesipuistoon tai kaivopuistoon vai mikä lie suihkupuisto, niin sinne syömään sen. Kesän mittaan tulee sitten muutakin syötyä.
- Anonyymi
❤️ihana Jero
- Anonyymi
Suklaa jäätelö
- Anonyymi
Valkosuklaata pitää olla 😋
- Anonyymi
Valkosuklaa on hyvää 👍😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkosuklaa on hyvää 👍😋
Ihan parasta😋😊
- Anonyymi
Pekan pähkinä.
Joku poisti äsken viestin. Taisi olla Pekka itse 😂- Anonyymi
Sori Pekka, tuli kirjoitusvirhe. Lempijätskinä on pecan pähkinä 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori Pekka, tuli kirjoitusvirhe. Lempijätskinä on pecan pähkinä 🤭
Pekaanipähkinä suomeksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pekaanipähkinä suomeksi...
Siellä asiantuntija. Jos saa olla utelias, oletko sattumoisin Ingmannilla töissä?
- Anonyymi
Metsämansikka, suklaa, vanilja,mangomeloni,kinuski,lakritsi,toffee
- Anonyymi
Haluatko jäätelösuukon minulta 😉
- Anonyymi
Vielä kysytkin 🤗🤭ja nenun päähän myös ❤️
Ja mieluummin monikossa 😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä kysytkin 🤗🤭ja nenun päähän myös ❤️
Ja mieluummin monikossa 😘Voi olla että joutuu yhdet ostaa housuihin viilennykseksi
😉 - Anonyymi
Nami nami 😋😘❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla että joutuu yhdet ostaa housuihin viilennykseksi
😉Tää tuli sivusta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää tuli sivusta...
Vois siinä kyllä vähän kuumana käydä 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä kysytkin 🤗🤭ja nenun päähän myös ❤️
Ja mieluummin monikossa 😘Voisin puhutella sua vähön joka paikkaan... kaulaan ja alaspäin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin puhutella sua vähön joka paikkaan... kaulaan ja alaspäin...
*pusutella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*pusutella
Sopii puhuttelu ja pusuttelu, hassu 🤗🤭
Syliin kait sitten ja sylitanssista vaakamamboon.
Sinä viet ja minä vikisen ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii puhuttelu ja pusuttelu, hassu 🤗🤭
Syliin kait sitten ja sylitanssista vaakamamboon.
Sinä viet ja minä vikisen ❤️Piirakkaa vaahdolla jälkkäriksi 🥧
😶🌫️😶🌫️😂
Molemmilla naamat tuollaisena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii puhuttelu ja pusuttelu, hassu 🤗🤭
Syliin kait sitten ja sylitanssista vaakamamboon.
Sinä viet ja minä vikisen ❤️No nyt... 🤗
Sylitanssista en kieltäydy ja veisin mielelläni 😜❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piirakkaa vaahdolla jälkkäriksi 🥧
😶🌫️😶🌫️😂
Molemmilla naamat tuollaisena.Piirakka sopis alkupalaksi ja jälkkäriksi 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piirakka sopis alkupalaksi ja jälkkäriksi 😉
Piirakannuolentaa kermavaahdolla 😂
- Anonyymi
Vanhan ajan suklaa. Harvoin tarjolla.
- Anonyymi
Mansikka 🍓 tötterö maistuisi nyt.💘
- Anonyymi
Tai 🍓 tuuttikin 💘
- Anonyymi
No mitä vikaa lakritsipraliinissa on, kun se piti poistaa? Viime kauden paras uutuusmaku!
- Anonyymi
Jugurttikirsikka.
- Anonyymi
Pistaasijäätelö, Puffo eli Smurffi, mitä myydään Italiassa.
- Anonyymi
Vanhan kansan vanilja😎
- Anonyymi
🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭
😎😙
- Anonyymi
Perussettiä mummolamuistot 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussettiä mummolamuistot 🤭
👵🏻❤️
- Anonyymi
Mocca, rommi, sitruuna ja monet muutkin vie kielen mennessään. Helsingin jäätelötehtaan jätskikioskit, josta sai ennen harvinaisia kolmen pallon tötteröitä. Valitsimme aina sekoitukset, joihin oli sekoitettu eri jäätelömakujen ylijäämät. Sekoitusta ei taida enää saada, mutta Helsingin jäätelötehtaan tötteröt kuuluvat edelleen erottamattomasti jokaiseen kesään.
- Anonyymi
Ei mikää pallo vaan PEHMIS!!
- Anonyymi
En voi syödä irtojäätelöä.
- Anonyymi
Ei ole tullut viime vuosina ostettua juurikaan jätskikiskan jätskejä, mutta lapsena ehdoton suosikki oli suklaa-nougat. Silloin sitä ei vielä saanut marketeista.
- Anonyymi
Palstasetä tuntuu olevan kovin allerginen kirsikkajäätelölle, kun se maku ei tähän saagaan tunnu sopivan.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644